درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49157صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 3 فروردین 1401 - 01:35
احتمال زندان برای اینفلوئنسرهایی که مقررات تبلیغات مالی را نقض کنند
کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا در این بخشنامه گفته است کسانی که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ یا توصیه‌های اقتصادی و خدمات مالی انجام می‌دهند، خود موظفند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای آنلاین آنها در چارچوب قانون باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بنابر بخشنامه‌ای جدید در استرالیا، چهره‌های شبکه‌های اجتماعی در صورت نقض قوانین مربوط به مشاوره مالی با حکم زندان تا پنج سال مواجه خواهند شد.

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا در این بخشنامه گفته است کسانی که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ یا توصیه‌های اقتصادی و خدمات مالی انجام می‌دهند، خود موظفند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای آنلاین آنها در چارچوب قانون باشد.

یک نظرسنجی این نهاد در سال ۲۰۲۱ نشان داد که ۳۳ درصد از افراد ۱۸ تا ۲۱ ساله، اینفلوئنسرهای اقتصادی را دنبال می‌کنند و همچنین ۶۴ درصد از جوانان در استرالیا با توصیه یک چهره شبکه‌های اجتماعی، رفتار مالی خود را تغییر داده‌اند.

کتی آرمور، عضو این کمیسیون در استرالیا گفت: "بسیار ضروری است که "اینفلوئنسرهایی که به صورت آنلاین در مورد محصولات و خدمات مالی تولید محتوا می‌کنند، از قوانین مربوطه پیروی کنند. در غیر این صورت با جریمه‌های قابل توجهی روبرو می‌شوند و سرمایه‌گذاران را به خطر می‌اندازند."

این اطلاعیه همچنین هشدار می‌دهد که اظهارات گمراه‌کننده یا فریبنده در مورد محصولات مالی نیز می‌تواند قانون را نقض کند و اشاره می‌کند که اشتراک‌گذاری لینک‌هایی که فالوورها را به کارگزاران آنلاین هدایت کند هم به مثابه عرضه خدمات مالی تلقی می‌شود و ممکن است نیاز به مجوز داشته باشد.

در ماه فوریه، یک نهاد ناظر مشابه در بریتانیا خواستار احتیاط در مورد استفاده از اینفلوئنسرها در بازاریابی محصولات مالی شد.

این نهاد اعلام کرد: "استفاده سرمایه‌گذاری‌های خرده‌فروشی از چهره‌های شبکه‌‌های اجتماعی در پلتفرم‌های مختلف برای بازاریابی سرمایه‌گذاری موجب نگرانی ما شده است. شرکت‌ها باید قبل از تبلیغ دادن به آنها، مشاوره‌های حقوقی لازم را انجام دهند."

منبع: بی سی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد