
موسسه کارگزار روابطعمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه روابطعمومی سال 1401 برای انتخاب «برترین کمپینهای روابطعمومی» که طی دو سال گذشته انجام شدهاند را منتشر کرد.
آثار ارسالی با نظارت هیئتی از متخصصان حرفهای روابطعمومی مورد بررسی قرار میگیرند.
فرآیند ورود و تاریخ اتمام پذیرش کمپینهای روابطعمومی
علاقهمندان تا 10 تیر 1401 فرصت دارند آثار خود را به نشانی الکترونیکی info@shara.ir برای «گروه تخصصی کارگزار روابطعمومی» ارسال نمایند.
ساختار و معیارهای پذیرش
نوع قالب
آثار ارسالی (علاوه بر ارسال کامل مستندات) باید حداکثر در 1000 کلمه تنظیم شوند. مواردی که باید در آنها رعایت شود عبارتند از:
طرح مساله (12درصد)
نیازهایی که باعث شکلگیری این کمپین شده است را تهیه کنید، از جمله چالشهای خاص و تحقیقات انجام شده برای اطلاعرسانی استراتژیتان را مشخص کنید.
استراتژی (25درصد)
بنویسید که برای رسیدگی به این مشکل چه برنامهای تدوین کردهاید، از جمله اهداف خود و اهداف مخاطبان هدف را با سایر ملاحظات مربوطه درج کنید.
اجرا (25درصد)
نمای کلی از چگونگی پیادهسازی استراتژی یا استراتژیهای خود از جمله ابزارها و تاکتیکهای مورد استفاده ارائه دهید. توضیح دهید که شما بهوضوح چه کاری انجام دادید و آن را چگونه بهپایان رساندید. نمای کلی از نحوه بودجهبندی و میزان آن را بیان کنید.
نوآوری (10درصد)
چه چیزی باعث شد که کمپین شما موفق شود؟ آیا مجبور به تطبیق استراتژی کمپینتان بهخاطر مسائل غیرمنتظره در پیشرفت کار بودید؟ آیا شما در پیدا کردن راهحل از روشهای نوآورانه استفاده کردید؟
نتایج و بررسی (25درصد)
آیا کمپین روابطعمومی یا برنامه شما موفق بود؟ آیا توانستید به اهدافی که از پیش تعیین کرده بودید، برسید؟ آیا نتایج غیرمنتظره (خوب یا بد) تجربه کردید؟ آیا چیزی یاد گرفتید که در آینده به کارتان آید؟
مقررات شرکت در جایزه
در صورت موفقیت از سازمانها و شرکتها، خلاصهای 200 کلمهای درخواست میشود که به همراه یک فیلم 2 دقیقهای برای تبلیغ سازمان و شرکتشان به دبیرخانه ارسال کنند. برای هر سازمان و شرکت برگزیده، 5 دقیقه زمان برای معرفی (3 دقیقه) و پخش فیلم (2 دقیقه) در آئین اعطای جوایز در نظر گرفته میشود.
مشخصات تماس
تلفن: 66943670- 66570194 (021)
تلفن همراه: 09121938419
شماره واتساپ: 09107700471
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com- info@kpri.ir
|