درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 07:53   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49166صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 5 فروردین 1401 - 13:49
آیا مدل ترکیبی حضوری و دورکاری عملی است؟
یک سوم (33 درصد) از پاسخ دهندگان گفتند که با اکراه این کار را انجام می دهند، اما همزمان به دنبال یافتن شغلی دیگر خواهند بود. حدود یک چهارم (23 درصد) گفتند که بلافاصله استعفا می دهند. 29 درصد نیز گفتند با آن مشکلی نخواهند داشت. مابقی شرکت کنندگان نظر خاصی نداشتند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بازگشت به محل کار پس از دو سال دورکاری، موضوعی بحث برانگیز است. در نظرسنجی اخیر موسسه Angus Reid که با مشارکت CBC News انجام شد، بیش از نیمی از شرکت کنندگان در پاسخ به این سوال که اگر کارفرما آنها را مجبور به بازگشت تمام وقت به دفتر کند، چه می کنند، گفتند که احتمالا استعفا داده و به دنبال کار دیگری خواهند رفت. 


این نظرسنجی در فاصله 1 تا 4 مارچ با شرک 2550 کانادایی بزرگسال انجام شد. 


یک سوم (33 درصد) از پاسخ دهندگان گفتند که با اکراه این کار را انجام می دهند، اما همزمان به دنبال یافتن شغلی دیگر خواهند بود. حدود یک چهارم (23 درصد) گفتند که بلافاصله استعفا می دهند. 29 درصد نیز گفتند با آن مشکلی نخواهند داشت. مابقی شرکت کنندگان نظر خاصی نداشتند. 


پروفسور لیندا داکسبری، از دانشگاه کارلتون-اتاوا، می‌ گوید که پاسخ به این سوال که یک مدل ترکیبی (حضوری و دورکاری) چگونه خواهد بود، چندان روشن نیست. 


داکسبری در طول همه گیری کرونا در حال تحقیق در مورد دورکاری بوده است و داده های 26 هزار کارمند کانادایی را بررسی کرده است. به گفته او حدود یک چهارم از کارمندان می خواهند به صورت تمام وقت به دفتر بازگردند، در حالی که تقریبا به همین نسبت ترجیح می دهند هرگز پا به دفتر نگذارند.

داکسبری می گوید مردم دیگر حاضر نیستند روح خود را فدای شرکت و سازمان کنند. به همین دلیل انعطاف پذیری می تواند برای کارکنان و کارفرمایان مهم باشد. 


هانا گلد، مشاور استخدام در شرکت پرسنل TDS، با این نظر موافق است. اکثر مشتریان او مدل ترکیبی را دنبال می کنند. از نظر او کارفرمایانی که بر کار تمام وقت در دفتر اصرار دارند، با چالش روبرو خواهند شد، زیرا همه کارکنان مایل به رفت و آمد روزانه به دفتر نیستند.  


داکسبری می گوید در بازار کار فعلی، کارفرمایان باید خطر از دست دادن یک چهارم نیروی کار به دلیل امتناع از بازگشت به کار حضوری را جدی بگیرند. از نظر او اجبار کارکنان به بازگشت به کار، در نهایت نزد کارکنان نارضایتی ایجاد کرده و بهره وری را کاهش می دهد.

منبع: iranjavan.net
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد