درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 22:21   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش برگزاری همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در تهران
  عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: روابط‌عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.
  تقدیر از تلاشگران روابط عمومی محیط زیست یزد
  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبار به مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
  ۴۰ روابط عمومی فعال مهریز تجلیل شدند
  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد
  سخنگو و دبیر هیئت دولت: مخابره پیشرفت‌های ایران از ظرافت‌های روابط عمومی‌ها است
  رییس جمهور: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه هستند
  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48702صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 2 بهمن 1400 - 08:06
مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
از آنجایی که بسیاری از مکالمات به صورت آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی انجام می شود، یک شرکت باید برای مقابله با هر گونه مشکل روابط‌عمومی آماده باشد. با پیروی از این مراحل، یک کسب و کار می تواند این کار را انجام دهد و در دراز مدت وضعیت بهتری داشته باشد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی بخش بزرگی از هر کسب و کاری است و درک نحوه استفاده دقیق از آن یکی از کلیدهای موفقیت در مدیریت کسب و کار است. درک و پذیرش این حقیقت که می خواهید کسب و کارتان رشد کند بسیار مهم است.

اما حقیقت این است که هر چه کسب و کار شما بیشتر رشد کند، مشکلات نیز بیشتر خواهد شد. همانطور که تجارت شما رشد می کند، بیشتر توسط عموم دیده می شوید و انتقادهای بیشتری دریافت خواهید کرد، فقط به این دلیل که محبوبیت شما در حال افزایش است.

با این حال، یک مشکل بزرگتر این است که همه در حال حاضر آنلاین زندگی می کنند و انتشار اخبار در مورد یک تجارت بسیار آسان تر شده است. اگر اخبار منفی باشد، این می تواند برای یک کسب و کار ویران کننده باشد. بنابراین، کسب و کار شما باید بداند که چگونه یک موضوع روابط‌عمومی را به صورت آنلاین مدیریت کند، و هیچ ابزاری محبوب تر از رسانه های اجتماعی برای انجام این کار وجود ندارد.

- صاحبان مشاغل چیزهای زیادی در چنته خود دارند. آنها نه تنها در تلاش هستند تا یک کسب و کار را اداره و از کارکنان خود مراقبت کنند، بلکه سعی می کنند همه چیز را در مورد جدیدترین اطلاعاتی که می تواند به طور بالقوه بر تجارت شان تأثیر بگذارد بیاموزند. برای موفقیت، صاحب کسب و کار و بخش روابط‌عمومی باید حتی از افرادی که نظرات خود را به صورت آنلاین بیان می کنند، آگاه تر باشند.

- هر زمان که پیامی را برای رسانه های اجتماعی می نویسید، همیشه بهتر است آن را به گونه ای بنویسید که برای هر فردی به راحتی قابل درک باشد. زبان باید حرفه ای باشد، اما برای یک مخاطب عادی قابل درک باشد و تمام حقایق مربوط به مشکل روابط‌عمومی را بیان کند.

- از آنجایی که بسیاری از مکالمات به صورت آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی انجام می شود، یک شرکت باید برای مقابله با هر گونه مشکل روابط‌عمومی آماده باشد. با پیروی از این مراحل، یک کسب و کار می تواند این کار را انجام دهد و در دراز مدت وضعیت بهتری داشته باشد.

 


 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

کوین گاردنر | 20 ژانویه 2022 | روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»