درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49496صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 24 اردیبهشت 1401 - 16:48
استقلال؛ اصلی مهم در روابط‌ عمومی سازمان‌ها
مدیر روابط‌عمومی وزارت علوم در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، نبود استقلال عمل در روابط عمومی‌ها را آسیب رسان دانست.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی وزارت علوم در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، نبود استقلال عمل در روابط عمومی‌ها را آسیب رسان دانست.
 
 دکتر ندا شفیعی در برنامه "صبح وگفتگو" ضمن گرامیداشت روز ارتباطات اظهار کرد: امروزه ارتباطات اهمیت خود را دوچندان یافته است و برای تمام دستگاه‌های اجرایی و وزارت خانه‌ها مهم تر از گذشته می‌باشد.
 
 وی با اشاره به تاثیر فضای مجازی در حوزه ارتباطات گفت: در این حوزه باید روابط‌عمومی‌ موثر و قوی تر داشته باشیم و ارتباط رو در رو و مجازی باید توسعه یابد و متخصص روابط‌عمومی‌ باید در دو حوزه مفید و موثر باشد.
 
 شفیعی با بیان این که وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی باید از متخصصان در حوزه ارتباطات بهره گیری کنند، گفت: تمام مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط موثر و مفید داشته و در زمینه فعالیت در فضای مجازی نیز علم و آگاهی داشته باشند.
 
 وی با تبیین این تئوری که می‌گوید زمان و مکان در فضای مجازی دچار فقدان ماهیت است، افزود: امروزه با مرز زدایی، نقش فضای مجازی بیش از گذشته در تبیین اهداف و جریان سازی وزارتخانه‌ها در میان افکار عمومی احساس می‌شود.
 
 مدیر روابط‌عمومی‌ وزارت علوم در پاسخ به این سوال که آیا امروز در مراکز روابط‌عمومی‌ نهادهای دولتی از آخرین نتایج علمی و نیز زحمات بزرگان این عرصه در کشور بهره برداری می‌شود یا خیر، گفت: این نکته درست و جالبی است ولی متاسفانه در مجموعه‌ها هنوز نگاه تدارکاتچی به روابط‌عمومی‌ وجود دارد.
 
 شفیعی ادامه داد: تحصیل کردگان این رشته در سازمان‌ها حضور دارند و لذا نگاهِ قبلی در پاره‌ای سازمان‌ها تغییر کرده و اهمیت روابط‌عمومی‌ مشخص شده است. یک روابط‌عمومی‌ خوب باید ضمن افکار سنجی، دست به آینده پژوهی بزند و ارتباطات قوی درون و برون سازمانی داشته باشد.
 
 وی معتقد است یک روابط‌عمومی‌ وکیل مدافع سازمان نزد مردم و وکیل مدافع مردم نزد یک سازمان است و وقتی روابط عمومی‌ها در سیاست گذاری و مشورت دهی وارد عمل ‌شوند از نگاه تدارکاتچی قبلی خارج خواهند شد.
 
 شفیعی در رادیو گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد روابط عمومی‌ها شکل واقعی خود را پیدا کنند و تاثیر واقعی خود را در سازمان‌ها بگذارند.
 
 مدیر روابط‌عمومی‌ وزارت علوم یادآور شد: فعالان روابط‌عمومی‌ می‌بایست تجربه لازم و مدرک مورد نظر را توامان داشته باشند و در این صورت قطعا موفق خواهند شد.
 
 شفیعی همچنین اهمیت استقلال در حوزه روابط‌عمومی‌ را گوشزد کرد که اگر وجود نداشته باشد آسیب رسان است و یک روابط‌عمومی‌ خوب در جایی تبلور می‌یابد که این مهم را پیاده سازی کند؛ ولو این که رئیس یک سازمان مایل به این رویه نباشد.
 ...
 خبرنگار: آزاده خواجه نصیری
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد