درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49455صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 08:07
بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، "روز و هفته روابط‌عمومی"
روابط‌عمومی، یک شغل اداری عادی به‌شمار نمی‌رود. روابط‌عمومی، یک حرفه عاشقانه و یک دل‌مشغولی تمام‌وقت است که گاه، مجبور می‌شوی تمام لحظه‌های زندگی‌ات را به آن اختصاص دهی.
  

« به نام خداوند جان وخرد »

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فرارسیدن روز و هفته روابط‌عمومی در اولین سال قرن جدید (۱۴۰۱) را به محضر یکایک اعضای جامعه روابط‌عمومی ایران در سراسر کشور، تبریک و تهنیت می‌گوییم و خوشحالیم که امسال شاهد همگرایی و انسجام انجمن ها و تشکل‌های فعال در عرصه روابط‌عمومی هستیم.


قبل از هر چیز، باید یادآوری کنیم:
روابط‌عمومی، علم است.
روابط‌عمومی، فن است.
روابط‌عمومی، هنر است.


روابط‌عمومی، اگر خوب و درست انجام شود در برقراری و تقویت و تحکیم ارتباط و اعتماد با مخاطبان و تحقق اهداف موردنظر، موفق خواهد بود.


روابط‌عمومی، به مانند بسیاری از حرفه‌ها، عرصه‌ها و رسته‌های دیگر، به جز علم و آگاهی و دانش، به "عشق" هم نیاز دارد؛ عشق خدمت به مردم، عشق به مخاطبان و عشق به اعتلای کشور.


روابط‌عمومی، یک شغل اداری عادی به‌شمار نمی‌رود. روابط‌عمومی، یک حرفه عاشقانه و یک دل‌مشغولی تمام‌وقت است که گاه، مجبور می‌شوی تمام لحظه‌های زندگی‌ات را به آن اختصاص دهی.


از این‌رو جا دارد همه مسوولانی که عزم خدمت به مردم را شعار محوری خود اعلام کرده اند، جامعه روابط‌عمومی کشور و خواسته‌ها و مطالبات آنان را دریابند تا بتوانند به مدد استفاده از ظرفیت‌های تخصصی آنان و در سایه شناخت واقع بینانه از افکار عمومی و راه‌های اقناع آن، اهداف توسعه همه‌جانبه کشور را در مسیری مطلوب پیگیری کنند.

در آستانه روز و هفته روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران، به‌عنوان اولین نهاد مدنی کشور در عرصه ارتباطات اجتماعی، با ۵۰ سال قدمت و ۳۰ سال حضور و فعالیت مستمر، از تمامی دست‌اندرکاران خدمت به مردم در همه بخش‌ها اعم از دولتی و غیردولتی و نهادهای عمومی دعوت می‌کند تا:


�" از انتصاب غیرکارشناسانه و خارج از ضوابط و معیارهای تخصصی در حوزه مدیریت روابط‌عمومی جدا" اجتناب کنند.
�" در انتخاب مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، ادارات، موسسات و شرکت‌ها، در راستای التزام به شاخص‌های حرفه‌ای، حتی‌الامکان از مشاوره تخصصی نهادهای مدنی ارتباطات اجتماعی بهره گیرند.
�" پست سازمانی مناسب، برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها در ساختارتشکیلاتی پیش‌بینی کنند تا نیروهای کارآمد ارتباطی با شور و شوق و انگیزه‌های لازم، نقش آفرینی کنند.
�" به‌منظور تقویت بنیه علمی جامعه روابط‌عمومی کشور، از راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد روابط‌عمومی در مراکز آموزش عالی ذیربط حمایت شود.

انجمن روابط‌عمومی ایران
اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد