درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 18:59   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه

  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توصیه‌هایی برای خبرنگارانی که به استراحت نیاز دارند
  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه
  آینده مرجعیت رسانه‌ای متعلق به روایت‌های تصویرساز است
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر
  طرحی برای تعطیلی آزادی بیان
  آن‌ها که با آمدن هوش مصنوعی بیکار می‌شوند
  روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49127صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 26 اسفند 1400 - 08:05
مولفه‌‌‌های کلیدی یک استراتژی دیجیتال باکیفیت
در حال حاضر، باید متقاعد شده باشید که یک استراتژی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. وقتی تصمیم گرفتید که می‌‌‌خواهید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که این چهار جزء را شامل می‌شود:
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||در حال حاضر، باید متقاعد شده باشید که یک استراتژی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. وقتی تصمیم گرفتید که می‌‌‌خواهید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که این چهار جزء را شامل می‌شود:


۱- داشتن اهداف کلی و اهداف SMART

شما احتمالا اهدافی را برای کسب و کار خود در کل تعیین کرده‌‌‌اید. اکنون، باید اهدافی خاص برای استراتژی دیجیتال خود ایجاد کنید. پاسخ به سوالات زیر می‌تواند به شما در تعیین اهداف کمک کند:

چه مقدار از سهم بازار را می‌‌‌خواهید تصاحب کنید؟
چقدر می‌خواهید درآمد داشته باشید؟
میزان مخاطبی که امیدوارید به آن برسید چقدر است؟

پس از رسیدن به این اهداف کلی، باید اهداف کمیSMART را نیز تعیین کنید. SMART مخفف عبارت specific خاص، measurable قابل اندازه گیری، achievable قابل دستیابی، relevant مرتبط و time-bound محدود به زمان است. هر یک از اهداف شما باید تمام این پنج معیار را داشته باشد تا درست در نظر گرفته شود.


۲- مخاطب هدف

اگر می‌‌‌خواهید محتوای دیجیتال شما به افراد مناسب برسد، باید بدانید که آن افراد چه کسانی هستند. متاسفانه، بسیاری از صاحبان مشاغل این اشتباه را مرتکب می‌‌‌شوند که فکر می‌کنند مخاطبان خود را به اندازه کافی از قبل می‌شناسند. آنها فکر می‌کنند که نیازی به صرف زمان برای انجام تحقیقات بازار ندارند. این یک فرض نادرست است. شما باید تحقیقات عمیقی را در مورد بازار هدف خود انجام دهید تا بدانید چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید، کجا به آنها دسترسی پیدا کنید و چه محتوایی بیشترین تاثیر را خواهد داشت.


۳- تجزیه و تحلیل رقبا

مهم نیست وارد چه بازاری می‌شوید، رقابت خواهید داشت. حتی اگر رقبای مستقیمی وجود نداشته باشد، حداقل جایگزین‌هایی وجود خواهد داشت. چگونه خود را از این رقبای معتبر متمایز می‌‌‌کنید؟ با دانش به دست آمده از تجزیه و تحلیل رقبا، می‌آموزید که چگونه برجسته شوید. همچنین نقاط قوت و ضعف آنها را خواهید آموخت. اطلاعاتی که از این تجزیه و تحلیل می‌آموزید به راحتی در استراتژی دیجیتال شما اعمال می‌شود.


۴- روش‌ها و کانال‌‌‌ها

مرحله نهایی در این فرآیند، تعیین روش‌ها و کانال‌‌‌هایی است که برای اجرای استراتژی خود استفاده خواهید کرد. برخی از موثرترین روش‌ها عبارتند از:

بهینه‌‌‌سازی موتور جست‌‌‌وجو یا سئو
بازاریابی از طریق رسانه‌‌‌های اجتماعی
بازاریابی محتوا
پرداخت به ازای هر کلیک (Pay-per-click)
بازاریابی ایمیلی

همکاری با اینفلوئنسرهای بازاریاب یا همان افراد مشهور و تاثیرگذار درفضای مجازی یا جامعه‌ای خاص مانند بازیگران، فوتبالیست‌‌‌ها و...

همین امروز روی استراتژی دیجیتال خود کار کنید. اکنون، باید بتوانید ببینید که چرا بازاریابی، به‌ویژه از نظر دیجیتالی مهم است. اگر می‌‌‌خواهید امروز در کسب و کار موفق شوید، آنلاین بودن و حضور در شبکه‌‌‌های مجازی ضروری است.

خوشبختانه، می‌توانید استراتژی دیجیتال خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود شخصی‌‌‌سازی کنید. صرف زمان برای طراحی این استراتژی در آینده سود زیادی را به همراه خواهد داشت.

مترجم: محمود نوری شمس‌آباد

منبع: www. ama. org
donya-e-eqtesad

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان


  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد


  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی


  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران


  چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟


  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای


  چرایی کاهش اعتماد به رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد