درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49498صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 24 اردیبهشت 1401 - 20:48
انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایکوپرس، در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
 
 در حکم صادر شده، بر سامان‌دهی راهبری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل به نحوی که منجربه ارتقای تصویر ایران خودرو به عنوان محبوب‌ترین برند ایرانی در حوزه صنعت خودروی کشور شود، تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و تمامی ذی‌نفعان، بهره گیری از ظرفیت‌های تمامی رسانه‌ها به منظور انعکاس بهینه اقدامات انجام شده و همچنین مدیریت هزینه و رشد و توسعه سرمایه انسانی خبره، متخصص و دانشگر در راستای ارزش آفرینی و تحقق اهداف و استراتژی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو تاکید شده است.
 
 گفتنی است، نیک دهقان دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی صنایع است و سوابقی همچون مدیریت ارتباطات شرکت زامیاد، بازرگانی امدادخودروسایپا و سوابق متعدد مدیریتی و اجرایی در شرکت‌های پارس‌خودرو، مرتب‌خودرو، لیزینگ ایران خودرو و ایدکوپرس را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد