درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49483صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 - 22:43
مدیرکل روابط‌عمومی‌ استانداری یزد: روابط‌عمومی‌ نهادهای امداد رسان پاداشی مضاعف دارند
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: فعالیت در روابط‌عمومی‌ نهادهای امداد رسان همچون هلال احمر ، پاداشی مضاف دارد و علاوه بر اجر معنوی در پیشگاه خداوند نیز بعنوان باقیات الصالحات ثبت و ضبط خواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: فعالیت در روابط‌عمومی‌ نهادهای امداد رسان همچون هلال احمر ، پاداشی مضاف دارد و علاوه بر اجر معنوی در پیشگاه خداوند نیز بعنوان باقیات الصالحات ثبت و ضبط خواهد بود.

به گزارش ایرنا، علی صالحی روز پنجشنبه در بازدید از روابط‌عمومی‌ هلال احمر استان یزد افزود: خدمت رسانی در نهادهایی همچون هلال احمر توفیقی است که خداوند به فعالین این نهاد عطا کرده و بعد از خداوند در بلایا و مشکلاتی که برای افراد جامعه حادث می شود، اولین نهادی که پناه و امداد رسان مردم است هلال احمر می باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه هلال احمر یزد با نیروهای خدوم و با سابقه و توانمندی که دارد باعث ثمرات بسیار خوبی در استان بوده و حتی در بسیاری از نقاط کشور نیز از توان هلال احمر یزد استفاده شده و می شود که قابل تقدیر است.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ های استان یزد گفت: بدلیل تقارن هفته روابط‌عمومی‌ ها و هفته هلال احمر و به همین بهانه امروز در این نهاد حضور یافتیم تا ضمن عرض خدا قوت از تلاشهای محمد مهدی اقبالی مدیر روابط‌عمومی‌ هلال احمر استان یزد نیز تجلیل گردد.

صالحی افزود: خوشبختانه باهمراهی و حمایتی که سوی حرازی زاده مدیرعامل هلال احمر استان از روابط عموی این نهاد وجود دارد ،شاهد اقدامات بسیار خوبی در این نهاد هستیم و یکی از موفق ترین روابط‌عمومی‌ های استان را شاهد هستیم که بدون حاشیه و با تمام توان خدمت رسانی می کند .

مدیرکل روابط‌عمومی‌ استانداری یزد گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت از روابط‌عمومی‌ های فعال و همچنین تقدیری هر چند کوچک از این بزرگواران ،بتوانیم باعث تشویق فعالین این عرصه و همچنین ایجاد انگیزه برای دیگر روابط‌عمومی‌ های ادارات و نهادها باشیم که بدانند فعالیت آنها دیده شده و ارزیابی خواهد شد.

در این نشست که محسن حرازی زاده مدیرعامل ، حجت الاسلام مجتبی شعشعی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان و محمد سجاد کلمبو قائم مقام مدیرکل روابط‌عمومی‌ استانداری یزد نیز حضور داشتند، از محمد مهدی اقبالی مدیر روابط‌عمومی‌ هلال احمر استان یزد تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد