درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48866صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 1 اسفند 1400 - 12:31
چگونه برندسازی شما بر روابط‌عمومی تأثیر می گذارد
حفظ روابط‌عمومی مثبت بخش مهمی از اداره یک کسب و کار موفق است. بخشی از این به برندسازی عالی و روابط با مصرف کنندگان برمی گردد. رابطه تجارت و مشتری در طول دهه ها به دلیل عوامل متعددی مانند رشد تکنولوژیکی و تغییر نگرش نسبت به شرکت ها به عنوان شخصیت تغییر کرده است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حفظ روابط‌عمومی مثبت بخش مهمی از اداره یک کسب و کار موفق است. بخشی از این به برندسازی عالی و روابط با مصرف کنندگان برمی گردد. رابطه تجارت و مشتری در طول دهه ها به دلیل عوامل متعددی مانند رشد تکنولوژیکی و تغییر نگرش نسبت به شرکت ها به عنوان شخصیت تغییر کرده است.

کسب و کار شما باید تصویر برند قوی و قابل اعتمادی داشته باشد که عموم مردم راحت تر با آن ارتباط برقرار کنند. در اینجا چند عنصر کلیدی وجود دارد که باید هنگام ساختن یک برند به یاد داشته باشید که تأثیر مثبتی بر روابط‌عمومی شما خواهد داشت:

امانت

برندسازی شما باید تا حد امکان صادقانه باشد. بسیار بدتر از آن است که به عنوان غیرقابل اعتماد شناخته شوید تا جایی برای رشد مثبت. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما هنوز هیچ گام معناداری برای محدود کردن ردپای کربن خود نداشته است، در وب سایت خود ادعا نکنید که دوستدار محیط زیست هستید. مصرف کنندگان این دروغ ها را درست می بینند و مستحق گمراه شدن نیستند. در عوض، زمینه های بهبود را بپذیرید و فضایی را برای بهبود و توسعه کسب و کار خود در نظر بگیرید.

ثبات

برای تقویت و حفظ روابط‌عمومی مثبت، تصویر برند شما باید در همه زمینه ها ثابت باشد. نام‌های تجاری ناسازگار و ضعیف باعث می‌شود مصرف‌کننده احساس سردرگمی یا عصبانیت کند – در هر صورت، به احتمال زیاد رقیب شما را به جای شما انتخاب می‌کند. با ثابت نگه داشتن تصویر برند خود در سراسر صفحه، به مصرف کنندگان و سهامداران خود نشان می دهید که کسب و کار شما یکپارچگی و توانایی انجام وعده های خود را دارد.

عمل به وعده ها

وقتی صحبت از وعده ها شد، کسب و کار شما باید از طریق برندسازی خود بر یک وعده منظم و واضح به مصرف کنندگان خود تأکید کند. ارتباط صادقانه با مشتریان خود را حفظ کنید.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
استیو کانوی | 10 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد