درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48663صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 26 دی 1400 - 12:14
انتشار شماره ۱۴۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات
شماره ۱۴۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات با دو پرونده ویژه بررسی چیستی و چرایی «مِتاورس» و پرونده تحلیل ۵۰ سال فعالیت انجمن روابط‌عمومی ایران، همراه با یادداشت‌ها و مقالاتی درباره معماری و ارتباطات و همچنین برند شخصی ژاله آموزگار و «آبگوشت»، تاریخ آن و تلقی اشتباهی که از آن وجود دارد، منتشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شماره ۱۴۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات با دو پرونده ویژه بررسی چیستی و چرایی «مِتاورس» و پرونده تحلیل ۵۰ سال فعالیت انجمن روابط‌عمومی ایران، همراه با یادداشت‌ها و مقالاتی درباره معماری و ارتباطات و همچنین برند شخصی ژاله آموزگار و «آبگوشت»، تاریخ آن و تلقی اشتباهی که از آن وجود دارد، منتشر شد.

به گزارش شارا، شماره ۱۴۰ ماهنامه مدیریت ارتباطات با دو پرونده ویژه بررسی چیستی و چرایی «مِتاورس» و پرونده تحلیل ۵۰ سال فعالیت انجمن روابط‌عمومی ایران، همراه با یادداشت‌ها و مقالاتی درباره معماری و ارتباطات و همچنین برند شخصی ژاله آموزگار و «آبگوشت»، تاریخ آن و تلقی اشتباهی که از آن وجود دارد، منتشر شد.

در این شماره به دو موضوع به‌صورت ویژه پرداخته شده است؛ متاورس و ۵۰ سالگی انجمن روابط‌عمومی ایران، جز این‌ها به روال همیشه سلسله یادداشت‌ها و تحلیل‌هایی در حوزه ارتباطات، رسانه، روابط‌عمومی در این شماره وجود دارد.

متاورس؛ اتوپیا یا دستوپیای فضای مجازی

همه ما دیگر واژه متاورس را شنیده‌ایم. در حال حاضر متاورس، به‌شکلی محدود، در پلتفرم‌هایی مانند «وی‌آر‌چت» یا بازی‌های ویدئویی‌ای مانند «زندگی دوم» وجود دارد. همچنین می‌توان به فیلم «بازیکن شماره‌یک آماده» و انیمۀ «سورت آرت آنلاین» اشاره کرد که شباهت‌هایی با آنچه به متاورس معروف است، دارند. نکته اینجاست که هنوز تعریف دقیق و روشنی از این پدیده وجود ندارد، چراکه حتی معماران آن هم کاملا مطمئن نیستند که متاورس به چه سمتی خواهد رفت. این در حالی است که در همین ایران خودمان آگهی‌هایی می‌بینیم که در حال فروش زمین‌های متاورس هستند! ضروری است صحبت درباره متاورس یا پدیده‌ها و روندهای شبیه آن که به نظر گریزناپذیر هستند و دیر یا زود تحقق پیدا می‌کنند.

در شماره 140 ماهنامه مدیریت ارتباطات مقالاتی از نشریات معتبری چون گاردین، بلومبرگ و وایرد انتخاب و ترجمه شده‌اند، در این مقالات؛ «چیستی متاورس»، «متاورس و آینده اقتصاد» و «متاورس و اخلاق» مورد بحث قرار گرفته‌اند.

نیم قرن انجمن روابط‌عمومی در ایران

پرونده دوم شماره 140 ماهنامه مدیریت ارتباطات، دربارۀ انجمن روابط‌عمومی است. در این پرونده، ابوالفضل رجبی نگاهی به تاریخ این انجمن داشته و تحولات دوره اول تا امروز را بررسی کرده است، در نشستی با حضور پیشکسوتان روابط‌عمومی غلامرضا کاظمی دینان، حمید ضیایی‌پرور، عبدالله اسکویی، خسرو رفیعی، حسن نصیری قیداری، ابوالقاسم حکیمیان، امیرعباس تقی‌پور، جواد قاسمی، به آسیب‌شناسی این انجمن پرداخته‌ایم و همچنین پژوهشگران ارتباطات؛ سعید معادی، حسین امامی، منصور ساعی و نازیلا علوی به بهانه 50 سالگی انجمن روابط عمومی در ایران تحلیل‌هایی از کار روابط‌عمومی ارائه داده‌اند.

از آبگوشت تا اسپین رسانه‌ای

به روال شماره پیشین، حسین گنجی، در سلسله یادداشت‌های «برند شخصی» به سراغ «ژاله آموزگار» رفته و به ویژگی‌هایی از زندگی و حرفۀ او پرداخته که برند شخصی‌اش را ساخته است. اشکان قشقایی، پژوهشگر معماری، در صفحه جدید «جعبۀ سفید» سلسله یادداشت‌هایی درباره معماری و ارتباطات را شروع کرده که اولین آن با نام «معمار هم درد و هم درمان» در این شماره منتشر شده است، مسعود سپهر، استاد جامعه‌شناسی سیاسی هم در صفحه تازۀ «جهان انسانی جدید» به تحلیل تاثیرات فناوری‌های ارتباطاتی بر جوامع انسانی می‌پردازد.

 

اولین یادداشت او در این‌باره «کاربران (عوام) و راهبران (نخبگان)» نام دارد. نیوشا طبیبی در صفحه زیباشناسی غذا درباره آبگوشت، تاریخ آن و تلقی اشتباهی که از آن وجود دارد گفته است. مریم بهریان در ادامه تحلیل فیلم‌های ارتباطاتی به سراغ فیلم «سگ را بجنبان» رفته است که دربارۀ «اسپین رسانه‌ای» است، دکتر طراوت واحدی، دستیار تخصصی اعصاب و روان درباره شهر و زیباشناسی نوشته است و روح‌الله محمدخانی، کارشناس امنیت داده درباره نکات امنیتی در فضای سایبری گفته است.

صاحب‌امتیاز این ماهنامه مؤسسه مطبوعاتی دایره‌رنگی ایده‌آل است، مدیرمسئول: امیرعباس تقی‌پور، سردبیر: علی ورامینی، تحریریه: حسن نمکدوست تهرانی، مسعود شاه‌حسینی، محسن آزموده، ابوالفضل رجبی، آرمین هاشمی، محسن محمودی و با تشکر از حسین گنجی، رئیس شورای سیاست‌گذاری: سید غلامرضا کاظمی‌دینان، مدیر اجرایی و هماهنگی: بهنام تقی‌پور، طراح جلد: وند/ حامد شجاعی، مدیر هنری: یوسف فروتن، روابط‌عمومی یگانه قاسمی و دیگر همکاران ماهنامه مدیریت ارتباطات: بهروز تقی‌پور، روشن مهدوی‌نیا، سمیرا کیانی، آزاده آخوندی هستند.

شماره 140 ماهنامه مدیریت ارتباطات را می‌توانید از فروشگاه‌ دیجی‌کالا سفارش دهید یا نسخه الکترونیک تمامی شماره‌ها را از طاقچه و مگیران خریداری کنید. علاقمندان جهت خرید نسخه فیزیکی یا دریافت اشتراک سالیانه می‌توانند با شماره 021۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد