درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:06   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48703صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 2 بهمن 1400 - 10:15
مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
خرید ترکیبی - اختلاط کانال‌های فیزیکی و دیجیتال در سفرهای خرید - در حال افزایش است زیرا عادات خرید مصرف‌کنندگان به دلیل ضرورت در طول همه‌گیری COVID-19 در حال تبدیل شدن به روال است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خرید ترکیبی - اختلاط کانال‌های فیزیکی و دیجیتال در سفرهای خرید - در حال افزایش است زیرا عادات خرید مصرف‌کنندگان به دلیل ضرورت در طول همه‌گیری COVID-19 در حال تبدیل شدن به روال است.

 

تحقیقات جدید مؤسسه آی‌بی‌ام نشان می‌دهد که خرده‌فروشان باید برای ملاقات با مشتریان در جایی که هستند، چابک‌تر شوند و تجربیات دیجیتالی و درون فروشگاهی را ادغام کنند.

یافته های کلیدی:


- 72 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که از فروشگاه به عنوان تمام یا بخشی از روش خرید اصلی خود استفاده می کنند.


- مهمترین دلایلی که پاسخ دهندگان برای بازدید از یک فروشگاه انتخاب می کنند عبارتند از لمس کردن و احساس کردن محصولات قبل از خرید (50 درصد)، انتخاب محصولات (47 درصد) و دریافت فوری محصولات (43 درصد)،

 

- 27 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که خرید ترکیبی روش انتخابی آنهاست.

 

این مطالعه همچنین نشان می دهد که پایداری از سال 2020 برای تصمیمات خرید مصرف کنندگان و اولویت های کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته است.

- مصرف‌کنندگان هدف‌محور، که محصولات را بر اساس ارزش‌هایشان مانند پایداری انتخاب می‌کنند، اکنون بزرگترین بخش مصرف‌کنندگان مورد بررسی (44 درصد) هستند.

 

- 62 درصد از پاسخ دهندگان مایل به تغییر عادات خرید خود برای کاهش اثرات زیست محیطی هستند که این رقم در دو سال پیش 57 درصد بود.


- نیمی از پاسخ دهندگان می گویند که مایل به پرداخت حق بیمه برای پایداری هستند - میانگین حق بیمه 70 درصد. این تقریباً دو برابر حق بیمه سال 2020 است.


با این حال، شکافی بین قصد و عمل وجود دارد - تنها 31 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که محصولات پایدار بیشتر یا آخرین خرید آنها را تشکیل می دهند.
 

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

ریچارد کاروفل | 20 ژانویه 2022 | روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد