درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:52   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48875صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 4 اسفند 1400 - 08:15
59مین شماره فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" منتشر شد
پنجاه و هشتادمین شماره فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" ویژه زمستان با دو پرونده "روابط‌عمومی متاورس" و "استانداردهای روابط‌عمومی" به صورت تمام رنگی با کاغذ گلاسه به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.
  

پنجاه و هشتادمین شماره فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" ویژه زمستان با دو پرونده "روابط‌عمومی متاورس" و "استانداردهای روابط‌عمومی" به صورت تمام رنگی با کاغذ گلاسه به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، روابط‌عمومی متاورس، تبلیغات در متاورس: موضوع تحقیق، بازاریابی در متاورس: آینده موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی، در آستانه ورود به فراجهان، استانداردهای روابط‌عمومی، چرا به استانداردها نیاز داریم؟، اهمیت تعیین استاندارد در روابط‌عمومی، استانداردهای تحقیقات روابط‌عمومی، استانداردسازی روابط‌عمومی آنلاین، انقلاب پارادایمی روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی، ارتباطات استراتژیک در آسیا، گزارش برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی و معرفی 4 کتاب جدید روابط‌عمومی، عنوان‌های مطالب و مقالاتی است که در این شماره از فصلنامه به چاپ رسیده است.


چرا به استانداردها نیاز داریم؟


هزاران استاندارد در جهان وجود دارد که توسط متخصصان در بخش‌های مختلف تدوین و توسعه یافته است. علاوه بر این، نهادهای مختلفی در تهیه استانداردهایی که در سطح جهانی استفاده می‌شوند، دخیل هستند. اینها شامل سازمان‌های دولتی، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌هایی هستند که یا در استانداردسازی تخصص دارند یا در فعالیت‌های استانداردسازی مشارکت دارند.

هدف استانداردسازی تضمین یکنواختی رهنمون‌ها و رویه‌های خاص در یک صنعت و حرفه است. استانداردسازی بر فرآیند ایجاد محصول، عملیات کسب‌وکارها، فناوری مورد استفاده و چگونگی ایجاد یا انجام فرآیندهای اجباری خاص تمرکز دارد.

استانداردسازی با تنظیم دستورالعمل‌های پذیرفته‌شده عمومی در رابطه با نحوه ایجاد یا پشتیبانی یک محصول یا خدمات، و همچنین نحوه اداره یک کسب‌وکار یا نحوه اداره برخی فرآیندهای مورد نیاز به‌دست می‌آید.

رایج‌ترین شکل استانداردهای روابط‌عمومی در ایران، استانداردسازی فرآیندهاست. اساسا، استانداردسازی فرآیند، ایجاد مجموعه‌ای از قوانین را توصیف می‌کند که چگونه افراد در یک صنعت و حرفه قرار است یک وظیفه و فعالیت را انجام داده و یا توالی از وظایف را تکمیل کنند. انتشار چهار عنوان کتاب «استانداردهای روابط‌عمومی» توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در همین راستا، یعنی استانداردسازی فرایندها و فعالیت‌های روابط‌عمومی صورت گرفته است.

ارتباطات استراتژیک در آسیا

سو یی لئو استادیار مدیریت ارتباطات، دانشکده‌ کسب‌وکار لئو کونگ چیان، دانشگاه مدیریت سنگاپور
 

ماهیت متفاوت هر یک از کشورهای آسیا که هر کدام زیرساخت‌ها، رسانه‎ها و فرهنگ مختص خودشان را دارند، روند کار روابط‌عمومی و ارتباطات در کشورهای شرقی را بسیار متفاوت از کشورهای غربی می‌کند. همین تفاوت را می‌توان در ارزش‌های انسانی شهروندان این کشورها نیز مشاهده کرد که از فلسفه‌ سیاسی و فرهنگ آن‌ها نشات می‌گیرند. این فاکتورها روی اقتصاد، کنشگری، سیستم‌های رسانه‌ای و ساختارهای اجتماعی کشورهای این قاره تاثیر می‌گذارند (سریرامش، 2004).


تاریخ می‌گوید که روابط‌عمومی در دموکراسی‌های آزاد رشد می‌کند، جایی که افراد آزادانه ابراز عقیده می‌کنند. خیلی از کشورهای آسیایی با گوناگونی ایده‌ها غریبه هستند، مفهومی که تبادل نظر شفاف و آزادانه را راز برملا شدن حقایق می‌داند.

 

 چشم‌انداز سیاسی این قاره، شهر فرنگی کاملاً متنوع است که دولت‌های تک‌حزبی، دموکراسی‌های لیبرال، دیکتاتوری‌های نظامی و انواع و اقسام جنبش‌های مستقل دیگر در آن جای دارند.


در نتیجه توجه کمتری به عقاید متفاوت عموم صورت می‌گیرد، کمااینکه خیلی از دولت‌های آسیا با تصویب قوانین محدودکننده و سانسورهای گوناگون در پی کنترل دیدگاه‌های مردم هستند. بدین ترتیب توجه چندانی به برابری حق اظهارنظر عموم جامعه صورت نمی‌گیرد، بویژه مردم عادی که دانش و اطلاعات سیاسی آن‏ها را کافی نمی‌‎دانند. معمولاً نخبه‌‌ها یا رهبران روی مردم نفوذ دارند و عقاید آن‌ها را شکل می‌دهند. بدین ترتیب به‌ندرت می‌توان به ارتباطات دوطرفه و متقارن کمپانی‌های غربی با عموم جامعه دست یافت. متعاقباً مدل ارتباطات پیش‌فرض برای اکثر سازمان‌های آسیایی، سیستم نامتقارن و یک‌سویه است که جریان اطلاعات غالباً از بالا به پایین سرازیر می‌شود.

روابط‌عمومی متاورس

 

یکی از بنیان‌های اصلی روابط‌عمومی عبارت است از روانشناسی، مردم‌شناسی و جغرافیاشناسی مخاطبان هدف و هر چه برندها و کاربران بیشتری وارد دنیای مجازی از نوع متاورس شوند، فعالان و حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی نیز باید اطلاعات و دانش خود در مورد متاورس و انواع محصولات و خدماتی که در آنجا عرضه خواهد شد را افزایش دهند.


سازمان‌ها باید این اصل کلیدی را بپذیرند که بایستی در مسیر تطبیق دادن خود با فن�'اوری‌های جدید قرار گیرند و وظیفه فعالان روابط‌عمومی در این مسیر عبارت است از ایجاد و تسهیل هر چه ‌بهتر ارتباطات شرکتی و کمک به اجرای هر چه ‌بهتر فرایندهای کاری با تمرکز بر تطبیق یافتن با فن�'اوری‌های جدید.

 

مقدمه/ تعریف متاورس/ پیاده‌سازی‌ها/ 1- بازی‌های ویدیویی/ 2- واقعیت مجازی/ 3- فن�'اوری/ استراتژی‌های مناسب حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی در عصر گسترش متاورس/ ما به‌عنوان حرفه‌ای‌های عرصه روابط‌عمومی چه موقع باید وارد تحول متاورس شویم؟

 

تبلیغات در متاورس: موضوع تحقیق

جویونگ کیم دپارتمان تبلیغات و روابط‌عمومی، دانشکده روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی، دانشگاه جورجیا


نقش تبلیغات در متاورس چیست؟ آیا تبلیغات در متاورس به همان شکل که در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد عمل خواهد کرد؟ آیا یافته‌های مربوط به تحقیقات انجام شدن درباره تبلیغات در دنیای واقعی در مورد تبلیغات در متاورس نیز کاربرد دارد؟ محققان در حال حاضر در حال تحقیق برای یافتن پاسخ مایی برای این سؤالات هستند.


کر و ریچاردز (2020) معتقدند که تبلیغات در متاورس را می‌توان به‌صورت ارتباطات پولی یا رایگانی در نظر گرفت که توسط برندها و با هدف تحت تأثیر قرار دادن مصرف‌کنندگان و ایجاد تغییرات رفتاری و شناختی در آن‌ها در حال و آینده انجام می‌شود. البته واردکردن هم‌زمان رسانه‌ها و تبلیغات پولی و رایگان در این تعریف محل بحث است و می‌توان نظرات مختلفی را در ارتباط با آن مطرح کرد.

بازاریابی در متاورس: آینده موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی


شما می‌توانید همین امروز وارد فاز آفریدن هویت دیجیتال و متاورسی خود باشید و برای برند خود دنیای جدیدی را در متاورس ایجاد کنید و بدانید که موجودیت مجازی همین‌الان هم بخشی از زندگی روزمره ما شده است و کافی است از دریچه عینک‌های واقعیت افزوده و هدست‌های واقعیت مجازی و سایر فن�'اوری‌های دگرگون‌ساز به این دنیای آینده نگاه کنید.

استانداردهای روابط‌عمومی

تعریف استاندارد امروزه از واژه استاندارد در زمینه‌های متفاوتی استفاده می‌شود. به طور مثال در مکالمات روزمره بکار بردن عباراتی نظیر لوازم استاندارد، رفتار استاندارد، مشخصات استاندارد و امثال آن بسیار رایج است. صرف‌نظر از گوناگونی موارد استفاده از واژه استاندارد نکته مشترک در همه این موارد، کاربرد این واژه به عنوان راهنمایی جهت مقایسه است و در این خصوص یک استاندارد می‌تواند پاسخگوی نیازها و مشکلات بوجود آمده باشد. تاکنون در مورد استاندارد و استاندارد کردن، تعاریف متفاوتی بیان شده که در واقع هر کدام از دیدگاه خاصی بوده است.


استاندارد کردن، پدیده جدیدی نیست و از دیر زمان در زندگی بشر وجود داشته است. استاندارد نیز مانند بسیاری از پدیده های طبیعی، شناخت و برداشتی است که انسان از محیط پیرامون خود دارد. این امر در ابتدا به صورت ناخودآگاه تحقق یافته است. برای مثال، تاریخ پیدایش سیستم شمارش دهدهی که هم اکنون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد به گذشته بسیار دور باز می‌گردد و در واقع الگویی است از تعداد انگشتان دو دست انسان، همین گونه استاندارد کردن تقویم و تعداد روزهای ماه در سال رومی که توسط ژولیوس سزار در 46 سال قبل از میلاد مسیح انجام شده است.


گسترش فن و تجارت در ادوار گذشته، انسان را وادار نموده تا در برخی از زمینه‌ها بویژه انجام اندازه‌گیری‌های یکسان و همچنین ساخت وسایل و لوازم خود استانداردهایی را تعیین نماید. برای مثال، وجود ظروف سفالی یک شکل، کشتی‌هایی با طرح و شکل یکسان، ابعاد ثابت و مشخص آجرها و خشت‌ها و حتی قطعات سنگ در بنای اهرام مصر همچنین وجود مقیاس‌هایی نظیر وجب، قدم، طول بازو و امثال آن، نشانه‌هایی از فرآیند استاندارد کردن در عهد باستان می‌باشد. شایان ذکر است که در هزاره سوم قبل از میلاد مسیح در مصر، خط‌کشی با درجه بندی نزدیک به یک سانتی متر مورد استفاده بوده است.

 

رشد تکنولوژی و استفاده از ماشین‌آلات جدید، افزایش تولیدات صنعتی و در نتیجه رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را به دنبال داشته است. از این‌رو در روند تکامل استاندارد کردن، استانداردهای دیگری از قبیل روش‌های بررسی و آزمون، توصیف ویژگی‌ها، اصطلاحات، آیین کار، فنون کنترل کیفیت و سیستم‌های مدیریت کیفیت اهمیت یافتند.

تعریف استاندارد/ تاریخچه استاندارد/ توسعه و تطبیق استانداردها/ اهمیت استانداردهای حرفه‌ای / انواع استانداردهای روابط‌عمومی
 

استانداردسازی روابط‌عمومی آنلاین
نویسندگان: لی هونگ ژین، ما ژینگ، دوان وی هی مدرسه اقتصاد و مدیریت دانشگاه علم و تکنولوژی چانگان


مشکلات موجود در صنعت روابط‌عمومی آنلاین به شکلی جدی بر توسعه سالم این صنعت تأثیر منفی گذاشته است و به همین دلیل هم هست که استانداردسازی این صنعت امری ضروری به نظر می‌رسد. ما در این مقاله ابتدا به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم که مسیر توسعه و پیشرفت روابط‌عمومی در اواسط و اواخر دهه 1990 در چین با موانعی روبرو شد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

دوم اینکه ما روند شکل‌گیری استانداردهای روابط‌عمومی و اخلاقیات حرفه‌ای آن را مورد تحلیل قرار خواهیم داد. سوم خلاصه‌ای از تأثیرات اینترنت بر روابط‌عمومی و نحوه مدیریت افکار عمومی به‌وسیله روابط‌عمومی آنلاین را ارائه خواهیم داد و در پایان نیز پیشنهاد‌هایی را برای استانداردسازی روابط‌عمومی آنلاین ازنظر قانونی، اخلاقی، صنعتی و ایجاد و تقویت استانداردهای صنعت روابط‌عمومی ارائه خواهیم داد.

 

استانداردهای تحقیقات روابط‌عمومی

تصویر عمومی و دیدگاه غالب در صنعت روابط‌عمومی بیانگر این واقعیت است که: کامل و توانمند بودن در زمینه روابط‌عمومی تا حد زیادی از طریق کامل و توانمند بودن در زمینه پژوهش، سنجش و ارزشیابی تحقق می‌یابد.


کامل بودن در پژوهش نیازمند وجود استانداردهای حرفه‌ای جامع و پذیرفته‌شده‌ای است که بتوانند این اطمینان را به وجود آورند که نتایج برآمده از پژوهش و سنجش، نتایجی معتبر و قابل‌اتکا و یکپارچه هستند.

 

اهمیت تعیین استاندارد در روابط‌عمومی

دکتر وحید قربانی مدیر ارتباطات و حوزه ریاست شرکت نفت ایرانول


تعیین استانداردهای روابط‌عمومی و الزام روابط‌عمومی‌های شرکت‌ها به دریافت گواهی استانداردهای روابط‌عمومی و اختصاصی در این حوزه و حضور هر ساله آنان در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی می‌تواند نقش مهمی در افزایش بهره‌وری و تخصصی شدن این حوزه داشته باشد.

 

در آستانه ورود به فراجهان
نرگس صداقت مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

استفاده از مشاورین زبده، باور به جایگاه جهان دیجیتال در دنیای امروز، برخورداری از انعطاف‌پذیری لازم، ریسک‌پذیری منطقی و فاصله‌گیری از تفکر محافظه‌کارانه مدیران سنتی شروطی هستند که با رعایت آ نها در رأس هرم هر سازمان می‌توان مجموعه مربوطه را پیشرو و حتی خط‌شکن در نظر گرفت و سازمان را از عابری مبهوت که تنها گذر با شتاب قطار پیشرفت در عرصه دیجیتال را نظاره می‌نماید (در حالی که هر لحظه فاصله‌اش با آن بیشتر می‌شود) به مسافر این قطار تندرو مبدل می‌نماید.

 

انقلاب پارادایمی روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی

آینده متعلق به افرادی است که نبض تغییرات فناوری را در دست دارند و همراه با این تغییرات به استقبال چرخش استراتژیک صنایع در عصر دیجیتالی شدن می‌روند. هوش مصنوعی برای آینده صنایع من‌جمله بیمه و به تبع دوایر سازمانی مانند روابط‌عمومی نه یک هزینه که سرمایه‌گذاری امن برای رهبری بازار است.

گزارش برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی صبح روز دوشنبه 15 آذرماه 1400 با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار شد.

شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در 11 بخش ادبیات (مستندسازی - داستان‌سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب - نشریه داخلی - بروشور- ویژه‌نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر - اینفوگرافی - عکس- کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌های مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشن‌گرافیک)، رسانه‌های دیجیتالی (وبسایت- مولتی‌مدیا- شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، جایزه ویژه و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

همچنین در این دوره از جشنواره، سه بخش ویژه «آثار خلاق و بدیع»، «فرهنگ‌سازی و مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا» و «حمایت از انتشار آثار علمی در حوزه روابط‌عمومی» در نظر گرفته شده که آثار برگزیده و مرتبط با موضوعات مذکور مورد تجلیل قرار ‌گرفتند.

در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بیش از 1500 اثر توسط داوران؛ پرویز آزموده، حسین امامی، احمد یحیایی ایله‌‌ای، قربانعلی تنگ شیر، بهزاد خورشیدی، مریم سلیمی، سیدشهاب سیدمحسنی، موسی الرضا شبرنگی، محمود مختاریان، امیر مسعود مظاهری، سعید معادی و مهدی باقریان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در این جشنواره، به شش روابط‌عمومی جایزه ویژه (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق، بانک مسکن، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و دیپلم افتخار (شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد خوزستان، سازمان تأمین اجتماعی، بانک سپه، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و شرکت حمل و نقل ریلی رجا) اهدا شد.

بنا به گزارش ستاد برگزاری جشنواره، علاوه بر اعطای جوایز روابط‌عمومی به 29 روابط‌عمومی در 33 شاخه، در بخشی جداگانه از کارشناسان برتر انتشارات روابط‌عمومی (سعید رزمخواه مشاور عالی مدیر عامل و مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت طراحی و مهندسی صنایع پتروشیمی، عالیه نقیب الذاکرین بافقی کارشناس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق، سمانه رفتاری کارشناس روابط‌عمومی بانک مسکن، عارف عبادی و ابراهیم متین سیرت کارشناسان روابط‌عمومی فولاد خوزستان) نیز تجلیل بعمل آمد.

شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات برگزار شد.

 

فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت برگزاری "هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران" و “نخستین جشنواره ملی مردم‌داری” منتشر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد