درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:49   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48712صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 بهمن 1400 - 12:20
تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
رئیس روابط‌عمومی‌ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تشکیل یک کارگروه با حضور نمایندگان شرکت‌های پالایشی و تابعه، بدنبال تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرایط اضطرار خبر داد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس روابط‌عمومی‌ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تشکیل یک کارگروه با حضور نمایندگان شرکت‌های پالایشی و تابعه، بدنبال تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرایط اضطرار خبر داد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نشست روسای روابط‌عمومی‌ شرکت‌های پالایشی و تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در راستای تدوین «شیوه نامه اجرای فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ و رسانه ای در شرایط اضطرار» در پالایشگاه نفت لاوان برگزار شد.
 
 مجید شهیدی در این نشست با اشاره به ضرورت ارتقاء عملکرد روابط‌عمومی‌ها در ساختار شرکت‌ها در مواقع وقوع بحران تصریح کرد: پیش نویسی در راستای تدوین شیوه نامه اجرای فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ و رسانه ای در شرایط اضطرار ، پس از اصلاحات و تغییرات تدوین شده است که هم اکنون در دست بررسی و تحقیق است.
 
 وی با بیان اینکه پس از وقوع بحران و اخلال در سامانه هوشمند سوخت این ایده تداعی شد، افزود: به این منظور جلساتی در تهران در شرکت‌های تابعه برگزار شد که این روند مستمر خواهد بود تا پس از اجماع و کسب نتیجه نهایی، این دستورالعمل توسط مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مصوب و به شرکت‌های پالایشی و تابعه ابلاغ شود.
 
 شهیدی تاکید کرد: در این فرآیند کارگروهی شکل خواهد گرفت و با حضور نمایندگان شرکت‌های پالایشی و تابعه مشکلات، چالش‌ها منعکس و بررسی خواهد شد.
 
 وی همچنین بر تمرکز بیشتر روابط‌عمومی‌ ها در شبکه های مجازی در راستای تسریع در اطلاع‌رسانی تاکید کرد.
 
 گفتنی است، در این مراسم پس از ادای احرام به آرامگاه شهدای جزیره لاوان، نخستین کارگروه مدیریت بحران در عرصه خبر و اطلاع رسانی در مجموعه پالایشگاه لاوان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد