درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 10:47   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48971صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 9 اسفند 1400 - 09:29
4 روش برای استفاده از فرصت‌های رسانه‌ای پولی برای ارتقای جایگاه کسب‌وکارتان
اگر برند شما به دنبال افزایش تعداد مطالب رهبری فکری نوشته شده توسط مدیران خود است، تبلیغات در نشریات چاپی تجاری و وب را در نظر بگیرید. به این ترتیب از طریق محتوا، مدیران می توانند بینش خود را در مورد یک موضوع خاص صنعت به نمایش بگذارند و آگاهی را در مورد برنامه ها و خدماتی که شرکت اجرا می کند افزایش دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چند راه وجود دارد که برندها می توانند از فرصت های رسانه ای پولی برای برقراری ارتباط پیام های کلیدی خود استفاده کنند.

1. از بخش های حمایت شده در تلویزیون استفاده کنید

تهیه‌کنندگان برنامه‌های صبح، بعدازظهر و آخر هفته در تلویزیون می‌توانند خیلی سریع به موضوع نگاه کنند و بفهمند که چه زمانی یک برند در تلاش است پیام‌های کمپین خود را پیش ببرد.

2. از قسمت های حمایت شده در پادکست ها استفاده کنید

اگر برند شما کمپین خاصی دارد که می‌خواهد آن را تبلیغ کند، یک قسمت حمایت‌شده در پادکست را در نظر بگیرید. برند شما می تواند روی موضوعات، سوالات و حتی ساختار مصاحبه کنترل داشته باشد.

3. از بخش های حمایت شده در رادیو استفاده کنید

رادیو نه تنها همچنان نرخ تجاری مقرون به صرفه و تعداد شنوندگان زیادی دارد، بلکه همچنان یک قالب تبلیغاتی امن و ثابت است.

اگر برند شما در حال خرید تبلیغات رادیویی با ایستگاه های رادیویی خاصی است، در نظر داشته باشید که با هماهنگ کننده تبلیغات آن ایستگاه ها تماس بگیرید تا ببینید برندتان از چه راه های دیگری می تواند مشارکت را تقویت کند.

4. از سرمقاله های حمایت شده در نشریات تجاری و چاپی استفاده کنید

آگهی‌ها تبلیغاتی هستند که همان محتوای باکیفیت را به عنوان یک سرمقاله ارائه می‌دهند.

اگر برند شما به دنبال افزایش تعداد مطالب رهبری فکری نوشته شده توسط مدیران خود است، تبلیغات در نشریات چاپی تجاری و وب را در نظر بگیرید. به این ترتیب از طریق محتوا، مدیران می توانند بینش خود را در مورد یک موضوع خاص صنعت به نمایش بگذارند و آگاهی را در مورد برنامه ها و خدماتی که شرکت اجرا می کند افزایش دهند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
سمیها فریحا | 18 فوریه 2022 | تحلیل، روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی