درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49488صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 23 اردیبهشت 1401 - 08:10
5 نکته برای بهتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی
صنعت اینفلوئنسری در سال 2021 به بیش از 13.5 میلیارد دلار درآمد رسیده است و این یعنی تولیدکنندگان محتوای آنلاین به ستونی در بازاریابی در فضای اینترنت تبدیل شده اند. چشم انداز جهان دیجیتال در حال تغییر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| صنعت اینفلوئنسری در سال 2021 به بیش از 13.5 میلیارد دلار درآمد رسیده است و این یعنی تولیدکنندگان محتوای آنلاین به ستونی در بازاریابی در فضای اینترنت تبدیل شده اند. چشم انداز جهان دیجیتال در حال تغییر است. این روزها کاربران بیشتر به دنبال کردن آدم ها علاقه نشان می دهند تا شرکت ها. تنها در اینستاگرام بیش از 500 هزار کاربر موثر یا اینفلوئنسر وجود دارد اما برای بهترین و بیشترین استفاده در بازاریابی از این مسیر، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

سایت سوشال مدیا تودی در مطلبی در این باره از ارتباط اینفلوئنسرها با برندها و باور به آن می گوید. کارآفرینان در این سایت می گویند در بازاریابی اینترنتی لزومی به پرداخت پول به اینفلوئنسری نیست که مشتری شما نبوده و باوری به کاری که انجام می دهید، ندارد.

نکته دوم، بیان داستان برند از زبان افراد موثر در آن است. مردم از شنیدن داستان هاست که هیجان زده می شوند. بنابراین در گفت وگو با اینفلوئنسرها از منحصر به فرد بودن برند خود بگویید، گپ بزنید و داستان شکل گرفتن شرکت را تعریف کنید. دادن اطلاعات مناسب درباره کسب وکار شما به تبلیغ کننده، باور او به خدمات شما را تقویت می کند و به او این امکان را می دهد تا بهتر درباره خدمات یا محصول شما با مردم حرف بزند.

نکته سوم، خلاقیت بدون مرز و آزاد است. هرچند قرار است اینفلوئنسر خدمت و محصول شما را تبلیغ کند، اما نباید درهای خلاقیت در این باره را برای او ببندید. بیش از 75 درصد از اینفلوئنسرها در همکاری با برندها به آزادی در خلاقیت اشاره کرده اند. باید در ارتباط با آن ها منعطف بود و اثر کار جادویی آن ها در بازاریابی را تماشا کرد.

توسعه مشارکت های بلندمدت، نکته مهم چهارم در زمینه همکاری اینفلوئنسرها با برندهاست. هرچند یکبار همکاری با افراد موثر در
شبکه‌های اجتماعی می تواند به بازاریابی شرکت ها تکانی بدهد اما ارتباطات بلندمدت بالاترین بازدهی را در این زمینه خواهد داشت. یک استراتژیست ارشد رسانه به نام سابرینا مِدرِت می گوید بیش از 90 درصد از وقتش را به ارتباط با افراد موثر در شبکه های اجتماعی اختصاص می دهد. به باور او این افراد دوستان او هستند و دو طرف می توانند به یکدیگر اتکا کنند.

نکته پنجم، سرمایه گذاری بر ابزارهای مدیریت خلاقیت است. هرچند تبلیغ و توضیح خدمات و محصول کسب وکارها توسط اینفلوئنسرها به بازاریابی کمک می کند اما آنچه کسب وکارها به آن نیاز دارند، داشتن پتلفرمی است که جای هر یک از عناصر موثر در بازاریابی در آن دیده شود.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد