درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49303صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 فروردین 1401 - 23:15
مراسم تکریم و معارفه مدیر برند،‌ مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر برند،‌ مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی و معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مراسم تکریم و معارفه مدیر برند،‌ مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی و معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.

در مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهرداد عظیمی به عنوان مدیر برند،‌ مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی و همچنین مهدی قربانی به عنوان معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این مراسم بیژن چگنی رییس هیات مدیره گروه با تقدیر و تشکر از زحمات جواد گلی مدیر پیشین برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه و همچنین مجتبی طاهری نجف آبادی معاون پیشین حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تاکید کرد که این آمدن و رفتن‌ها نشانه پویایی سازمان است.


در این مراسم مهرداد عظیمی با بیان اینکه امروز از خدمات دو سرمایه مدیریتی کشور تقدیر می‌شود، گفت: آقای گلی از سرمایه‌های رسانه‌های ملی بودند و خدمات و زحمات ایشان در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس مشهور است و ما قدردان این زحمات هستیم.


وی افزود: بعد از تجربه ۱۸ ساله در رسانه ملی از امروز رسما توفیق خدمت در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس را دارم که در صنعت و اقتصاد کشور، نامش موجب افتخار است.


مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تصریح کرد: امروز حضور فعال در رسانه و تبلیغات اقدامات انجام شده، یک ضرورت و سرمایه‌گذاری است و امیدوارم با همت همکاران، تصویر صحیح، زیبا و شایسته‌ای از مجموعه تلاش‌های جهادی عزیزان در درون مجموعه و‌ هم برای مشتریان و آحاد مردم ارائه شود.


عظیمی همچنین با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی و توجه به توسعه فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه صنعت بر توجه ویژه به این بخش تاکید کرد.


وی بار دیگر از تلاش‌های صورت گرفته در دوره قبل تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که حضورش بتواند بیانگر و منعکس کننده خدمات جهادی باشد.


مهدی قربانی نیز که از سال ۱۳۸۱ در شرکت مبین انرژی خلیج فارس در جایگاه‌های کارشناس تعمیر مکانیک، رئیس تعمیرات مکانیک، رئیس مهندسی عمومی و رئیس خدمات فنی فعالیت کرده، در سخنانی ابراز امیدواری کرد که با همراهی همه مدیران و شرکت‌های تابعه بتواند دستاوردهای گروه را ارتقاء بخشد.


در پایان حکم مسئولیت به مدیران جدید اهدا و از زحمات مدیران قبلی تقدیر شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد