درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 22:29   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش برگزاری همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در تهران
  عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: روابط‌عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.
  تقدیر از تلاشگران روابط عمومی محیط زیست یزد
  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبار به مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
  ۴۰ روابط عمومی فعال مهریز تجلیل شدند
  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد
  سخنگو و دبیر هیئت دولت: مخابره پیشرفت‌های ایران از ظرافت‌های روابط عمومی‌ها است
  رییس جمهور: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه هستند
  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48691صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 29 دی 1400 - 16:28
4 روند مهم بازاریابی دیجیتال برای خرده‌فروشان در سال 2022
مشتری مداری در سال 2022 پادشاه است – و بازاریابی دیجیتال از بسیاری جهات این امر را هدایت می کند. برای خرده فروشان، هماهنگی بین بازاریابی، محصولات، زنجیره تامین و تجارت الکترونیک یا فروشگاه های آجر و ملات ضروری است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان محصولات، خدمات و تجربیاتی را که می خواهند و انتظار دارند ارائه می کنند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سال 2021 سال جالبی برای بازاریابی بود، زیرا تعداد بیشتری از مشاغل - بزرگ و کوچک - به دیجیتال روی آوردند تا به مخاطبان جدید دست یابند و در مسیر جدیدی حرکت کنند که در آن مصرف رسانه های دیجیتال افزایش یافته است. به طور خاص، خرده‌فروشان باید استراتژی‌های دیجیتالی خود را تطبیق داده و اولویت‌بندی کنند تا از عقب ماندن در یک محیط بسیار رقابتی و سریع جلوگیری کنند.

امسال، ما انتظار داریم که شاهد گسترش و رشد دنیای دیجیتال مارکتینگ به ارتفاعات جدید باشیم.

اینها پیش‌بینی‌های من برای چهار روند مهم بازاریابی دیجیتال برای خرده‌فروشان است که باید در سال 2022 مراقب آنها باشند:

ظهور تیم بازاریابی دیجیتال ترکیبی

در گذشته، بسیاری از کسب‌وکارها یکی از این دو رویکرد را برای بازاریابی دیجیتال خود در نظر گرفته‌اند: یک تیم داخلی یا برون‌سپاری به یک آژانس. هر دوی این رویکردها چالش های منحصر به فرد خود را دارند.

امسال انتظار داریم که شاهد ظهور رویکرد ترکیبی بیشتر باشیم. این رویکرد مجموعه ایده آلی را برای ایجاد تعادل مناسب بین خلاقیت، مقرون به صرفه بودن، و درک پیچیدگی های کسب و کار و صنعت مورد نظر ارائه می دهد.

ظهور TikTok

در سال 2021 شاهد ظهور TikTok به عنوان یک پلتفرم بودیم و همچنان به گسترش، رشد و تکامل خود ادامه می‌دهد - این موضوع را برای برندها چالش برانگیز می‌کند تا بفهمند چگونه حضور خود را در این پلتفرم تثبیت کنند. من معتقدم که اکثر برندهای محلی هنوز متوجه نشده اند که چگونه این کار را به روش صحیح انجام دهند - اما این قرار است امسال تغییر کند.

کسب درآمد از تلاش های دیجیتال

بسیاری از برندها هنوز از کانال های دیجیتال خود برای آگاهی از برند استفاده می کنند و هنوز متوجه نشده اند که چگونه می توانند کسب درآمد کنند و موفقیت رویکرد دیجیتال خود را پیگیری کنند. برای هر کسب و کاری که در مورد موفقیت در عصر دیجیتال جدی است، امسال باید تغییر کند.

کسب‌وکارها باید از چگونگی تلاش‌هایشان در رسانه‌های اجتماعی آگاه باشند. به عنوان مثال، گوگل به حضور کلی و در نهایت فروش آنها کمک می کند. بازاریابان دیجیتال باید کل سفر مشتری را دنبال کنند و درک دقیقی از نحوه مشارکت هر کانال در روند تجارت الکترونیک داشته باشند. این امر در حصول اطمینان از سرمایه گذاری دیجیتال مارکتینگ در جهت دستیابی به نتایج بهینه بسیار مهم است.

استفاده رو به رشد از کانال های اجتماعی تاریک

در نهایت، مهم است که مارک‌ها و کسب‌وکارها به کانال‌هایی که سفر کاربر در آن‌ها رمزگذاری شده است توجه کنند - مانند Facebook Messenger و WhatsApp. مطمئناً روند رو به رشدی در سطح محلی وجود دارد که در آن برندها در ایجاد ربات‌های چت واتس‌اپ سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما از این ربات‌ها به‌عنوان کانال‌های تجربه مشتری استفاده می‌شود تا بستری برای بازاریابی و ایجاد شبکه.

در نتیجه، مشتری مداری در سال 2022 پادشاه است – و بازاریابی دیجیتال از بسیاری جهات این امر را هدایت می کند. برای خرده فروشان، هماهنگی بین بازاریابی، محصولات، زنجیره تامین و تجارت الکترونیک یا فروشگاه های آجر و ملات ضروری است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان محصولات، خدمات و تجربیاتی را که می خواهند و انتظار دارند ارائه می کنند.

 

 

منبع انگلیسی: unsplash

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»