درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:34   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48891صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 30 بهمن 1400 - 08:20
بررسی تلاش‌ها برای تدوین استانداردهایی برای روابط‌عمومی: یک تحلیل مقایسه‌ای از چهار ابتکار اصلی درزمینه سنجش و ارزیابی
برای خیلی‌ها، توسعه و تطبیق استانداردهای حرفه‌ای برای سنجش و ارزیابی یکی از مهم‌ترین رویکردها برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های روابط‌عمومی محسوب می‌شود.
  

نویسندگان:
الکساندر بومان، مدرسه تجاری نروژی، دانشکده ارتباطات و فرهنگ
جیم مک نامارا، مدرسه ارتباطات، دانشگاه تکنولوژی سیدنی، استرالیا،
آنسگار زرفاس، دانشگاه لایپزیگ، موسسه ارتباطات و مطالعات رسانه

چکیده
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای خیلی‌ها، توسعه و تطبیق استانداردهای حرفه‌ای برای سنجش و ارزیابی یکی از مهم‌ترین رویکردها برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های روابط‌عمومی محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر تلاش‌های فزاینده‌ای برای تدوین استانداردهایی برای سنجش و ارزیابی در بخش‌های مختلف جهان صورت گرفته است که نمونه‌های این تلاش‌ها را می‌توان در مواردی همچون واژه‌شناسی استانداردها، سنجه‌ها و اصول فعالیت حرفه‌ای درزمینه ارزیابی سراغ گرفت.


در این مقاله تلاش شده تا به‌منظور درک بهتر فرایند توسعه و ارتقای استانداردهای این حوزه به چهار مورد از جدیدترین و جدی‌ترین تلاش‌های صورت گرفته پرداخته شود که این چهار مورد عبارت‌اند از اصول بارسلونا، چارچوب ارزیابی ترکیبی AMEC در سطح بین‌الملل، چارچوب DPRG/ICV در کشورهای آلمانی‌زبان و چارچوب GCS در کشور انگلستان.


در این مقاله تلاش شده تا با رویکردی کیفی و تفسیری به استراتژی‌های مختلفی پرداخته شود که الف) مجموعه کلمات و قواعد متداول در زمینه سنجش و ارزیابی را مشخص می‌کنند ب) عوامل اصلی دخیل در فرایند طراحی، ارتقا و اجرای استانداردهای پیشنهادی را تبیین می‌کنند و ج) استانداردها را به‌صورت نمادین تقویت و تکمیل می‌نمایند.


واژگان کلیدی: سنجش و ارزیابی روابط‌عمومی، استانداردها، استانداردسازی
 

فهرست مطالب
1- مقدمه
2- نقطه کور: فهم فرایند استانداردسازی سنجش و ارزیابی
1-2: نیاز به استانداردهای سنجش و ارزیابی
2-2: توسعه و تطبیق استانداردها
3- رویکرد و روش‌شناسی
1-3: رویکرد
2-3: موارد
4- بررسی فرایند استانداردسازی در سنجش و ارزیابی روابط‌عمومی
1-4: تلاشی برای تنظیم هفت اصل عملیاتی سنجش و ارزیابی
2-4: یک چارچوب سنجش و ارزیابی برای "عملی سازی اصول بارسلونا"
3-4: ابتکارات مردمی درزمینه استانداردسازی با محوریت حسابداران مدیریت
4-4: ابتکارات داخلی یک‌نهاد درزمینه استانداردها
5: بحث و نتیجه‌گیری
 


لینک دانلود: http://kpri.ir/?p=8264

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد