درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 مرداد 1401 - 09:02   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر اقتصاد و دارایی: گل‌گهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل کرده است
  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست
  امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان
  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟
  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی
  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد
  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی
  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی
  زیستن در جهان چند فرهنگی
  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49127صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 26 اسفند 1400 - 08:05
مولفه‌‌‌های کلیدی یک استراتژی دیجیتال باکیفیت
در حال حاضر، باید متقاعد شده باشید که یک استراتژی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. وقتی تصمیم گرفتید که می‌‌‌خواهید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که این چهار جزء را شامل می‌شود:
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||در حال حاضر، باید متقاعد شده باشید که یک استراتژی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. وقتی تصمیم گرفتید که می‌‌‌خواهید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که این چهار جزء را شامل می‌شود:


۱- داشتن اهداف کلی و اهداف SMART

شما احتمالا اهدافی را برای کسب و کار خود در کل تعیین کرده‌‌‌اید. اکنون، باید اهدافی خاص برای استراتژی دیجیتال خود ایجاد کنید. پاسخ به سوالات زیر می‌تواند به شما در تعیین اهداف کمک کند:

چه مقدار از سهم بازار را می‌‌‌خواهید تصاحب کنید؟
چقدر می‌خواهید درآمد داشته باشید؟
میزان مخاطبی که امیدوارید به آن برسید چقدر است؟

پس از رسیدن به این اهداف کلی، باید اهداف کمیSMART را نیز تعیین کنید. SMART مخفف عبارت specific خاص، measurable قابل اندازه گیری، achievable قابل دستیابی، relevant مرتبط و time-bound محدود به زمان است. هر یک از اهداف شما باید تمام این پنج معیار را داشته باشد تا درست در نظر گرفته شود.


۲- مخاطب هدف

اگر می‌‌‌خواهید محتوای دیجیتال شما به افراد مناسب برسد، باید بدانید که آن افراد چه کسانی هستند. متاسفانه، بسیاری از صاحبان مشاغل این اشتباه را مرتکب می‌‌‌شوند که فکر می‌کنند مخاطبان خود را به اندازه کافی از قبل می‌شناسند. آنها فکر می‌کنند که نیازی به صرف زمان برای انجام تحقیقات بازار ندارند. این یک فرض نادرست است. شما باید تحقیقات عمیقی را در مورد بازار هدف خود انجام دهید تا بدانید چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید، کجا به آنها دسترسی پیدا کنید و چه محتوایی بیشترین تاثیر را خواهد داشت.


۳- تجزیه و تحلیل رقبا

مهم نیست وارد چه بازاری می‌شوید، رقابت خواهید داشت. حتی اگر رقبای مستقیمی وجود نداشته باشد، حداقل جایگزین‌هایی وجود خواهد داشت. چگونه خود را از این رقبای معتبر متمایز می‌‌‌کنید؟ با دانش به دست آمده از تجزیه و تحلیل رقبا، می‌آموزید که چگونه برجسته شوید. همچنین نقاط قوت و ضعف آنها را خواهید آموخت. اطلاعاتی که از این تجزیه و تحلیل می‌آموزید به راحتی در استراتژی دیجیتال شما اعمال می‌شود.


۴- روش‌ها و کانال‌‌‌ها

مرحله نهایی در این فرآیند، تعیین روش‌ها و کانال‌‌‌هایی است که برای اجرای استراتژی خود استفاده خواهید کرد. برخی از موثرترین روش‌ها عبارتند از:

بهینه‌‌‌سازی موتور جست‌‌‌وجو یا سئو
بازاریابی از طریق رسانه‌‌‌های اجتماعی
بازاریابی محتوا
پرداخت به ازای هر کلیک (Pay-per-click)
بازاریابی ایمیلی

همکاری با اینفلوئنسرهای بازاریاب یا همان افراد مشهور و تاثیرگذار درفضای مجازی یا جامعه‌ای خاص مانند بازیگران، فوتبالیست‌‌‌ها و...

همین امروز روی استراتژی دیجیتال خود کار کنید. اکنون، باید بتوانید ببینید که چرا بازاریابی، به‌ویژه از نظر دیجیتالی مهم است. اگر می‌‌‌خواهید امروز در کسب و کار موفق شوید، آنلاین بودن و حضور در شبکه‌‌‌های مجازی ضروری است.

خوشبختانه، می‌توانید استراتژی دیجیتال خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود شخصی‌‌‌سازی کنید. صرف زمان برای طراحی این استراتژی در آینده سود زیادی را به همراه خواهد داشت.

مترجم: محمود نوری شمس‌آباد

منبع: www. ama. org
donya-e-eqtesad

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج دلیل استرس‌زا بودن حرفه روابط‌عمومی


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  روابط‌عمومی هشتمین شغل استرس‌زا


  عکاسی و موبایل در روابط‌عمومی‌


  جنگ‌های عصر متاورس


  یک عکس،‌یک عکاس: ژاکلین هسینک


  جاری شدن یک قیام بر مدار ارتباطات بر محور قرن‌ها ...


  نشست هم اندیشی مدیران روایط‌عمومی‌های نظام سلامت برگزار شد


  روابط‌عمومی بهزیستی مازندران رتبه عالی را در کشور کسب کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد