درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 21:46   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبار به مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
  ۴۰ روابط عمومی فعال مهریز تجلیل شدند
  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد
  سخنگو و دبیر هیئت دولت: مخابره پیشرفت‌های ایران از ظرافت‌های روابط عمومی‌ها است
  رییس جمهور: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه هستند
  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی
  روابط‌عمومی‌های مازندران از سختی‌ها و جذابیت‌های کار خود گفتند
  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی
  نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48703صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 2 بهمن 1400 - 10:15
مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
خرید ترکیبی - اختلاط کانال‌های فیزیکی و دیجیتال در سفرهای خرید - در حال افزایش است زیرا عادات خرید مصرف‌کنندگان به دلیل ضرورت در طول همه‌گیری COVID-19 در حال تبدیل شدن به روال است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خرید ترکیبی - اختلاط کانال‌های فیزیکی و دیجیتال در سفرهای خرید - در حال افزایش است زیرا عادات خرید مصرف‌کنندگان به دلیل ضرورت در طول همه‌گیری COVID-19 در حال تبدیل شدن به روال است.

 

تحقیقات جدید مؤسسه آی‌بی‌ام نشان می‌دهد که خرده‌فروشان باید برای ملاقات با مشتریان در جایی که هستند، چابک‌تر شوند و تجربیات دیجیتالی و درون فروشگاهی را ادغام کنند.

یافته های کلیدی:


- 72 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که از فروشگاه به عنوان تمام یا بخشی از روش خرید اصلی خود استفاده می کنند.


- مهمترین دلایلی که پاسخ دهندگان برای بازدید از یک فروشگاه انتخاب می کنند عبارتند از لمس کردن و احساس کردن محصولات قبل از خرید (50 درصد)، انتخاب محصولات (47 درصد) و دریافت فوری محصولات (43 درصد)،

 

- 27 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که خرید ترکیبی روش انتخابی آنهاست.

 

این مطالعه همچنین نشان می دهد که پایداری از سال 2020 برای تصمیمات خرید مصرف کنندگان و اولویت های کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته است.

- مصرف‌کنندگان هدف‌محور، که محصولات را بر اساس ارزش‌هایشان مانند پایداری انتخاب می‌کنند، اکنون بزرگترین بخش مصرف‌کنندگان مورد بررسی (44 درصد) هستند.

 

- 62 درصد از پاسخ دهندگان مایل به تغییر عادات خرید خود برای کاهش اثرات زیست محیطی هستند که این رقم در دو سال پیش 57 درصد بود.


- نیمی از پاسخ دهندگان می گویند که مایل به پرداخت حق بیمه برای پایداری هستند - میانگین حق بیمه 70 درصد. این تقریباً دو برابر حق بیمه سال 2020 است.


با این حال، شکافی بین قصد و عمل وجود دارد - تنها 31 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که محصولات پایدار بیشتر یا آخرین خرید آنها را تشکیل می دهند.
 

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

ریچارد کاروفل | 20 ژانویه 2022 | روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»