درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 10:45   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48868صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 27 بهمن 1400 - 09:02
یافته‌های کلیدی از استفاده بی‌رویه از رسانه‌های اجتماعی و صفحه‌های نمایش
با افزایش زمان صفحه نمایش و مالکیت دستگاه، استفاده بی رویه از رسانه‌های اجتماعی و نگرانی های فزاینده پیرامون حریم خصوصی، مخاطبان امروزی تمایل بیشتری به تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود دارند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با افزایش زمان صفحه نمایش و مالکیت دستگاه، استفاده بی رویه از رسانه‌های اجتماعی و نگرانی های فزاینده پیرامون حریم خصوصی، مخاطبان امروزی تمایل بیشتری به تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود دارند.


گزارش جدید از آژانس بازاریابی جهانی TEAM LEWIS که در کشورهای استرالیا، بلژیک، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، مالزی، هلند، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده انجام شده است یافته های کلیدی زیر بدست آمده است:

زمان نمایش
• زمان استفاده از صفحه نمایش در اکثر کشورها به استثنای استرالیا، مالزی، سنگاپور و ایالات متحده همچنان در حال افزایش است.
• هنگ کنگی‌ها و مالزیایی‌ها ترجیح می‌دهند در مقایسه با رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها زمان بیشتری را با دستگاه‌های تلفن همراه خود بگذرانند.


مالکیت دستگاه
• در سطح جهانی، مخاطبان حداقل دارای سه دستگاه هستند.
• مالزیایی ها به طور متوسط ​​کمتر از سه دستگاه دارند، اما بیشترین زمان را در سراسر جهان روی اینترنت می گذرانند. ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و ایتالیا در مورد مالکیت دستگاه بالاتر از میانگین جهانی هستند.
 

استفاده از رسانه‌های اجتماعی
• کشورهای APAC روزانه به طور متوسط ​​از چهار پلتفرم استفاده می کنند.
• اروپای غربی با کمتر از سه پلتفرم روزانه کمترین میزان استفاده را دارد.

نگرش به حریم خصوصی
• در سطح جهانی، بیشترین نگرانی در میان مصرف کنندگان این است که چگونه شرکت ها از داده های شخصی خود به صورت آنلاین استفاده می کنند (39 درصد) و پس از آن ترجیح می دهند ناشناس ماندن آنلاین (34 درصد) را حفظ کنند.
 

کانال های پیشرو در چشم انداز بازاریابی امروزی
• وب سایت همچنان پادشاه است—56 درصد در ماه گذشته از وب سایت یک کسب‌و‌کار بازدید کردند.
• خبرنامه ها هنوز موثر هستند - 26 درصد ایمیل یا خبرنامه یک کسب‌و‌کار را می خوانند.
 

انتظارات مصرف کنندگان
• مصرف کنندگان جهانی به اتفاق آرا می خواهند که کسب‌و‌کارها قابل اعتماد، معتبر و نوآور باشند.
 

ظهور صدا
• در سه سال اخیر مصرف سرویس های پخش موسیقی و پادکست ها افزایش یافته است.
• استرالیا و سنگاپور بیشترین رشد را در جریان پخش موسیقی و شنوندگان پادکست در سال گذشته داشته اند.
 

شک و تردید در خصوص رسانه‌های اجتماعی
• تنها 23 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان فکر می کنند رسانه‌های اجتماعی برای جامعه خوب است.
• مالزیایی ها نسبت به رسانه‌های اجتماعی مثبت ترین افراد هستند و 40 درصد آن را به عنوان یک نیروی خوب می دانند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
ریچارد کاروفل | 4 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی