درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48659صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 25 دی 1400 - 17:28
اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شد
در ابتدای این همایش مهندس هاشمی طی اظهاراتی بر ضرورت تغییر شیوه نگرش به موضوعات در دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به شرایط جامعه و تغییرات به وجود آمده، نگاه جزئی به مسائل پیرامون، همکاری و هم افزایی مدیران روابط عمومی با یکدیگر و روابط عمومی مرکز، تولید محتوای فاخر، بهره مندی از ایده های خلاقانه، به کارگیری نیروهای جوان، انقلابی و خوش فکر، ارتباط مطلوب با رسانه ها و افزایش تعاملات جهت رفع مشکلات حوزه سلامت و رصد فضای مجازی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر ضرورت بهره مندی از ایده های خلاقانه و به کارگیری نیروهای جوان، انقلابی و خوش فکر در مراکز روابط‌عمومی تاکید شد.


به گزارش وبدا، اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، سازمان های تابعه و معاونت ها و حوزه های ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور مهندس محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل این وزارت خانه برگزار شد.

در ابتدای این همایش مهندس هاشمی طی اظهاراتی بر ضرورت تغییر شیوه نگرش به موضوعات در دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به شرایط جامعه و تغییرات به وجود آمده، نگاه جزئی به مسائل پیرامون، همکاری و هم افزایی مدیران روابط عمومی با یکدیگر و روابط عمومی مرکز، تولید محتوای فاخر، بهره مندی از ایده های خلاقانه، به کارگیری نیروهای جوان، انقلابی و خوش فکر، ارتباط مطلوب با رسانه ها و افزایش تعاملات جهت رفع مشکلات حوزه سلامت و رصد فضای مجازی تاکید کرد.

پس از اظهارات سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، روسای کارگروه هایی که پیش از این به منظور تسهیل در امور فرآیندها در مرکز روابط عمومی تشکیل شده بود به همراه حاضران در همایش درخصوص موارد مطروحه بحث و تبادل نظر کردند.

در حوزه مدیریت موضوعی به اندازه اخلاق و انسانیت شانیت ندارد

همچنین در ادامه دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه نظام سلامت، نظامی بزرگتر از دایره ای است که ما درباره آن فکر می کنیم، گفت: ما کارکنان نظام سلامت باید بدانیم که تا چه اندازه در مولفه های اجتماعی، سیاسی اثرگذار بوده و در زیر شاخه های حاکمیتی اهمیت بسیاری داشته و مورد اعتماد مردم و حاکمیت هستیم.

وی ادامه داد: ایام کرونا به ما آموخت که در حوزه سلامت نیاز داریم به خودباوری برسیم در آن صورت است که نقش پذیری های متعددی خواهیم داشت. به شخصه معتقد هستم که هیچ آدم بی نقشی در دنیا وجود ندارد اما در این میان برخی نقش ها ماندگارتر هستند و شاید چهره هایی که پررنگ تر هستند همان هایی باشند که ما تحت عنوان روابط عمومی از آنها یاد می‌کنیم.

دکتر رحیمی تصریح کرد: در حوزه مدیریت موضوعی به اندازه اخلاق و انسانیت شانیت ندارد، دانایی، سواد اجتماعی و موارد دیگر زمانی ارزشمند هستند که پایه اصلی یعنی انسانیت مد نظر قرار گیرد. هیچ صفتی در انسان بیش از اخلاق به چشم نخواهد آمد؛ در همین راستا در حوزه مدیریت هم شایسته و بایسته است که اخلاق را ملکه ذهن خود قرار دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه امروزه، دوره پیروی از روش های کلاسیک و نئو کلاسیک و رهبری گذشته است و اگر به دنبال مدیریت مطلوب هستیم باید بدانیم که مدیریت بر انسانها که سخت ترین، مهم ترین و درست ترین کار است، از آهنیت ویژه ای برخوردار است؛ با این تفکر است که می توان کار کرد.

وی ادامه داد: در بررسی ابعاد مختلف مدیریت می توان متوجه شد که برنامه ریزی، سازمان دهی و منابع مهم هستند اما آنچه مهم تر است نظارت و کنترل به عنوان حلقه مفقوده است که روابط عمومی ها در این امر نقش مهمی دارند و می توانند چشم بینا و زبان گویای مردم و پاسخگوی سازمان خود باشند.

دکتر رحیمی با اشاره به اینکه نکته بعدی در مدیریت که همواره باید به آن توجه کرد، لزوم انجام کارگروهی و پرهیز از تکروی است به پمپاژ امید در جامعه تاکید کرد و گفت: ان شاالله همه این موارد با تلاش روابط عمومی ها و مهندس هاشمی اجرایی و در حوزه سلامت مشاهده خواهد شد. باید از درون تغییرات را آغاز کنیم تا شاهد تحولات لازم در کشور باشیم.

گفتنی است، در پایان و پس از اظهارات دکتر رحیمی، اعضای حاضر در همایش نظرات خود را درباره ضرورت افزایش توجه به فضای مجازی و سواد رسانه ای مطرح و در این خصوص تبادل اطلاعات شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد