درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 مهر 1402 - 07:56   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48613صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 22 دی 1400 - 10:52
روندهای بانکداری برای سال 2022 (1): هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی
کسب و کارها هیچ زمانی به اندازه امروز نیازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی نبوده اند. داده‌ها، اطلاعات و تحلیل‌ها باید برای شناسایی فرصت‌ها، تسهیل نوآوری، اصلاح تصمیم‌ها و حمایت از ارتباطات استفاده شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کسب و کارها هیچ زمانی به اندازه امروز نیازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی نبوده اند. داده‌ها، اطلاعات و تحلیل‌ها باید برای شناسایی فرصت‌ها، تسهیل نوآوری، اصلاح تصمیم‌ها و حمایت از ارتباطات استفاده شوند. این کار بدون انسان انجام نمی شود، بلکه توسط انسان ها تقویت می شود و متقابلا انسان ها را نیز تقویت می کند.

هوش مصنوعی و الگوریتم‌های تحلیلی پیشرفته می‌توانند آنچه را که در سرتاسر سازمان اتفاق می‌افتد، چرایی وقوع آن و اتفاقات بعدی را نشان دهند. این کار، کارکنان را قادر می‌سازد تا اقداماتی را انجام دهند که می‌تواند به کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان، بهبود خدمات مشتری، وفاداری و سود بینجامد. این را می توان سریعتر از همیشه انجام داد و در مواقع عدم اطمینان، انعطاف پذیری و چابکی را فراهم کرد.


با داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی، موسسات مالی و بانکی قادر خواهند بود بیشترین ویژگی های ارزش افزوده را از نظر نیازها و ترجیحات مشتریان ارائه دهند. ارتباطات شخصی نشان می‌دهد که چگونه محصولات و خدمات نیازهای مشتریان را در زمان واقعی برآورده می‌کنند و بر نحوه و میزان تعامل و نتایج مالی تأثیر مثبت می‌گذارند.

همچنین استفاده از داده‌ها، هوش مصنوعی و تحلیل‌های کاربردی می‌تواند دسترسی مشتری به ابزارهای مالی، مشاوره و راه‌حل‌های تعبیه‌شده را تسهیل کند که به بهبود اعتماد نیز کمک می کند و برند را از طریق توانمندسازی مشتری برای شریک شدن در سفر سلامت مالی خود، متمایز کند. این سطح از اشتراک گذاری همچنین می تواند به محافظت از حریم خصوصی و امنیت مشتریان کمک کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  عشق یعنی کاهش رنج بشر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات