درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 23:05   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی منفعل را به روابط عمومی فعال تبدیل کنیم
  آیین تکریم پیشکسوتان و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل برگزار شد
  روابط عمومی ها با مردم‌داری عامل گسترش اعتماد بین شهروندان و مسئولان هستند
  گزارش برگزاری همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در تهران
  عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: روابط‌عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.
  تقدیر از تلاشگران روابط عمومی محیط زیست یزد
  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبار به مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
  ۴۰ روابط عمومی فعال مهریز تجلیل شدند
  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48736صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 5 بهمن 1400 - 14:07
نامه بیش از 450 دانشمند به آژانس ها: مشتریان سوخت فسیلی را رها کنید.
450 دانشمند، شرکت‌های روابط‌عمومی و تبلیغاتی را متهم به انتشار اطلاعات نادرست می‌کنند
غلبه بر تلاش‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی شرکت‌های سوخت فسیلی که به دنبال مخدوش کردن یا کم‌اهمیت جلوه دادن ‌یافته‌های ما و خطرات ناشی از بحران آب و هوا هستند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به‌عنوان دانشمندانی که واقعیت‌های تغییرات آب و هوایی را مطالعه و‌ یافته‌های خود را منتشر می‌کنند، ما همواره با چالشی بزرگ و بی‌ضرورت روبه‌رو هستیم: غلبه بر تلاش‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی شرکت‌های سوخت فسیلی که به دنبال مخدوش کردن یا کم‌اهمیت جلوه دادن ‌یافته‌های ما و خطرات ناشی از بحران آب و هوا هستند. در واقع، این کمپین‌های اطلاعات نادرست، نشان‌دهنده یکی از بزرگ‌ترین موانع در برابر اقدامات علمی دولت است که برای کاهش وضع اضطراری آب و هوای درحال‌حاضر ضروری است.


به گزارش اختصاصی شارا، یافته‌های علمی نمی‌تواند واضح‌تر از این باشد: ما باید آلودگی کربن را در اسرع وقت از بین ببریم - تقریباً 50٪ در دهه حاضر، و به طور کامل تا سال 2050. تحقق این امر نیاز به‌گذار فوری و سریع از همه سوخت‌های فسیلی دارد. شرکت‌های زغال‌سنگ، نفت، گاز و برق باید فوراً و بدون قید و شرط، ‌گذار به آینده‌ای با کربن صفر را آغاز کنند.


اگر آژانس‌های روابط‌عمومی و تبلیغاتی می‌خواهند به جای ادامه تشدید وضعیت اضطراری آب و هوا، بخشی از راه‌حل‌های اقلیمی باشند، باید تمام مشتریان سوخت فسیلی را که قصد دارند تولید نفت و گاز خود را گسترش دهند، کنار بگذارند، و به همکاری با تمام شرکت‌های سوخت فسیلی و گروه‌های تجاری که فریبکاری در مورد آب و هوا را تداوم می‌بخشند، پایان دهند، تمام پروژه‌های خود را که مانع قانونگذاری در مورد آب و هوا می‌شود متوقف کنند و در عوض بر ارتقای راه حل‌های آب و هوایی واقعی که از قبل در دسترس بوده‌اند و باید به سرعت در مقیاس درخور اجرا شوند تمرکز کنند.


به بیان ساده، تبلیغات و کمپین‌های روابط‌عمومی به نفع سوخت‌های فسیلی باید متوقف شود.


ارتباط با مشتریان آژانس‌هایی که دغدغه اقلیم را دارند، فاز جدید فعالیت‌های Clean Creatives است. هن گفت که اگرچه هیچ کدام از مشتری‌ها موافقت نکرده است که همکاری با آژانس‌های مورد نظر در نامه را متوقف کند، تیم‌هایی در Unilever و Ikea در حال بررسی این موضوع هستند.


فعالان تغییرات آب و هوایی در اعتراض به فعالیت روابط‌عمومی ادلمن برای شرکت انرژی E. On در 1 سپتامبر 2009، تظاهراتی برهنه در دفاتر شرکت روابط‌عمومی Edelman در ویکتوریا، لندن برگزار کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»