درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48902صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 2 اسفند 1400 - 08:38
راهنمای مسئولان ارتباطات برای تحقیق، تحلیل و ارزیابی
نویسنده: مارک وینر، کاگنیتو اینسایتس - اگر CCOها نقش اقدامات خود در پیشبرد کسب‌وکار را نشان ندهند، مدیرعامل‌‎ها دست کمک به ‌سوی سایر عوامل سازمان دراز می‌‎کنند. از سوی دیگر مدیران ارتباطات می‌دانند که یکی از بهترین راه‌ها به ‌منظور نمایش نقش منحصر به‌ فرد روابط‌عمومی، به‎‌کارگیری تحقیق و تحلیل و ارزیابی برای اتخاذ تصمیمات بهتر و پیشرفت سازمان است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امروزه مدیرعامل‎‌ها به دنبال مشکل‌گشاهایی هستند که فراتر از وظایف کاری خود عمل کرده و به پیشبرد سازمان کمک کنند. مدیرعامل‌ها همکارانی می‌خواهند که همیشه مصالح شرکت را در نظر بگیرند، به بهینه‌ترین شکل ممکن عمل کنند و نقش هماهنگ‎‌کننده میان واحدهای مختلف سازمان را ایفا نمایند.

 

در شرایط ایده‌‎آل، مدیر ارشد ارتباطات (CCO) سازمان است که ذی‌نفعان را با نتایج مدنظر سازمان همسو می‌‎کند. به‌منظور همسوسازی ذی‌نفعان- که شاید برخی از آن‎ها اختلاف‌نظرهای اساسی داشته باشند- کارشناسان ارتباطات باید ضرورت تحقیق، تحلیل و ارزیابی در حوزه‎ روابط‌عمومی را در نظر بگیرند تا عملکرد خود را از طریق زبانی مشترک (داده) ارائه دهند.

 

مسئولان روابط‌عمومی نقش اقدامات خود در افزایش مزایای تمامی عوامل سازمان را نشان می‌‎دهند؛ بدین‌ترتیب تصمیم‌‎گیری احساسی و ریسک را به کمترین حد ممکن می‌‎رسانند، بازدهی سازمان را ارتقا می‌‎دهند و نتایج کسب‌وکار را بهینه می‌کنند. اگر CCOها نقش اقدامات خود در پیشبرد کسب‌وکار را نشان ندهند، مدیرعامل‌‎ها دست کمک به ‌سوی سایر عوامل سازمان دراز می‌‎کنند. از سوی دیگر مدیران ارتباطات می‌دانند که یکی از بهترین راه‌ها به ‌منظور نمایش نقش منحصر به‌ فرد روابط‌عمومی، به‎‌کارگیری تحقیق و تحلیل و ارزیابی برای اتخاذ تصمیمات بهتر و پیشرفت سازمان است.
 

فهرست مطالب


علت اهمیت تحقیق، تحلیل و ارزیابی
تحقیق، تحلیل و ارزیابی در فرایند روابط‌عمومی
سنجش، تحلیل و ارزیابی
5 مؤلفه‌ اصلی تحقیق، تحلیل و ارزیابی
نمونه: نقش تحلیل چشم‌‎انداز در برنامه‌‎ریزی کمپین
روش‌های تحقیق برای تعیین مقصود
تعریف معیارها و شاخص‌های کلیدی عملکرد
تمایز میان خروجی‌‎ها، برداشت‎‌ها و نتایج
معادل‌سازی ارزش تبلیغات
طراحی استراتژی
اولویت‌بندی ذی‌نفعان و هدف‌گیری رسانه‌ها
تحلیل رسانه
آزمایش/ مهندسی پیام
چرا باید طراحی استراتژی‌های شما مبتنی بر تحقیق باشد؟
روش‌های طراحی استراتژی
طراحی و اجرای تاکتیک
چرا باید تاکتیک‌های تحقیق‌محور داشته باشیم؟
روش‌های طراحی تاکتیک
برقراری ارتباط میان روابط‌عمومی و عملکرد کسب‌وکار
الگو‎های نوظهور
نتیجه‌گیری
 

 

 

همکاران: الکسیس فیتزسیمونس، دانشگاه فلوریدا؛ مارسیا دیستاسو، دکتر، دانشگاه فلوریدا؛ پائولین دریپر- واتس، سازمان مشاوره‎ توئنی‌توئنی؛ کریستوف ارهارت، دانشگاه لایپزیک؛ جان گیلفدر، جان گیلفدر اند اسوشیتس؛ محمد حمید، ریدیان پارتنرز؛ راب جکیلک، هریس پل؛ فریزر لایکلی، دانشگاه اتاوا و موسسه‎ مدیریت عملکرد ارتباطات/ روابط‌عمومی فریزر لایکلی؛ جیم مک‌‎نامارا، دکتر، دانشگاه فناوری سیدنی؛ تینا مک‌کورکیندیل، دکتر، موسسه‎ روابط‌عمومی؛ چلسی میرکین، سیژن اینسایتس؛ کریس مونترو؛ سازمان مشاوره‎ سی‌ام؛ دان استاکس، دکتر، دانشگاه میامی

 

 

لینک دانلود: http://kpri.ir/?p=8324

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد