درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 10:55   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49112صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 24 اسفند 1400 - 10:48
نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط‌عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری
مزیتی که روابط‌عمومی برای ارتباطات بی نقص و مؤثر بازاریابی به همراه دارد، ظرفیت ارائه پیام های بسیار مؤثر و طبقه بندی شده به مخاطبان مورد نظر در خلال اوقات راهبردی است که فرصت های مناسب برای طرح مؤثر نشان صنفی وجود دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تجزیه و تحلیل SWOT (قوت، ضعف، فرصت های مناسب و خطرات ) یکی ار مهم ترین ابزار در ایجاد یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط‌عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری است.

اولین گام، تخمین یا ارزیابی نقاط ضعف یا قوت داخلی نشان تجاری است. از دیدگاه مدیریت و سهامدارانی که از بالاترین اولویت برخوردارند، نقاط قوت وضعف داخلی آن را می توان با نگاهی دقیق به تمامی ابعاد از جمله فعالیت ها، بودجه ها، بازگشت سرمایه، نمایش کالا، میزان رضایت مشتری، مجراهای توزیع و مسایل و موضوعات جنبی شناسایی کرد.

گام بعدی، بررسی فرصت های مناسب و خطرات بیرونی است. بررسی فرصت ها و موقعیت های مناسب، ارزیابی اوضاع اقتصادی و اجتماعی و وضعیت ویژه یا گرایش هایی را که نشان تجاری را جذاب تر می سازد، در بر می گیرد. در عوض خطرات احتمالی قدرت هایی هستند که از جاذبه و تاثیر گذاری نشان تجاری می کاهند. هنگامی که ارزیابی نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و خطرات کامل شد، یافته های خود را بر اساس اصول چهار گانه زیر اولویت بندی کنید:

1. آسیب های واقع گرایانه: اگر نقاط ضعف و خطرا ت مورد توجه قرار نگیرد؛
2. منافع احتمالی: اگر نقاط قوت و فرصت های مناسب به عنوان اهرم فشار مورد توجه قرار گیرد؛
3. ارزیابی هزینه ها و بررسی آسیب ها و کاربرد نقاط قوت و فرصت های مناسب به عنوان اهرم فشار؛
4. روزنه فرصت های مناسب در دسترس؛ به عنوان مثال شما چه میزان از زمان و وقت خود را باید صرف اصلاح نیازهای شناسایی شده کنید، قبل از اینکه خیلی دیر شود؛

یافته ها و نتایج به دست آمده از این ارزیابی، شما را مستقیماً به سوی گذر گاه ارتباطات راهبردی رهنمون خواهد کرد و این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد تا توان و جذابیت نشان تجاری را به حداکثر و نقاط ضعف آن را به حداقل برسانید.

تجزیه و تحلیل مذکور همچنین شما را به سوی پیام هایی هدایت می کند که از بیشترین اهمیت و اعتبار برخوردارند. به علاوه به سهامدارانی اشاره خواهد کرد که از بیشترین اهمیت و اولویت بهره مند هستند و اینکه چگونه می توان از طریق پیام به آنها به راحتی دسترسی داشت و در ساخت روابط آتی نیز مشارکت خواهد داشت.

عناصر کلیدی در ایجاد پیام های مؤثر و مفید عبارتند از:
٭ پیام ها باید از دید مخاطبان از اهمیت و اعتبار برخوردار باشند؛
٭ آنها باید همواره انعکاس دهنده جایگاه نشان تجاری سازمان یا شرکت باشند؛
٭ در پیام باید یک نگاه و یک ندا وجود داشته باشد؛
٭ پیام باید با تاریخچه و تجربه مشتری سازگاری داشته باشد؛
٭ پیام باید با محل مشتری در فرآیند خرید سازگار باشد؛

عدم توافق و هماهنگی بین گفتار و عمل، باعث بروز بی اعتمادی و عدم توجه و تمرکز به محصول مورد نظر می شود.

مزیتی که روابط‌عمومی برای ارتباطات بی نقص و مؤثر بازاریابی به همراه دارد، ظرفیت ارائه پیام های بسیار مؤثر و طبقه بندی شده به مخاطبان مورد نظر در خلال اوقات راهبردی است که فرصت های مناسب برای طرح مؤثر نشان صنفی وجود دارد.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی