درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 03:49   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49460صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 - 15:31
ایلان ماسک: تعداد کاربران توییتر تا سال ۲۰۲۸ چهار برابر می‌شود
ایلان ماسک در این رابطه اعلام کرد که قصد دارد تعداد کاربران ماهانه توییتر را از ۲۱۷ میلیون نفر تا پایان سال ۲۰۲۱ به حدود ۶۰۰ میلیون نفر تا سال ۲۰۲۵ و ۹۳۱ میلیون نفر تا سال ۲۰۲۸ برساند. این یعنی، ماسک قصد دارد تا در ۶ سال آینده، تعداد کاربران ماهانه توییتر را به چهار برابر افزایش دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ایلان ماسک اخیرا اعلام کرد که قصد دارد تعداد کاربران ماهانه توییتر را تا سال ۲۰۲۸ به چهار برابر افزایش دهد.

 

از زمانی که ایلان ماسک، پیشنهاد خرید توییتر را مطرح کرد، سوالات و ابهامات زیادی پیرامون آینده این شبکه اجتماعی و تغییراتی که ممکن است در زمان مدیریت وی ایجاد شود، در ذهن علاقه‌مندان شکل گرفته است.

 

نیویورک‌تایمز طی گزارشی نوشت: اگرچه هنوز زمان زیادی تا رسمی‌شدن قرارداد تصاحب این شرکت توسط ایلان ماسک باقی مانده، اما این مرد بلندپرواز دنیای فناوری اخیرا در میان سرمایه‌گذاران صحبت‌هایی را مطرح کرده که جزئیاتی را از برنامه‌های وی برای آینده این پرنده آبی فاش می‌کند.

ایلان ماسک در این رابطه اعلام کرد که قصد دارد تعداد کاربران ماهانه توییتر را از ۲۱۷ میلیون نفر تا پایان سال ۲۰۲۱ به حدود ۶۰۰ میلیون نفر تا سال ۲۰۲۵ و ۹۳۱ میلیون نفر تا سال ۲۰۲۸ برساند. این یعنی، ماسک قصد دارد تا در ۶ سال آینده، تعداد کاربران ماهانه توییتر را به چهار برابر افزایش دهد.

 

وی همچنین اعلام کرد که می‌خواهد تعداد مشترکان سرویسی را که از آن به عنوان X یاد کرد، به ۱۰۴ میلیون نفر برساند. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص این سرویس منتشر نشده اما ماسک در این بین، به جزئیاتی در خصوص برنامه‌های خود برای درآمدزایی از این پلتفرم اشاره کرد.

 

وی گفت که توییتر می‌تواند تا سال ۲۰۲۸، درآمد سالانه خود را تا ۴/ ۲۶ میلیارد افزایش دهد. این در حالی است که درآمد توییتر در سال گذشته تنها معادل ۵ میلیارد دلار بود. ماسک اما قصد دارد تا نحوه درآمدزایی در توییتر را متنوع کند. در حال حاضر، ۹۰ درصد از درآمد توییتر از طریق تبلیغات به دست می‌آید.

 

ایلان ماسک گفت که می‌خواهد میزان درآمدزایی توییتر از محل تبلیغات را تا سال ۲۰۲۵ به حدود ۴۵ درصد کاهش دهد. طبق پیش‌بینی وی، توییتر می‌تواند حدود ۱۲ میلیارد دلار را از محل تبلیغات و ۱۰ میلیارد دلار را از خرید اشتراک توسط کاربران به دست آورد. ایلان ماسک برای آنکه بتواند به این اهداف و برنامه‌های خود دست یابد، باید تعداد کاربران پولی خود را افزایش دهد.

 

وی پیش‌بینی کرد که تا سال ۲۰۲۵، تعداد کاربران «توییتر بلو» به ۶۹ میلیون نفر و تا سال ۲۰۲۸ نیز به ۱۵۹میلیون کاربر خواهد رسید. توییتر بلو سرویسی با هزینه اشتراک سه دلار در ماه است که عرضه آن از ماه نوامبر گذشته در آمریکا آغاز شد و خدماتی همچون مطالب خبری بدون تبلیغات، امکان لغو ارسال توییت و مواردی از این دست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

ماسک با اشاره به اقدامات آتی توییتر در حوزه پرداخت گفت: این شرکت در سال ۲۰۲۳، درآمد متوسط ۱۵ میلیون دلاری را از کسب‌وکار پرداخت خود به دست خواهد آورد و این رقم در سال ۲۰۲۸ به ۳/ ۱ میلیارد دلار خواهد رسید. در حال حاضر، توییتر امکانات بسیار محدودی را برای خرید و پرداخت انعام ارائه می‌دهد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  بهترین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی در سال 2022


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی