درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 خرداد 1402 - 05:47   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|11|: تحول فناوری روابط‌عمومی
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48613صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 22 دی 1400 - 10:52
روندهای بانکداری برای سال 2022 (1): هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی
کسب و کارها هیچ زمانی به اندازه امروز نیازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی نبوده اند. داده‌ها، اطلاعات و تحلیل‌ها باید برای شناسایی فرصت‌ها، تسهیل نوآوری، اصلاح تصمیم‌ها و حمایت از ارتباطات استفاده شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کسب و کارها هیچ زمانی به اندازه امروز نیازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی نبوده اند. داده‌ها، اطلاعات و تحلیل‌ها باید برای شناسایی فرصت‌ها، تسهیل نوآوری، اصلاح تصمیم‌ها و حمایت از ارتباطات استفاده شوند. این کار بدون انسان انجام نمی شود، بلکه توسط انسان ها تقویت می شود و متقابلا انسان ها را نیز تقویت می کند.

هوش مصنوعی و الگوریتم‌های تحلیلی پیشرفته می‌توانند آنچه را که در سرتاسر سازمان اتفاق می‌افتد، چرایی وقوع آن و اتفاقات بعدی را نشان دهند. این کار، کارکنان را قادر می‌سازد تا اقداماتی را انجام دهند که می‌تواند به کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان، بهبود خدمات مشتری، وفاداری و سود بینجامد. این را می توان سریعتر از همیشه انجام داد و در مواقع عدم اطمینان، انعطاف پذیری و چابکی را فراهم کرد.


با داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی، موسسات مالی و بانکی قادر خواهند بود بیشترین ویژگی های ارزش افزوده را از نظر نیازها و ترجیحات مشتریان ارائه دهند. ارتباطات شخصی نشان می‌دهد که چگونه محصولات و خدمات نیازهای مشتریان را در زمان واقعی برآورده می‌کنند و بر نحوه و میزان تعامل و نتایج مالی تأثیر مثبت می‌گذارند.

همچنین استفاده از داده‌ها، هوش مصنوعی و تحلیل‌های کاربردی می‌تواند دسترسی مشتری به ابزارهای مالی، مشاوره و راه‌حل‌های تعبیه‌شده را تسهیل کند که به بهبود اعتماد نیز کمک می کند و برند را از طریق توانمندسازی مشتری برای شریک شدن در سفر سلامت مالی خود، متمایز کند. این سطح از اشتراک گذاری همچنین می تواند به محافظت از حریم خصوصی و امنیت مشتریان کمک کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در یزد برگزار شد


  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد


  چت جی پی تی و صنعت رسانه: تغییر بازی یا باخت؟


  هوش مصنوعی و آینده انسانی در شماره آخر ماهنامه مدیریت ارتباطات


  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد