درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 23:08   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی عنصر اصلی تصمیم سازی در پیشگیری و مدیریت بحران‌ها
  روابط عمومی منفعل را به روابط عمومی فعال تبدیل کنیم
  آیین تکریم پیشکسوتان و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل برگزار شد
  روابط عمومی ها با مردم‌داری عامل گسترش اعتماد بین شهروندان و مسئولان هستند
  گزارش برگزاری همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در تهران
  عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: روابط‌عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.
  تقدیر از تلاشگران روابط عمومی محیط زیست یزد
  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبار به مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
  ۴۰ روابط عمومی فعال مهریز تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48711صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 6 بهمن 1400 - 13:40
برترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2022
عوامل زیادی وجود دارد که در تعیین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که باید در سال 2022 در نظر بگیرید نقش دارند. در حالی که در زیر لیستی از پرکاربردترین پلتفرم ها در سال 2022 را برجسته می کنیم:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عوامل زیادی وجود دارد که در تعیین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که باید در سال 2022 در نظر بگیرید نقش دارند. در حالی که در زیر لیستی از پرکاربردترین پلتفرم ها در سال 2022 را برجسته می کنیم:

1. فیسبوک

فیس بوک بیشترین استفاده را دارد، بالاترین بازگشت سرمایه و تعامل را در بین پلتفرم‌های اجتماعی دارد و همچنین بالاترین کیفیت را دارد.

از هر چهار بازاریاب رسانه‌های اجتماعی، یک نفر قصد دارد در سال 2022 بیش از هر پلتفرم دیگری در فیس بوک سرمایه گذاری کند و این پلتفرمی است که بازاریابان بیشترین خرید تبلیغات پولی را دارند.
 


2. یوتیوب

یوتیوب از نظر استفاده، تعامل و بازگشت سرمایه در رتبه دوم قرار دارد، اما پلتفرم شماره یک بازاریابان است که قصد دارند برای اولین بار در سال جاری روی آن سرمایه گذاری کنند.

علاوه بر این واقعیت که از هر پنج بازاریاب رسانه‌های اجتماعی، یک نفر قصد دارد امسال بیشترین سرمایه‌گذاری را در یوتیوب داشته باشد، این پلتفرم همراه با استفاده از محتوای ویدیویی به رشد خود ادامه خواهد داد.


3. تیکتاک

TikTok تنها توسط یک سوم بازاریابان رسانه‌های اجتماعی استفاده می شود. اگرچه این بازاریابان سطوح ROI و تعامل پایینی را در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها گزارش می‌کنند، 52 درصد از کسانی که از TikTok استفاده می‌کنند، قصد دارند سرمایه‌گذاری خود را در سال جاری افزایش دهند و بیشترین افزایش را در بین پلتفرم‌ها با توییتر انجام دهند.


4. توییتر

توییتر توسط حدود نیمی از بازاریابان رسانه‌های اجتماعی استفاده می شود و از نظر تعامل و بازگشت سرمایه در رتبه سوم قرار دارد.

52 درصد از کسانی که از آن استفاده می کنند قصد دارند سرمایه گذاری خود را در سال جاری افزایش دهند و 16 درصد از کل بازاریابان رسانه‌های اجتماعی قصد دارند در سال 2022 بیش از هر پلتفرم دیگری در توییتر سرمایه گذاری کنند.


5. اینستاگرام

اینستاگرام توسط 45 درصد از بازاریابان رسانه‌های اجتماعی استفاده می شود و از نظر استفاده، ROI و تعامل در رتبه چهارم قرار دارد.

با این حال، اینستاگرام برای تولید بالاترین کیفیت سرنخ در رتبه دوم قرار دارد.

این پلتفرم قرار است در سال 2022 رشد کند، به طوری که 40 درصد از بازاریابان قصد دارند برای اولین بار از آن استفاده کنند و 15 درصد نیز قصد دارند بیش از هر پلتفرم دیگری در اینستاگرام سرمایه گذاری کنند.


6. لینکدین

لینکدین در چند سال گذشته میزبان بسیاری از بازاریابی B2B و رهبری تفکر متخصص شده است. این تجربه حرفه ای منحصر به فرد رسانه‌های اجتماعی است که احتمالاً دلیل آن است که بیش از یک سوم از بازاریابان رسانه‌های اجتماعی از آن استفاده می کنند. در سال 2022، بازاریابی لینکدین تنها با 38 درصد برنامه ریزی برای استفاده از آن برای اولین بار رشد خواهد کرد.


 

منبع انگلیسی: hubspot


منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»