درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 18:09   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آلودگی هوا: اثرات بر خاک و آب
  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  واکنش شدید به اعتراضات ضد اسرائیلی، آزادی بیان را تهدید می‌کند
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4931صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 11 شهریور 1392 - 23:51
مشق روابط عمومی(4)/ مدیریت بحران و کارآفرینی در زمان بحران
  

شارا، زهرا بابازادگان- در پی حمله احتمالی آمریکا به سوریه بازارهای جهانی دچار التهاب شد.
مردم و از جمله
کارآفرینان و صاحبان شرکت های بزرگ در مورد درگیر شدن در یک جنگ دیگر دچار بهت و حیران شده اند و این سوال را مطرح می کنند چه بلایی به سر اقتصاد جهانی خواهد آمد؟ نوسانات بازار کارآفرینان را نگران کرده است. خب کارآفرینان زمانی که بحران وجود دارد چه کاری باید بکنند؟
فراموش نکنید: شرکت های بزرگ در بازار کم رونق رشد کرده و ساخته شده اند. به عنوان مثال، فیس بوک با وجود بازار بد و بحران، رشد خوبی را در حوزه سرمایه گذاری تجربه کرد. ارزیابی ها نشان می دهد هنگامی که بحران مالی در پاییز سال 2007 آغاز شد، فیس بوک 60 میلیون کاربر فعال داشت. در بهار سال 2009، زمانی که اقتصاد واقعا در رنج بود، نرخ رشد کاربر فیس بوک به 200 میلیون نفر رسید.
به طور مشابه، توییتر، در بهار سال 2009، 13 درصد نرخ رشد کاربر را تجربه کرد.
در همین حال ، گوگل مستقیما از طریق مجسمه نیم تنه داتکام بزرگ شد. در سال 2001، میزان جستجوی روزانه گوگل به 70 میلیون کاربر در روز رسید. در سال 2011، این سایت بیشترین بازدید باحدود 3 میلیارد جستجو در روز بود.
 

برای مدیریت شرکت ها در مواقع بحرانی نکات زیر را مطمح نظر داشته باشید:


شرکت با پول نقد در بانک نمی میرد
پس انداز و دارا بودن مقداری پول نقد در بانک، یقینا یکی از راه های زنده ماندن در یک بحران است که شما نقشی در کنترل آن ندارید.

برش سریع، سخت و عمیق
اگر بازار به طور جدی دچار مشکل و بحران است و با کاهش درآمد مواجه هستید برخی فعالیت های غیرضروری را متوقف کنید.

چشم پوشی از سر و صدا، تمرکز بر روی آنچه مهم است
روی کارهای مهم تمرکز کنید و اجازه ندهید رسانه ها، سایت های خبری و رسانه های اجتماعی حواست تان را از مهم ترین ها منحرف کنند.

از خود بپرسید:
آیا مردم و مشتریان خدمات و محصولات تان را دوست دارند؟
آیا بهترین تیم به شکل ممکن دارید؟

آیا شما دارای یک مدل درآمد پایدار هستید؟

 

مشق روابط عمومی(1)/ پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی

مشق روابط عمومی(2)/ ملزومات برقراری ارتباط اثرگذار با مخاطب

مشق روابط عمومی(3)/ چهار اشتباه رایج روابط عمومی

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا


  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند


  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی


  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟


  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی


  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد


  بانک‌های منطقه یورو با تبلیغات گمراه‌کننده، وام‌دهی به آلاینده‌ها را پنهان می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی