درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49263صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 22 خرداد 1401 - 17:44
ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی
فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه روابط‌عمومی دانش‌بنیان سال 1401 برای انتخاب (برترین ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی) که طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر کرد.
  



موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه روابط‌عمومی دانش‌بنیان سال 1401 برای انتخاب (برترین ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی) که طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر کرد.


آثار دریافتی با نظارت هیئتی از متخصصان حرفه‌ای روابط‌عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فرآیند ورود و تاریخ اتمام پذیرش جایزه روابط‌عمومی دانش‌بنیان
علاقه‌مندان تا 10 تیر 1401 فرصت دارند آثار خود را به نشانی الکترونیکی info@shara.ir برای «گروه تخصصی کارگزار روابط‌عمومی» ارسال نمایند.

رویکردهای اصلی جایزه
- ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که هزینه‌های سازمان را کاهش داده است.
- ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که درآمدهای سازمان را افزایش داده است.
- ایده‌ها و طرح‌های فناورانه‌ای که ارتباط مشتریان یا ارباب رجوع را با سازمان بهبود بخشیده است.

معیارهای ارزیابی آثار دریافتی
گزارش کامل ایده یا طرح خلاقانه و فناورانه بایستی در قالب چهار بخش زیر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

1. ایده یا طرح فناورانه (15 درصد)
ایده یا طرح بایستی در قالب گزارش نوشتاری و تصویری به‌صورت ساده و شفاف تدوین و به دبیرخانه ارسال شود.


2. اجرای ایده یا طرح فناورانه (50 درصد)
روابط‌عمومی‌ها بایستی گزارشی کامل از اجرای طرح به‌صورت مکتوب و تصویری به دبیرخانه جشنواره ارسال فرمایند. این گزارش بایستی حتما فرایند اجرایی طرح و مجموع مجریان آن را پوشش دهد.


3. ارزیابی ایده یا طرح فناورانه (15 درصد)
ارزیابی و روش ارزیابی آثار اجرای ایده یا طرح و سنجش اثرگذاری بر سازمان و مشتریان بخشی از امتیازات پروزه‌های دانش‌بنیان است.


4. پوشش جغرافیایی و جمعیتی (20 درصد)
اجرای ایده یا طرح چه حجمی از جمعیت و جغرافیا را در بر گرفته است (سطح کشوری: 20 – سطح استانی و مرکز استان: 15 – سطح شهرستان: 10)

مشخصات تماس
 تلفن: 66943670- 66570194 (021)
 تلفن همراه: 09121938419
 شماره واتساپ: 09107700471
 پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com- info@kpri.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد