درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 مرداد 1401 - 07:03   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر اقتصاد و دارایی: گل‌گهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است
  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست
  امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان
  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟
  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی
  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد
  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی
  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی
  زیستن در جهان چند فرهنگی
  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49391صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 - 17:28
نکاتی برای موفقیت در روابط‌عمومی
هر سازمان و شرکتی که جویای موفقیت مستمر در روابط‌عمومی است باید به دقت برنامه های استراتژیک خود را تنظیم کند و به دنبال ترکیب تکنیک های جدید و با ارزش برای کمپین خود باشد تا بتواند نتایج بهتری را بدست آورد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هر سازمان و شرکتی که جویای موفقیت مستمر در روابط‌عمومی است باید به دقت برنامه های استراتژیک خود را تنظیم کند و به دنبال ترکیب تکنیک های جدید و با ارزش برای کمپین خود باشد تا بتواند نتایج بهتری را بدست آورد.

• از خطاهای خود بیاموزید


اکثر کسب و کارها می ترسند که به اشتباهات و شکست های خود اعتراف کنند و می خواهند تنها بر دستاوردهای مثبت خود تمرکز کنند، اما همانند بسیاری از حوزه ها، پذیرش و آموختن از اشتباهات گذشته برای رشد و موفقیت در آینده ضروری است.


وقتی کمپین روابط عمومی را تدوین می کنید، بخش هایی از استراتژی شرکت شما بر مبنای آمار و ارقام دقیق گردآوری شده است و برخی از پیش بینی های دیگر بر اساس شرایط موجود و گرایش های اجتماعی حدس زده می شود. این بدین معناست که نتایج هرگز نمی تواند صد درصد تضمین شده باشد و برخی از استراتژی ها ممکن است شکست بخورند.

• بسترها را ترکیب کنید


روابط عمومی سنتی در نشریات چاپی و در قالب مقالات ترویجی و گزارش های خبری وجود دارد، اما بیش از هر زمان دیگر رسانه های اجتماعی و اینترنت سلطه خود را بر تلاش های روابط عمومی گسترانده اند و استراتژی ها بر آنها متمرکز شده اند.

در کنار رسانه های اجتماعی، شرکت شما بایستی از روابط عمومی سنتی بهره مند شود و روابط خود را با روزنامه نگاران و کارشناسان رسانه ای تقویت کند. به طوری که خدمات و محصولات شما بتوانند از کانال های رسانه ای نیز ترویج شوند.

• نگاهی به روندها


روندها در شبکه های اجتماعی در تمام کسب و کارها از اهمیت بسزایی برخوردارند و ضروری است که یک شرکت از آنها در طی کمپین های روابط عمومی و بازاریابی خود استفاده کنند. با انجام تحقیقات گسترده و یافتن آنچه مردم به آن علاقه مند هستند، شرکت می تواند یک طرح روشن و مختصر حول این روندهای اجتماعی درک کند که این بدین معناست که آنها می توانند با ظاهری جذاب تر به مخاطبان هدف خود نزدیک شده و آنها را با ایده آل های خود همسو کنند.

اگرچه بهره گیری از روندها نیازمند درجه ای معین از برنامه ریزی است، با امتیازاتی که اینترنت در اختیار بسیاری از جوامع زنده دنیا قرار می دهد، روندها می توانند به سرعت و بدون اخطار متوقف شوند، بنابراین کسب و کارها به انطباق کمپین های روابط عمومی برای تامین نیازها نیازمند هستند

منبع: http://wallstreetsectorselector.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج دلیل استرس‌زا بودن حرفه روابط‌عمومی


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  روابط‌عمومی هشتمین شغل استرس‌زا


  عکاسی و موبایل در روابط‌عمومی‌


  یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک


  جنگ‌های عصر متاورس


  جاری شدن یک قیام بر مدار ارتباطات بر محور قرن‌ها ...


  نشست هم اندیشی مدیران روایط‌عمومی‌های نظام سلامت برگزار شد


  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد