درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 مرداد 1401 - 09:03   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر اقتصاد و دارایی: گل‌گهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است
  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست
  امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان
  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟
  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی
  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد
  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی
  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی
  زیستن در جهان چند فرهنگی
  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49299صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 فروردین 1401 - 13:38
روابط‌عمومی یکپارچه: بسط و تفصیل
وظیفۀ شاغلان امروز روابط‌عمومی از تسهیل کنندگان ارتباطات به تأثیرگذاری مدبّرانه و مردان میدان راهبردی تغییر می‌یابد. در زمان تلاقی روابط‌عمومی با رسانه‌های اجتماعی، و در حین یکی شدن ارتباطات با تکنولوژی، متخصّصان روابط‌عمومی فرصتی برای بسط مجموعه مهارت‌های خود و نیز اقدامات روابط‌عمومی خویش به دست می‌آورند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از آنجا که رسانه‌های اجتماعی حرارت و اشتعال جدیدی به حرفۀ روابط‌عمومی اعطاء کرده و در دنیای جدیدی از ارتباطات نفوذ کرده، نقش و مسئولیت متخصصان حرفۀ روابط‌عمومی رو به افزایش است و آنها در حال یکپارچه کردن مساعی خود با سایر بخش‌های سازمان‌های متبوعۀ خود هستند.

وظیفۀ شاغلان امروز روابط‌عمومی از تسهیل کنندگان ارتباطات به تأثیرگذاری مدبرانه و مردان میدان راهبردی تغییر می‌یابد. در زمان تلاقی روابط‌عمومی با رسانه‌های اجتماعی، و در حین یکی شدن ارتباطات با تکنولوژی، متخصصان روابط‌عمومی فرصتی برای بسط مجموعه مهارت‌های خود و نیز اقدامات روابط‌عمومی خویش به دست می‌آورند.
 
 دیردر کی. برکنریج، مؤلف کتاب‌‌های"رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی: هشت اقدام جدید برای متخصص روابط‌عمومی،" و "روابط‌عمومی2" (که توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد) در این باره بحث می‌کند که کاربرد تکنولوژی و ارتباطات با هم چگونه نما و تصویر روابط‌عمومی را در چشم مدیران اجرایی و عامۀ مردم ارتقاء می‌بخشد.
 
 متخصصان روابط‌عمومی دست به اقدامات جدید می‌زنند و به طور فعال و جدی با وظایف زیر با رسانه‌های اجتماعی ارتباط خواهند داشت؛ به عنوان:
 
 • سیاست‌گذاران روابط‌عمومی برای هدایت گروه ژرف‌اندیش و راهبرد [استراتژیست] از بخش‌های متفاوت سازمان که در بازرسی‌ها، تدوین سیاست و حکمروایی اجتماعی مشارکت دارند.
 
 • مولدین همکاری داخلی و سازمان دهندگان ارتباطات غیر رسمی که، با تکنولوژی جمعی، فرصت‌های بیشتری را برای نوآوری و تدوین محتوای هدفمند و برنامه‌های هدف‌دار ارتباطی پدید می‌آورند.
 
 • آزمایش کنندگان تکنولوژی روابط‌عمومی و تحلیل‌گران ارتباطی، که از قابلیت‌های جدید در تکنولوژی ارتباطات برای تجربه کردن جدیدترین منابع، نرم‌افزارهای کاربردی و ابزارهای رسانه‌ای اجتماعی استفاده می‌کنند.
 
 • متخصصان پیش‌بحران و اعضاء گروه ضربت حُسن شهرت، که مبتکرتر و کاملاً آماده برای بحران اجتماعی می‌شوند، و تصویر مطلوب برای علامت تجاری را در جمیع اوقات حفظ می‌کنند. و
 
 • اساتید سنجش، که قادر خواهند بود برنامه‌هایی تدوین نمایند که ابزارهای سنجشی را که مدیران اجرایی انتظار دارند در اختیار آنها قرار دهند، تأثیر ارتباطات را مکشوف سازند و نتایج ارزشمند تجاری را آشکار نمایند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج دلیل استرس‌زا بودن حرفه روابط‌عمومی


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  روابط‌عمومی هشتمین شغل استرس‌زا


  عکاسی و موبایل در روابط‌عمومی‌


  جنگ‌های عصر متاورس


  یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک


  جاری شدن یک قیام بر مدار ارتباطات بر محور قرن‌ها ...


  نشست هم اندیشی مدیران روایط‌عمومی‌های نظام سلامت برگزار شد


  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد