درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 08:41   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی

  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان

  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام
  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است
  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان
  رییس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
  روابط‌عمومی‌های برتر استان قم انتخاب شدند
  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی
  9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
  الگوی ژورنالیستی لنین
  راه اندازی کمیته تخصصی رسانه و روابط‌عمومی هیات اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48999صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 11 اسفند 1400 - 12:40
هفت افسانه روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کرد
من هفت تصور غلط روابط‌عمومی را انتخاب کرده‌ام که مشاهده کرده‌ام محبوب‌ترین آنها هستند. در اینجا لیستی از آنها وجود دارد تا بتوانید با اطمینان در مورد استراتژی روابط‌عمومی خود تصمیم بگیرید و به بهترین نتایج برسید.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| من هفت تصور غلط روابط‌عمومی را انتخاب کرده‌ام که مشاهده کرده‌ام محبوب‌ترین آنها هستند. در اینجا لیستی از آنها وجود دارد تا بتوانید با اطمینان در مورد استراتژی روابط‌عمومی خود تصمیم بگیرید و به بهترین نتایج برسید.

1. روابط‌عمومی فقط برای شرکت های بزرگ است.

یکی از افسانه هایی که اغلب با آن مواجه می شوم این است که فقط شرکت های بزرگ یا افراد مشهور به روابط‌عمومی، مدیریت روابط‌عمومی یا مشاوره نیاز دارند. این باور کاملا گمراه کننده است. بیشتر اوقات، کارآفرینان یا صاحبان فروشگاه ها خدمات خود را از طریق یک یا دو کانال تبلیغ می کنند. بنابراین به نظر می رسد روابط‌عمومی برای آنها روش بسیار گرانی برای تبلیغ باشد. واقعیت این است که روابط‌عمومی نباید به اندازه تبلیغات گران باشد و همچنان می‌تواند به شما در موقعیت‌یابی کسب و کارتان، ایجاد آگاهی و به دست آوردن مشتریان وفادار کمک کند.

 

2. محتوا مهم نیست، پلت فرم مهم است.

افسانه دیگری وجود دارد که محبوبیت در رسانه ها فقط به تعداد مخاطبینی که در آنجا دارید بستگی دارد. اما واقعیت این است که ارتباطات خوب تنها بخش کوچکی از موفقیت روابط‌عمومی است. عنصر مهم‌تر روابط‌عمومی موفق، محتوای مرتبط و جذاب است - داستانی در مورد پروژه شما که مخاطب را علاقمند و درگیر نگه می‌دارد.


3. روابط‌عمومی نمی فروشد.

راه های زیادی برای تخمین نتایج یک کمپین روابط‌عمومی اجرا شده و استراتژی کلی وجود دارد. برای اکثر شرکت های روابط‌عمومی، موفقیت اغلب با میزان پوشش خبری دریافتی سنجیده می شود. اما روش های کارآمدتری برای اندازه گیری وجود دارد، مانند تعداد درگیری ها، سرنخ ها، امتیازات روابط‌عمومی و غیره.

4. روابط‌عمومی فقط برای نوشتن بیانیه های مطبوعاتی و سازماندهی کنفرانس های مطبوعاتی است.

در حالی که هم بیانیه های مطبوعاتی و هم کنفرانس های مطبوعاتی بخشی ضروری از روابط‌عمومی هستند، مطمئناً تنها فعالیت ها و وظایف نیستند. کنفرانس های مطبوعاتی اغلب اتفاق نمی افتد، اما بزرگترین رویدادها برگزار می شود و در حالی که بیانیه های مطبوعاتی بخش مهمی از تاکتیک های روابط‌عمومی هستند، تنها یکی از ابزارهای متعدد است. روابط‌عمومی همچنین می تواند برای موارد زیر استفاده شود: مدیریت شهرت، مدیریت بحران، استراتژی رسانه های اجتماعی، راه اندازی محصول، روابط تأثیرگذار، بازاریابی محتوا و غیره.

 

5. روابط‌عمومی برای تجارت من گران است.

زمانی که بتوانید تمام فعالیت های روابط‌عمومی لازم را با قیمت مناسب راه اندازی کنید، انتخاب های زیادی وجود دارد. می توانید یک فریلنسر استخدام کنید یا از پلتفرم های ویژه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که روابط‌عمومی نیز ارزش آن را دارد، زیرا مزایای زیادی به همراه دارد. به جای نتایج کوتاه مدت، روابط‌عمومی مؤثر و شهرت خوب برای ارائه نتایج بلندمدت که علاقه و آگاهی را ایجاد می کند، کار می کند.

6. روابط‌عمومی فقط در زمان بحران مورد نیاز است.

ایجاد یک تصویر مثبت قوی، که ممکن است در نهایت به فروش تبدیل شود، زمان می برد و یک فرآیند مداوم است. حضور دائمی به ایجاد اعتماد مشتریان کمک می کند و آنها را به مشتری وفادار شما تبدیل می کند.

7. محصولات خوب نیازی به تبلیغات ندارند.

در حالی که روابط‌عمومی موثر می تواند عواقب بررسی های منفی در مورد یک محصول بد را کاهش دهد، استفاده از روابط‌عمومی فقط برای محصولات بد ایده خوبی نیست. مشتریان قبلاً نظری در مورد محصول شما در ذهن خود داشته اند و وقتی در نهایت تصمیم به معرفی محصولات خوب می گیرید، باز هم فکر می کنند که هر چیزی که تولید می کنید کیفیت پایینی دارد. یک استراتژی روابط‌عمومی خوب باید کار کند و بهترین محصولات و مزایای خدمات شما را برجسته کند.
 

 

منبع انگلیسی:  forbes

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 23 فوریه 2022

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد