درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 08:32   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49158صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 3 فروردین 1401 - 01:44
رگولاتور استرالیا قصد دارد قدرت تبلیغاتی گوگل را کنترل کند
سلطه گوگل بر بازار فعالان تبلیغات
گزارش‌ها نشان می‌دهد که گوگل در زنجیره تامین فناوری تبلیغات در استرالیا بر سایر کمپانی ها برتری دارد و تخمین زده می‌شود که بیش از ۹۰ درصد کلیک‌های تبلیغاتی سهم Google است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به نقل از usnews، سیدنی (رویترز) - تنظیم کننده قانون ضد انحصار استرالیا روز سه شنبه اعلام کرد که برای مقابله با نگرانی های مهم رقابت در فناوری تبلیغات، بازاری که تحت سلطه واحد Alphabet Inc گوگل است، به قدرت بیشتری نیاز دارد. این موضع می تواند درگیری دیگری بین سیاست گذاران و رهبر موتورهای جستجوی ایالات متحده ایجاد کند پس از آنکه همین تنظیم کننده در طراحی اصلاحات انجام شده امسال تلاش کرد تا غول های فناوری را مجبور به پرداخت هزینه محتوای رسانه ای نمایش داده شده در سیستم عامل خود کند.

فناوری تبلیغات یا فناوری تبلیغاتی به خدماتی اطلاق می‌شود که معاملات خرید و فروش فضای تبلیغات آنلاین را تسهیل می‌کند و تعیین می‌کند که کدام تبلیغات به مصرف کنندگان نمایش داده می‌شود.

این خدمات شامل استفاده خودکار از الگوریتم‌ها می‌شوند که منجر به نمایش یک تصویر یا ویدیو - از جمله بنر‌ها و پنجره‌های بازشو - با محتوای آنلاین می‌شود. مشاغل برای دسترسی به مشتریان احتمالی به این خدمات متکی هستند در حالی که ناشران اخبار از فناوری تبلیغاتی برای ایجاد درآمد و تأمین مالی محتوای آنلاین خود استفاده می‌کنند.


سلطه بر بازار

گزارش‌ها نشان می‌دهد که گوگل در زنجیره تامین فناوری تبلیغات در استرالیا بر سایر کمپانی ها برتری دارد و تخمین زده می‌شود که بیش از ۹۰ درصد کلیک‌های تبلیغاتی سهم Google است. گوگل از موقعیت بازار خود بیشتر برای ارائه خدمات خود و حفظ آن‌ها در صدر رقابت استفاده کرده است. به عنوان مثال، Google از دسترسی سرویس‌های تبلیغاتی رقیب به تبلیغات در سرویس YouTube جلوگیری می‌کند.

به گفته منبع اصلی خبر، صنعت ناکارآمد تبلیغات به دلیل هزینه های خیلی سنگین، به ناشران، تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان آسیب می‌رساند؛ اما گوگل اخیراً گفته است که فناوری تبلیغاتی آن بیش از ۱۵۰۰۰ شغل استرالیایی را پشتیبانی می‌کند و سالانه ۲.۴۵ میلیارد دلار به اقتصاد این کشور کمک می‌کند.


نگرانی‌های شفافیت

منبع اولیه گفت گوگل به حجم زیادی از داده‌ها از طریق خدمات مشتری خود مانند موتور جستجو و خدمات نقشه دسترسی دارد. همچنین گفت مشخص نیست Google تا چه اندازه از این داده‌ها برای کمک به مشاغل فناوری تبلیغاتی خود استفاده می‌کند و به دلیل عدم شفافیت احتمال استفاده از آن‌ها در راستای منافع شخصی شرکت وجود دارد. ACCC دریافت که قیمت فناوری تبلیغات نیز نامشخص است و می‌گوید پیچیدگی زنجیره تامین تشخیص تبلیغات و ناشران را برای تشخیص سوء رفتار سخت کرده است.


گام‌های بعدی

ای سی سی سی از گوگل می‌خواهد تا نحوه استفاده از داده‌های خود را برای فروش خدمات خود روشن کند. همچنین توصیه می‌کند قوانینی برای مدیریت تضاد منافع، جلوگیری از ترجیح خود و اطمینان از رقابت ارائه دهندگان فناوری تبلیغات در نظر گرفته شود. همچنین به این صنعت توصیه کرده است که هزینه‌های متوسط ​​تبلیغات را برای مقایسه هزینه‌ها با مشتریان منتشر کند. دولت استرالیا گفت یافته‌های این گزارش را بررسی خواهد کرد. رگولاتور‌های اروپایی و ایالات متحده نیز تجارت تبلیغاتی گوگل را زیر نظر دارند.
 

منبع: yjc

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  بهترین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی در سال 2022


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی