درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:34   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49421صفحه نخست » یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 - 22:23
مدیر روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب: صنعت نفت بدون رسانه ها نمی تواند هویت های تاریخی و عظیم خود را به سمع و نظر مردم برساند
این مقام مسئول به نقش مهم و موثر رسانه ها در انعکاس واقعیات موجود در جامعه، نفت و شناساندن نقش نفت در پدیده هایی چون اجرای مسئولیت های اجتماعی و فقر زدایی از چهره ی خوزستان و کشور پرداخت و گفت: امروز دستگاههای دولتی ‌‌موثر در کشور مانند وزارت نفت باید فراخوانی گسترده از تمامی ظرفیت های موجود در استان داشته باشند تا بتوانند هرچه زودتر بر مشکلات انباشته شده در این خطه غلبه کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این مقام مسئول به نقش مهم و موثر رسانه ها در انعکاس واقعیات موجود در جامعه، نفت و شناساندن نقش نفت در پدیده هایی چون اجرای مسئولیت های اجتماعی و فقر زدایی از چهره ی خوزستان و کشور پرداخت و گفت: امروز دستگاههای دولتی ‌‌موثر در کشور مانند وزارت نفت باید فراخوانی گسترده از تمامی ظرفیت های موجود در استان داشته باشند تا بتوانند هرچه زودتر بر مشکلات انباشته شده در این خطه غلبه کنند.

با پیدایش نفت در بیش از یک سده ی گذشته بسیاری از کشورهای جهان از منافع نفت خوزستان بهره مند شدند، اما این استان مظلوم همچنان محروم و فاقد امکانات رفاهی مانده است و یکی از نقش هایی که در این میان مغفول بوده نقش ارتباطی رسانه ها و شرکت مناطق نفتخیز جنوب بخصوص طی دو سال اخیر است که می توانست دستآوردهای این شرکت و خدماتی که ارائه شده را منعکس نمایند تا شاید دیگر شرکت ها و… از این خدمات سرمشق گرفته و خوزستان را بیش از پیش توسعه دهند.

در همین زمینه با انتصاب سعید آتشبار به مدیریت روابط‌عمومی مناطق نفتخیز جنوب، یخ دو ساله ی ارتباط بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده نفت کشور با رسانه ها شکسته شد و ظرف مدت کمتر از یک ماه حضور وی دو جلسه با مسئولین این شرکت و رسانه ها برگزار گردید.

در جلسه ی اول رسانه ها به روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب دعوت شدند و در نشستی صمیمی با مدیر جدید روابط عمومی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و در جلسه ی دوم مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در دعوتی همگانی و فارغ از نگاه گزینشی سابق، میزبان رسانه های خوزستان بود که در این جلسه رسانه ها به ایراد نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص نقش نفت و معضلات موجود طی سالهای گذشته پرداختند.

اما آنچه نکته ی اصلی ماجراست تسلط خوب سعید آتشبار در پاسخگویی به موضوعات مطروحه توسط رسانه ها و نیز نقش دوستانه ی او در تعامل با این صنف و قبول داشتن نقش تعیین کننده ی رسانه ها در انعکاس و حل مشکلات موجود در کشور و استان است.

وی در بخشی از سخنان خود به نقش مهم و موثر رسانه ها در انعکاس واقعیات موجود در جامعه، نفت و شناساندن نقش نفت در پدیده هایی چون اجرای مسئولیت های اجتماعی و فقر زدایی از چهره ی خوزستان و کشور پرداخت و گفت: امروز دستگاههای دولتی ‌‌موثر در کشور مانند وزارت نفت باید فراخوانی گسترده از تمامی ظرفیت های موجود در استان داشته باشند تا بتوانند هرچه زودتر بر مشکلات انباشته شده در این خطه غلبه کنند.

در پایان اینگونه باید عنوان کرد که امروز نقش تعیین کننده ی رسانه ها در جهان بر هیچکس پوشیده نیست و رسانه های فعال خوزستان نیز می توانند چنین نقشی در استان ایفا نمایند. همچنین اگر سایر روابط عمومی ها نیز همانند روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب نقش تعیین کننده ی رسانه ها را قبول داشته باشند و در عمل این باور را به منصه ٔ ظهور برسانند قطعا اکثر مشکلات این استان زرخیز حل و کم رنگ تر خواهد شد.

 

منبع: qalamna

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد