درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48665صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 26 دی 1400 - 13:00
انتصاب سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی هلال‌احمر
رئیس جمعیت در حکمی «مجتبی کشاورز» را به‌عنوان «سرپرست اداره کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس جمعیت در حکمی «مجتبی کشاورز» را به‌عنوان «سرپرست اداره کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن این حکم به شرح زیر است:
 
 «جناب آقای مجتبی کشاورز
 
 نظـر بـه تعهـد، توانایی‌هـا و سـوابق ارزشمند جنابعـالی، بـه مـوجـب ایـن حـکـم بـه عـنـوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب می شوید.
 
 روابط عمومی به عنوان چشم و چراغ سازمان وظیفه اطلاع‌رسانی تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولین را برعهده دارد. بنابراین انتظار دارم با طراحی و برنامه‌ریزی جهت تدوین و اجرای «نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان» و «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات»، اهـداف و مأموریت های مشروحه ذیل را به نحو مطلوبی محقق نمایید:
 
 ۱- برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای افزایش جلب اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی هلال احمر
 
 ۲- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین جمعیت هلال احمر و رسـانه ملی و گروه های اجتماعی مؤثر بر کارآمدی و اثربخشی جمعیت
 
 ۳- ایجاد همدلی، تقویت و تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسـته بـرای اعتمادسازی و افزایش سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر
 
 ۴- ارائه چهره‌ای مثبت و موجه از جمعیت هلال احمر با پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی جامعه
 
 ۵- اتخاذ شیوه های مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی
 
 ۶- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاع‌رسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی جمعیت هلال احمر
 
 ۷- ساماندهی نمایندگی‌های روابط عمومی در حوزه ها با اهتمام به امـر چابک سـازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد اطلاع رسانی و تبلیغات
 
 ۸- گسترش و تبیین رویکرد تحلیل گرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه
 
 ۹- اهتمام بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی در جمعیت هلال احمر به منظور پاسداشت شأن ارزشی و انقلابی سازمان
 
 ۱۰- همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانه های مکتوب و سایت‌های خبری
 
 امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گام‌های اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری ظرفیت های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.
 
 پیرحسین کولیوند
 رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران»
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد