درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 8 خرداد 1402 - 14:38   

🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
  استاندار خوزستان: روابط عمومی‌ها با تکنیک‌های مقابله با دشمن آشنا باشند
  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری خرم‌آباد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49221صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 22 خرداد 1401 - 17:46
فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401
موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه روابط‌عمومی سال 1401 برای انتخاب «برترین کمپین‌های روابط‌عمومی» که طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر کرد.
  

 

موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه روابط‌عمومی سال 1401 برای انتخاب «برترین کمپین‌های روابط‌عمومی» که طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر کرد.

آثار ارسالی با نظارت هیئتی از متخصصان حرفه‌ای روابط‌عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فرآیند ورود و تاریخ اتمام پذیرش کمپین‌های روابط‌عمومی


علاقه‌مندان تا 10 تیر 1401 فرصت دارند آثار خود را به نشانی الکترونیکی info@shara.ir برای «گروه تخصصی کارگزار روابط‌عمومی» ارسال نمایند.

ساختار و معیارهای پذیرش


نوع قالب
آثار ارسالی (علاوه بر ارسال کامل مستندات) باید حداکثر در 1000 کلمه تنظیم شوند. مواردی که باید در آنها رعایت شود عبارتند از:

طرح مساله (12درصد)
نیازهایی که باعث شکل‌گیری این کمپین شده است را تهیه کنید، از جمله چالش‌های خاص و تحقیقات انجام شده برای اطلاع‌رسانی استراتژی‌تان را مشخص کنید.

استراتژی (25درصد)
بنویسید که برای رسیدگی به این مشکل چه برنامه‌ای تدوین کرده‌اید، از جمله اهداف خود و اهداف مخاطبان هدف را با سایر ملاحظات مربوطه درج کنید.

اجرا (25درصد)
نمای کلی از چگونگی پیاده‌سازی استراتژی‌ یا استراتژی‌های خود از جمله ابزارها و تاکتیک‌های مورد استفاده ارائه دهید. توضیح دهید که شما به‌وضوح چه کاری انجام دادید و آن را چگونه به‌پایان رساندید. نمای کلی از نحوه بودجه‌بندی و میزان آن را بیان کنید.

نوآوری (10درصد)
چه چیزی باعث شد که کمپین شما موفق شود؟ آیا مجبور به تطبیق استراتژی کمپین‌تان به‌خاطر مسائل غیرمنتظره در پیشرفت کار بودید؟ آیا شما در پیدا کردن راه‌حل از روش‌های نوآورانه استفاده کردید؟

نتایج و بررسی (25درصد)
آیا کمپین روابط‌عمومی یا برنامه شما موفق بود؟ آیا توانستید به اهدافی که از پیش تعیین کرده بودید، برسید؟ آیا نتایج غیرمنتظره (خوب یا بد) تجربه کردید؟ آیا چیزی یاد گرفتید که در آینده به کارتان آید؟

مقررات شرکت در جایزه

در صورت موفقیت از سازمان‌ها و شرکت‌ها، خلاصه‌ای 200 کلمه‌ای درخواست می‌شود که به همراه یک فیلم 2 دقیقه‌ای برای تبلیغ سازمان و شرکت‌شان به دبیرخانه ارسال کنند. برای هر سازمان و شرکت برگزیده، 5 دقیقه زمان برای معرفی (3 دقیقه) و پخش فیلم (2 دقیقه) در آئین اعطای جوایز در نظر گرفته می‌شود.

 

 

مشخصات تماس
 تلفن: 66943670- 66570194 (021)
 تلفن همراه: 09121938419
 شماره واتساپ: 09107700471
 پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com- info@kpri.ir


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت


  راهبردهای مصاحبه برای افزایش حضور زنان در اخبار


  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی


  برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد


  پیچیدگی مبارزه با اطلاعات نادرست در پی ایجاد تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: از ضرورت اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مراکز حوزوی تا هم‌صدایی مراکز حوزوی در کشور


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مترو تهران است


  شکایت یک شرکت روابط‌عمومی از توییتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد