درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49241صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 18 فروردین 1401 - 11:24
شهردار گرگان: روابط عمومی دیپلمات سازمان است
شهردار گرگان با اعلام اینکه نقد سیستمی، باعث پیشگیری و رفع نواقص می شود، گفت: روابط‌عمومی در سال جدید، با نقد وضع موجود و پیگیری های لازم، می تواند شهرداری را در طی مسیر به سمت وضع مطلوب یاری رساند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شهردار گرگان با اعلام اینکه نقد سیستمی، باعث پیشگیری و رفع نواقص می شود، گفت: روابط‌عمومی در سال جدید، با نقد وضع موجود و پیگیری های لازم، می تواند شهرداری را در طی مسیر به سمت وضع مطلوب یاری رساند.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی، در نشست شورای هماهنگی مجموعه روابط عمومی های شهرداری افزود: روابط عمومی در سال 1401 فقط تحسین کننده سازمان نباید باشد بلکه می بایست نقد کننده خوبی برای رفع مشکلات مردمی در سازمان متبوع خود باشد.


شهردار گرگان با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی در جامعه افزود: روابط عمومی ها، گنجیه اسرار سازمان هستند و بعنوان دیپلمات سازمان، کار بسیار حساسی دارند و کوچکترین اشتباه آنان دچار آسیب به سازمان می شود.


وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی شهرداری گرگان، سخنگوی سازمان است و در سال جدید با رویکرد و نگاه نوین به اهمیت مسائل مختلف شهری با ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی و اطلاع رسانی مختلف ورود کند.


سبطی گفت: پیشانی یک سازمان روابط عمومی است و بعنوان پل ارتباطی با مردم،از جایگاه والایی برخوردار است.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید موجبات همدلی و وحدت در سازمان را فراهم آورد،عنوان کرد: روابط عمومی های شهرداری گرگان، یک مجموعه یکپارچه اند و شایسته است خانواده روابط عمومی در یک جا جمع و به صورت شورایی اداره شود.
سبطی با بیان اینکه اجماع و بهره گیری از خرد جمعی روابط عمومی ها یقینا موجب ارائه تصویری درست از سازمان در افکار عمومی می شود، یادآور شد: افکار عمومی بسیار برای مسئولان مدیریت شهری ارزشمند است از اینرو روابط عمومی ها باید با برنامه ریزی مدون و منسجم با توجه به ذائقه های مختلف اصناف و مشاغل گوناگون اقدام کنند.


وی با تاکید برتحقق و تلاش در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در سال 1401 ادامه داد: روابط عمومی بعنوان مغز متفکر سازمان باید با برنامه ریزی برای ارتباط با افکار عمومی همت گمارد تا با ارائه چهره واقعی و شفافی که از شهرداری و شورا به همشهریان عزیز ارائه می دهد باعث جذب حداکثری رضایتمندی مردمی گردد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد