درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 17 مرداد 1401 - 02:40   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد

  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز خبرنگار گرامی‌باد
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز خبرنگار
  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد
  معرفی شش ابزار مفید برای داده‌نگاران
  مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت حقوقی: مفاهیم پایه حقوقی باید به همه کارکنان آموزش داده شود
  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  واقعیت مجازی- رایج‌ترین و معروف‌ترین تکنولوژی متاورسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49038صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 15 اسفند 1400 - 15:57
سه روش مطلوب برای هدف‌‌گذاری
در حرکت رو به جلو، سازمان‌ها باید در فرآیند هدف‌‌گذاری انعطاف‌‌پذیری ایجاد کنند تا کارکنان بتوانند اهداف خود را با تغییر نقش‌‌ها و کسب‌‌وکار تغییر دهند. از کارکنان بخواهید اهداف خود را حداقل هر سه ماه یک‌بار و همچنین در ابتدای سال با مدیر خود مرور کنند. به مدیران و کارکنان کمک کنید تا محرک‌‌های تنظیم اهداف، از جمله تغییرات در عملکرد مالی شرکت یا واحد تجاری، ترک شغل کارکنان یا پیشرفت‌های فناوری را شناسایی کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| استعدادها بزرگ‌ترین سرمایه و عامل تمایز امروزی در موفقیت کسب‌‌وکار است و سازمان‌ها درباره عملکرد کارکنان، تحمل شکست را ندارند. تحقیقات گارتنر نشان می‌دهد زمانی که اهداف کارکنان با اولویت‌های سازمانی همسو می‌شوند و به کارکنان کمک می‌کنند تا نیازهای متغیر را برآورده کنند، با همتایان خود هماهنگ شوند و خود را پاسخگو نگه دارند، عملکرد کارکنان تا ۲۲ درصد افزایش می‌‌یابد.

 

با استفاده از سه روش برتر زیر اطمینان پیدا کنید هدف‌‌گذاری با روشی که کار امروزی انجام می‌شود هماهنگ است و اهداف کارکنان تاثیرگذار هستند و نتایج کسب‌‌وکار را هدایت می‌کنند.


شماره یک: به مدیران کمک کنید زمینه را برای تعیین هدف فراهم کنند

برای کمک به تیم‌‌های خود در تعیین اهداف همسو، اطلاعاتی درباره استراتژی کسب‌‌وکار و نحوه ارتباط آن با نقش‌های متنوع کارکنان در اختیار مدیران قرار دهید. سپس مدیران باید مسیری را ارائه دهند که آن اطلاعات را به وظایف و اقدامات خاص تبدیل کند. ارائه همزمان اطلاعات و جهت‌گیری به کارکنان این امکان را می‌دهد که ارتباط بین کار خود و استراتژی کلی شرکت را مشاهده کنند. منابع انسانی نقش مهمی در کمک به مدیران برای درک استراتژی کسب‌‌وکار و تعمیم آن به تیم‌‌های خود ایفا می‌کند. انجام درست زمینه‌سازی مدیر می‌تواند تاثیر زیادی بر عملکرد کارکنان داشته باشد. سازمان‌هایی با مدیرانی که در زمینه‌‌سازی موثرتر هستند، می‌توانند درصد عملکرد را از ۴۴ درصد به ۶۰درصد افزایش دهند.


شماره دو: هدف‌‌گذاری را مشارکتی‌تر کنید

با توجه به ماهیت مشارکتی فزاینده کار، هدف‌‌گذاری را از یک فعالیت انفرادی به یک فعالیت گروهی تبدیل کنید که نیازمند چند تغییر است: به عنوان مثال، از افراد بخواهید اهداف را با تیم خود به اشتراک بگذارند و اطمینان پیدا کنند همه می‌‌دانند که چگونه اهداف آنها باهم مرتبط است و آنها به‌طور مشترک برای دستیابی به نتایج مشخص شده در استراتژی کسب‌‌وکار خود مسوول هستند.

همچنین، به جای درخواست بازخورد از همتایان در پایان سال در طول فرآیند بررسی عملکرد رسمی، جلسات کالیبراسیون هدف تیم را اجرا کنید. این کار تیم‌‌ها را قادر می‌‌سازد تا درباره آنچه از یکدیگر می‌خواهند بحث کنند.


شماره سه: کارکنان را توانمند کنید تا اهداف را به‌طور منظم به‌‌روز کنند

نظرسنجی گارتنر در سال ۲۰۲۱ درباره تعیین هدف کارکنان گزارش می‌دهد که کمتر از نیمی (۴۴ درصد) از کارکنان می‌گویند اهداف خود را به دنبال تغییرات قابل توجه در انتظارات نقش - مانند تغییرات ناگهانی کارکنان یا زمانی که پروژه‌های جدید تعیین می‌کنند - به‌‌روز می‌کنند.

 

در حرکت رو به جلو، سازمان‌ها باید در فرآیند هدف‌‌گذاری انعطاف‌‌پذیری ایجاد کنند تا کارکنان بتوانند اهداف خود را با تغییر نقش‌‌ها و کسب‌‌وکار تغییر دهند. از کارکنان بخواهید اهداف خود را حداقل هر سه ماه یک‌بار و همچنین در ابتدای سال با مدیر خود مرور کنند. به مدیران و کارکنان کمک کنید تا محرک‌‌های تنظیم اهداف، از جمله تغییرات در عملکرد مالی شرکت یا واحد تجاری، ترک شغل کارکنان یا پیشرفت‌های فناوری را شناسایی کنند.
 


مترجم: مرتضی ایراندوست

منبع:Gartner  - donya-e-eqtesad

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ چرا استیون وینسنت Steven Vincent روزنامه نگار آمریکایی در بصره کشته شد؟


  روز خبرنگار گرامی‌باد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  تقویم روز ارتباطات/ سندیکای روزنامه نگاران ایران با عضویت کارکنان روزنامه های حزبی و دولتی موافقت نکرد


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  مزایای جشنواره ها برای شهرها: برندسازی، رونق اقتصادی و فرهنگی


  نظرسنجی جدید: ارزشمندترین پلتفرم‌های اجتماعی از نظر متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد