درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 مرداد 1401 - 13:54   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


ادامه ادامه مطلب سه

هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین

  هوشمندی؛ مهارت کلیدی یک خبرنگار آنلاین


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دستورالعمل: مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌های بهداشتی، باید مخاطبان خود را مهیای بیماری ویروس کرونا (کووید-19) کنند
  نشست شورای روابط‌عمومی وزارت صمت با حضور سخنگوی دولت
  معاون استاندار قم: متاسفانه برخی از روابط‌عمومی‌های استان عملکرد قدرتمندی ندارند
  اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد
  برگزاری دوره تشریفات در روابط‌عمومی در شهرداری کرج
  اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات افزایش یافته است
  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد
  تواضع، فروتنی و مردم‌داری سه خصیصه اصلی مسئول روابط‌عمومی
  محبوبیت فیس‌بوک در بین نوجوانان به شدت کاهش یافته است
  آمادگی بانک رفاه کارگران برای تامین مالی واحدهای تولیدی فعال در صنعت مس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48936صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 5 اسفند 1400 - 10:29
بدون پول چطور استارت آپ موفق بسازیم؟
اگر می خواهید یک شرکت اینترنتی راه اندازی کنید و پول ندارید، ‌باید زمان داشته باشید. اگر زمان و تجربه کار در توسعه هر یک از محصولات، طراحی یا مهندسی را دارید، شما می توانید به چیزهای زیادی دست پیدا کنید. متیو رامیرز، تحلیلگر کسب و کار در یادداشتی در نشریه فوربز به شش نکته درباره راه اندازی یک استارت آپ وب بدون پول پرداخته است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر می خواهید یک استارت آپ با بودجه کم راه اندازی کنید، باید خلاق و مدبر باشید. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، اما ارزشش را دارد.
 
 اگر می خواهید یک شرکت اینترنتی راه اندازی کنید و پول ندارید، ‌باید زمان داشته باشید. اگر زمان و تجربه کار در توسعه هر یک از محصولات، طراحی یا مهندسی را دارید، شما می توانید به چیزهای زیادی دست پیدا کنید. متیو رامیرز، تحلیلگر کسب و کار در یادداشتی در نشریه فوربز به شش نکته درباره راه اندازی یک استارت آپ وب بدون پول پرداخته است.
 
 این چیزی است که من از طریق تاسیس شرکت خودم به طور مستقیم یاد گرفتم. من با بودجه 300 دلار شروع کردم و اکنون شرکت من سودآور است.
 
 1.هم‌بنیانگذاران ماهری را بیابید که برای حقوق صاحبان سهام کار کند.
 

 آنچه را که نیاز دارید و می خواهید در یک هم‌بنیانگذار تعیین کنید. آیا به فردی با مهارت های فنی، سابقه تجاری یا شخصی برای کمک در طراحی نیاز دارید؟
 
 هم‌بنیانگذار ایده آل کسی که می تواند بسیاری از کارها را در تخصص خود انجام دهد و بعدا می تواند با رشد کسب و کار، این وظایف را به طور موثر واگذار و مدیریت کند.
 
 برای پیدا کردن چنین موردی، با دیگر کارآفرینان ارتباط برقرار کنید و در رویدادهای استارت آپی شرکت کنید. از دوستان خود بپرسید که آیا کسی را می شناسند که برای استارت آپ شما مناسب باشد. مطمئن شوید که تمام کاندیداها را با دقت بررسی کنید. اگر این افراد را شخصا نمی شناسید، از افرادی که در گذشته با آنها کار کرده اند، صحبت کنید.
 
 2.از تحقیقات کلیدی برای به حداقل رساندن ضرر استفاده کنید.
 

 برای ایجاد یک کسب و کار بزرگ و جالب، مطمئنا باید پرس و جوهایی با حجم جستجوی ماهانه کافی برای تقویت عملیات خود پیدا کنید. با فرض رعایت تمام این معیارها، ممکن است یک ایده برنده داشته باشید. در این تحقیق می توانید از ابزارهایی مانند Wordtracker یا Google Trends برای تعیین کلمات کلیدی برای بازار خود استفاده کنید.
 
 3.خودتان محصول را بسازید.
 

 اگر می خواهید یک استارت آپ با بودجه کم راه اندازی کنید، باید خلاق و مدبر باشید. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، اما ارزشش را دارد. حتی اگر نحوه کدنویسی نمی دانید، می توانید از یک سرویس محیطی کم یا بدون کد استفاده کنید.
 
 4.منظم باشید.
 
 حتی اگر به دنبال پولی برای سرمایه گذاری در استارت آپ خود نیستید، همچنان باید یک طرح تجاری و نقشه راه محصول ایجاد کنید. این به شما کمک می کند که ایده های خود را روی کاغذ بیاورید، چشم انداز ایجاد کنید و پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری کنید.
 
 برای الگوهایی در این زمینه و بسیاری دیگر، تعدادی منبع آنلاین در دسترس کارآفرینان استارت آپی وجود دارد. هرچه بیشتر بتوانید درباره مشکلات بیاموزید، احتمال دارد از اشتباهات بیشتری اجتناب کنید.
 
 درس گرفتن از اشتباهات دیگران بسیار سخت تر از اشتباهات خودمان است، اما همچنین هزینه بسیار کمتری دارد و بنابراین ارزش تلاش را دارد.
 
 5.محتوا تولید کنید.
 
 اکنون می توانید براساس کلمات کلیدی که در مراحل بالا کشف کرده اید، محتوا بسازید. بهترین راه برای شروع بازاریابی استارت آپ بدون پول، نوشتن پست های وبلاگ، مقالات و ... است.
 
 این به شما کمک می کند تا نام شرکت خود را پیدا کنید و فالوئر جمع کنید. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید و مطمئن شوید که با هر پست، خواسته های خاصی را هدف قرار خواهید داد.
 
 6.بک‌لینک بگیرید.
 

 می تواند با پاسخ دادن به سوالات روزنامه نگاران و ارسال مقاله برای رسانه هایی با اعتبار دامنه نسبتا بالا شروع به دریافت بک‌لینک کنید. روی پاسخ دادن به سوالات و نوشتن محتوای تمرکز کنید که در حیطه تخصص شماست، چرا که شانس بیشتری برای انتشار دارند.
 
 حتما محتوای مطالب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دیگران با شما و برند شما آشنا شوند.
 
 *در نهایت، مدبر باشید.
 

 اینها تنها شش نکته هستند، اما فکر کردن به آنها به شما کمک می کند تا گزینه های خود را به عنوان یک کارآفرین افزایش دهید. تنها زمانی که مسیرهای کم هزینه خود را به پایان رساندید و مقداری درآمد به دست آوردید می توانید راه های گران تر برای رشد را در نظر بگیرید.

 

منبع: tccim

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد


  تولید ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان محیط زیست


  درباره «سانسور نامحسوس» در رسانه‌های اجتماعی چه می‌دانیم؟


  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مدیر روابط‌عمومی بیمه دی


  زیستن در جهان چند فرهنگی


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی سوادکوه شمالی


  نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد


  تجلیل فرماندار نهبندان از مسئول روابط‌عمومی شبکه دامپزشکی


  محبوبیت فیس‌بوک در بین نوجوانان به شدت کاهش یافته است


  گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد