درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:47   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49242صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 18 فروردین 1401 - 11:34
انتصاب مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بنادر‌ و دریانوردی
با حضور عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، حسین خوشبخت به عنوان مدیر ارتباطات و بین‌الملل این سازمان معرفی شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با حضور عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، حسین خوشبخت به عنوان مدیر ارتباطات و بین‌الملل این سازمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسن بیک‌محمدلو، در این مراسم با اشاره به حوزه وسیع مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و توجه جدی دولت سیزدهم به ارتباط سازنده و کارگشا با مردم و افکار عمومی، خاطرنشان کرد: حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی یکی از ابزارهای دولت برای ارتباط با مردم است که باید تقویت و پشتیبانی شود.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، فضای مجازی را یکی از سازکارهای مهم برای دسترسی و ارتباط با مردم عنوان کرد و گفت: امروزه ۹۶ درصد مردم به فضای مجازی دسترسی‌ دارند، بنابراین روابط عمومی ها باید برای این بخش فکر جامع و دستورکار اجتماعی-رسانه‌ای طراحی و تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک ارگان چند وجهی و چندساحتی است که علاوه بر نقش خدمات بندری در حوزه تجارت دریایی، در بخش‌های سرمایه‌گذاری، فنی‌ومهندسی و در حوزه دریایی نیز موثر است، افزود: با توجه با گستره کاری سازمان بنادر و دریانوردی، لازم است که در حوزه ارتباطات، استراتژی‌های تعامل با افکار عمومی به درستی تعیین و تبیین شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع، تاکیدکرد: کلیه اطلاعاتی که از درگاه سازمان بنادر خارج می‌شود، حتما باید با هماهنگی حوزه روابط عمومی صورت گیرد.

حوزه ارتباطات عمومی سازمان بنادر نظام‌مند می‌شود

در این مراسم همچنین حسین خوشبخت مدیر ارتباطات و بین‌الملل ‌سازمان بنادر با بیان اینکه وظایف و ماموریت‌های سازمان بنادر به خوبی در مجوعه قوانین و مقررات جامع بندری و دریایی، نوشته و ثبت شده است، گفت: روابط عمومی، حوزه‌ای تخصصی و جاده دوطرفه است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های وی در حوزه ارتباطات، نظام‌مند کردن امور و داشتن شیوه‌نامه در اجرای کارهای ارتباطی و رسانه‌ای است، افزود: توسعه نیروی انسانی و نظام‌دهی به ساختار رسانه‌ای و ارتباطی، از جمله مهم‌ترین کارها محسوب می‌شود.

خوشبخت نیاز به نشریه علمی و تخصصی را یکی از جدی‌ترین اولویت رسانه‌ای سازمان بنادر و جامعه بندری و دریایی عنوان کرد.

گفتنی است، حسین خوشبخت، لیسانس علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری و کارشناسی ارشد مهندسی حمل‌ونقل دریایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در کارنامه تحصیلی خود دارد. وی ۲۵ سال سابقه کاری در بخش‌های مختلف بندری و دریایی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه اجرایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، دبیرشورای مدیران شرکت ملی نفتکش، سردبیر نشریه شمنا، مدیرمسئول سایت مارین تایمز، عضو شورای هماهنگی سفرهای نوروزی استان هرمزگان، رئیس‌ روابط عمومی بنادر و دریانوردی و عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان هرمزگان و رئیس بیمه و درمان شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد