درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48699صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 30 دی 1400 - 20:40
برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا
این برنامه با حضور چند اینفلونسر اینستاگرام ظرف همین چند روز آینده در آمریکا آغاز خواهد شد و تا چند ماه دیگر این سرویس در اختیار همه کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| متا، شرکت مادر شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ، از قابلیت جدید خود برای اینستاگرام رونمایی کرد. بر اساس این طرح کاربرانی که در اینستاگرام تولید محتوا می‌کنند، قادر خواهند بود برای محتوای صفحه خود حق اشتراک ماهانه بگیرند و اینگونه به درآمدزایی برسند.

به گزارش شارا به نقل از یورونیوز، متا اعلام کرد که این برنامه با حضور چند اینفلونسر اینستاگرام ظرف همین چند روز آینده در آمریکا آغاز خواهد شد و تا چند ماه دیگر این سرویس در اختیار همه کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

کاربران با پرداخت حق اشتراک می‌توانند به محتوای اختصاصی دست پیدا کنند. دسترسی به لایو اختصاصی، یا استوری‌های اختصاصی و مشخص‌تر شدن کامنت کاربرانی که حق اشتراک پرداخت کرده‌اند، از جمله مزایای این سرویس است.

اینستاگرام اعلام کرده است:«سرویس اشتراک اینستاگرام، به کاربران و تولید کنندگان محتوا این قابلیت را می‌دهد تا ارتباط عمیق‌تری با فالوورهای خود داشته باشند و همزمان با ارائه محتوای اختصاصی، درآمد بیشتری کسب کنند.»

درآمد اینفلونسرهای اینستاگرام تاکنون عمدتا بر پایه تبلیغ مستقیم و غیر مستقیم کالا و یا خدمات بوده است، قابلیت جدید اینستاگرام اما اکنون این امکان را می‌دهد تا اینفلونسرها بتوانند به خاطر محتوایی که ارائه می‌کنند به طور مستقیم از فالوورهای خود کسب درآمد کنند. علاوه بر اینفلونسرها، رسانه‌های خبری و خدماتی که گاه میلیون‌ها فالوور در اینستاگرام دارند نیز می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

یک کاربر اینستاگرام که ۲۰۰ هزار فالوور دارد در واکنش به این خبر می‌گوید:«سرویس اشتراک در اینستاگرام، ایجاد رابطه صمیمانه‌تری با فالوورها و طرفدارانم را ممکن می‌کند. بسیار هیجان‌زده هستم که این ارتباطات را تقویت کنم و بتوانم تأثیری ماندگارتر بگذارم.»

تولیدکنندگان محتوا می‌توانند برای سرویس اشتراک خود قیمت‌های ماهانه مختلفی را از ۹۹ سنت تا ۹۹ دلار تعیین کنند. متا گفته است که قصد ندارد از کسانی که از این سرویس استفاده می‌کنند، تا سال ۲۰۲۳ هزینه‌ای دریافت کند.

 

مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی متا اما، در پستی که در سال گذشته در فیس بوک منتشر کرده بود، گفته بود که این میزان ۳۰ درصد کمتر از میزانی است که شرکت اپل و دیگران دریافت می‌کنند.
 
 سال گذشته نیز توییتر قابلیتی تحت عنوان سوپر فالووز را راه‌اندازی کرد که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد در ازای محتوای اختصاصی، حق اشتراک دریافت کنند و همچنین برای ورود به اتاق‌های گفتگوهای صوتی هزینه‌‌ای تحت عنوان بلیط ورودی به این اتاق‌ها بپردازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد