
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چند راه وجود دارد که برندها می توانند از فرصت های رسانه ای پولی برای برقراری ارتباط پیام های کلیدی خود استفاده کنند.
1. از بخش های حمایت شده در تلویزیون استفاده کنید
تهیهکنندگان برنامههای صبح، بعدازظهر و آخر هفته در تلویزیون میتوانند خیلی سریع به موضوع نگاه کنند و بفهمند که چه زمانی یک برند در تلاش است پیامهای کمپین خود را پیش ببرد.
2. از قسمت های حمایت شده در پادکست ها استفاده کنید
اگر برند شما کمپین خاصی دارد که میخواهد آن را تبلیغ کند، یک قسمت حمایتشده در پادکست را در نظر بگیرید. برند شما می تواند روی موضوعات، سوالات و حتی ساختار مصاحبه کنترل داشته باشد.
3. از بخش های حمایت شده در رادیو استفاده کنید
رادیو نه تنها همچنان نرخ تجاری مقرون به صرفه و تعداد شنوندگان زیادی دارد، بلکه همچنان یک قالب تبلیغاتی امن و ثابت است.
اگر برند شما در حال خرید تبلیغات رادیویی با ایستگاه های رادیویی خاصی است، در نظر داشته باشید که با هماهنگ کننده تبلیغات آن ایستگاه ها تماس بگیرید تا ببینید برندتان از چه راه های دیگری می تواند مشارکت را تقویت کند.
4. از سرمقاله های حمایت شده در نشریات تجاری و چاپی استفاده کنید
آگهیها تبلیغاتی هستند که همان محتوای باکیفیت را به عنوان یک سرمقاله ارائه میدهند.
اگر برند شما به دنبال افزایش تعداد مطالب رهبری فکری نوشته شده توسط مدیران خود است، تبلیغات در نشریات چاپی تجاری و وب را در نظر بگیرید. به این ترتیب از طریق محتوا، مدیران می توانند بینش خود را در مورد یک موضوع خاص صنعت به نمایش بگذارند و آگاهی را در مورد برنامه ها و خدماتی که شرکت اجرا می کند افزایش دهند.
منبع انگلیسی: publicrelationstoday
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
سمیها فریحا | 18 فوریه 2022 | تحلیل، روابط عمومی
|