درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:52   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49452صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 - 14:44
انتصاب رئیس روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران
محمدرضا پارسیان که پیش از این رئیس روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک تهران بوده، روزنامه‌نگار و مدیر رسانه، دانش آموخته روابط‌عمومی، پژوهشگر و از فعالان عرصه روابط‌عمومی و رسانه کشور می باشد. وی ۲۱ سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه و ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی را دارد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به عنوان رئیس روابط‌عمومی این منطقه منصوب کرد.

محمدرضا پارسیان که پیش از این رئیس روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک تهران بوده، روزنامه‌نگار و مدیر رسانه، دانش آموخته روابط‌عمومی، پژوهشگر و از فعالان عرصه روابط‌عمومی و رسانه کشور می باشد. وی ۲۱ سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه و ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی را دارد.

در کارنامه حرفه ای محمد رضا پارسیان، رئیس روابط‌عمومی مناطق یک و بیست تهران، عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی کشور، دبیرکل سلسله نشست های علمی و عملی روابط‌عمومی ایران، مشاور عالی فراکسیون روابط‌عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور روابط‌عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، رییس انجمن علمی روابط‌عمومی دانشکده خبر و همکاری در برگزاری جشنواره ها، سمپوزیوم ها، همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی روابط‌عمومی و نیز ارتباط با رسانه ها در حوزه های مختلف دیده می شود.

محمد رضا پارسیان مدیر برتر شهر ارتباطی تهران از بین بیش از ۱۰۰ مدیر شهرداری تهران، منتخب یکصد متخصص روابط‌عمومی شهرداری تهران و عضو حرفه ای انجمن روابط‌ عمومی ایران، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو-ایران بوده و گواهینامه اروپایی مهارت شغلی مدیر روابط‌عمومی Esco از دانشگاه MGUNIVERSITY پاریس را اخذ کرده است. وی دارای مدرک MBA مدیریت تخصصی روابط‌عمومی و ارتباطات دانشگاه تهران و دانشجوی دوره دکتری حرفه ای DBA مدیریت روابط‌عمومی است. نام وی در سال هزار و سیصد و نود و شش به عنوان «تلاشگر روابط‌عمومی» در دایره المعارف روابط‌عمومی ایران منتشر شد. در حوزه تالیف، کتاب روابط‌عمومی جهانی با استانداردهای جهانی زاده‌ی شش سال تلاش، به اهتمام محمدرضا پارسیان منتشر شده است.

گفتنی است؛ پیش از این طاهره عیدی زاده رئیس روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد