درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 09:10   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی

  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان

  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام
  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است
  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان
  رییس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
  روابط‌عمومی‌های برتر استان قم انتخاب شدند
  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی
  9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
  الگوی ژورنالیستی لنین
  راه اندازی کمیته تخصصی رسانه و روابط‌عمومی هیات اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48949صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 6 اسفند 1400 - 14:01
5 نکته خوشمزه روابط‌عمومی
یک کمپین روابط عمومی قوی ممکن است مدتی طول بکشد تا راه اندازی شود اما، اگر به درستی انجام شود، می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. نه تنها روابط عمومی به شما کمک می کند پایگاهی از مشتریان وفادار بسازید که بارها و بارها برای تجربه ای که شما ارائه می دهید بازگردند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چند نکته برای ایجاد یک طرح روابط‌عمومی وجود دارد:


جلب توجه محلی

یک راه عالی برای جلب توجه محلی این است که کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی خود را بر اساس رویدادهای محلی در منطقه خود طراحی کنید. این رویدادها می تواند شامل جشنواره ها، کنسرت ها، رویدادهای ورزشی یا سایر فعالیت های خاص منطقه شما باشد.

به رویدادهای آینده سال نگاه کنید و ببینید آیا می توانید یک غرفه یا میز در آن رویداد داشته باشید یا خیر؟


پاداش وفاداری

به عنوان یک کسب‌وکار معتبر، احتمالاً مشتریان وفادار زیادی دارید. یک راه عالی برای استفاده از آن به نفع خود این است که مشتریان وفادار خود را به ترویج کسب و کار خود تبدیل کنید.

یکی از راه‌های تشویق تبلیغات و وفاداری، ارائه یک برنامه وفاداری است که به مشتریان وفادار پاداش می‌دهد.


تمایز خود را نشان دهید

یک راه عالی برای بازگشت مشتریان به کسب و کارتان در وهله اول این است که به آنها نشان دهید چه چیزی شما را از رقبای‌تان متمایز می کند.

بدانید با چه کسی کار می کنید

مشارکت دادن یک روزنامه نگار در کمپین روابط عمومی ایده خوبی است. با این حال، اگر تصمیم به همکاری با شما داشته باشند، باید مطمئن شوید که آنچه را که می خواهند به آنها می دهید.

اگر روزنامه‌نگاری را انتخاب کرده‌اید که می‌خواهید با او کار کنید، به کارهای گذشته او نگاهی بیندازید تا متوجه شوید دقیقاً چه نوع مشاغل و داستان‌هایی را پوشش می‌دهند.


اجتماعی شدن

رسانه های اجتماعی به املاک و مستغلات اصلی برای بازاریابی تبدیل شده اند. نه تنها می‌توانید تبلیغات را مستقیماً برای مشتریان ایده‌آل خود هدف‌گیری کنید، بلکه می‌توانید با مشتریان خود چت و تعامل داشته باشید.

رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که مسابقه‌ها، نظرسنجی از مشتریان، تبلیغات و اشتراک‌گذاری اخبار مربوط به کسب و کار خود را در زمان واقعی انجام دهید.

یک کمپین روابط عمومی قوی ممکن است مدتی طول بکشد تا راه اندازی شود اما، اگر به درستی انجام شود، می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. نه تنها روابط عمومی به شما کمک می کند پایگاهی از مشتریان وفادار بسازید که بارها و بارها برای تجربه ای که شما ارائه می دهید بازگردند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
لوئیس رابینسون | 23 فوریه 2022 | بازاریابی، روابط عمومی



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد