درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 06:53   

رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی

  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دکتر عاملی: روابط عمومی متاورس، عرصه حضور سه بعدی، محسوس، هویت‌دار، هویت بخش، غیر مرکزی، منعطف برای تغییر همراه با مشارکت همگانی در فضای دوم است
  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» از منظر تصویر
  حقوق شهروندی باید به یک گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود.
  تقدیر از خدمات و زحمات روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرنشتارود
  نماهنگ شادروان استاد پیشکسوت روابط‌عمومی قربانعلی پورمرادیان
  انتصاب، سرپرست روابط‌عمومی شهرداری زنجان
  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی
  مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها بهترین حامیان روابط‌عمومی ها هستند
  پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی تقدیر شدند
  زبان گویای مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48609صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 21 دی 1400 - 13:11
همه به دنبال مهارت آموزی در دنیای جدید هستند
5 روند استارت آپی که باید در سال 2022 نظاره کنید
همه گیری روش زندگی، کار و معاشرت ما را تغییر داده است. همه از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها گرفته تا دانش آموزان در فضای دیجیتال و نرمال جدید در پی مهارت آموزی هستند. همانطور که کسب و کارها شروع به بازگشایی بعد از همه گیری می کنند، این روند تغییر نمی کند،‌ بلکه به تکامل خود ادامه می دهد. دنیای کارآفرینی هم همین راه را خواهد پیمود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همه گیری روش زندگی، کار و معاشرت ما را تغییر داده است. همه از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها گرفته تا دانش آموزان در فضای دیجیتال و نرمال جدید در پی مهارت آموزی هستند. همانطور که کسب و کارها شروع به بازگشایی بعد از همه گیری می کنند، این روند تغییر نمی کند،‌ بلکه به تکامل خود ادامه می دهد. دنیای کارآفرینی هم همین راه را خواهد پیمود.

در حالی که استعفاها و کناره گیری های بزرگ به شدت ادامه دارد، برخی از افراد به طور کلی از جستجوی شغل صرف نظر می کنند و به دنبال کارآفرینی هستند. براساس تجزیه و تحلیل داده های سرشماری توسط گروه نوآوری اقتصادی (EIG) رکورد 1.4 میلیون امریکایی که تنها در سپتامبر 2021 برای راه اندازی کسب و کار جدید درخواست داده اند، ثبت شده است. نشریه فست کمپانی گزارشی در این باره منتشر کرده است.

در ماه اکتبر، بیش از 54 میلیارد دلار در بیش از 2 هزار شرکت در سراسر جهان سرمایه گذاری شد. برخی از داغ ترین بخش ها،‌ بخش سلامت و تندرستی، امور مالی و فناوری املاک و مستغلات بوده است.

هلاین کنپ، بنیانگذار و مدیرعامل استارت آپ تناسب اندام CityRow به فست کمپانی گفت: من فکر می کنم ما باید برای هرچیزی در سال 2022 آماده باشیم.

ما از کنپ و دیگر کارشناسان استفاده کردیم تا دریابیم که امسال چه روندی در استارت‌آپ‌ها حاکم خواهد بود.

*روندهای ترکیبی اینجاست تا بماند

این روند ممکن است هرگز یکسان نباشد. آلون آلروی، بنیانگذار و مدیرعام پلتفرم Bizzaboo می گوید آینده ترکیبی خواهد بود. به گفته آلروی، آینده ترکیبی از انعطاف پذیری و انتخاب خواهد بود. رویدادهای حضوری بزرگ و کوچک وجود خواهد داشت، اما روش های گردهم آمدن مجازی هم ایجاد شده است. این، فضای زیادی برای نوآوری ایجاد می کند.

او تنها کسی نیست که مزایای یک کسب و کار ترکیبی را می بیند. کنپ فکر می کند که کارآفرینان در مورد افزایش سرمایه وضعیت بهتری نسبت به قبل دارند. او می گوید: احتمالا جمع آوری کمک های مالی از راه دور بسیار بیشتر خواهد بود، معامله از راه دور هم بیشتر می شود که مزایای زیادی برای آن دارد. این موردی است که در سال 2022 کارآفرینان خوب را از کارآفرینان استثنایی جدا می کند.

*کریپتو، بلاک چین و فناوری های بدون کد به برهم زدن مدل های کسب و کار سنتی ادامه خواهند داد

با این حال،‌ در فضای دیجیتال، همه چیز در مورد جمع آوری کمک مالی یا میزبانی رویدادها نیست. نیل سکویرا، بنیانگذار و شریک در defy.vc بر این باور است که اختلالاتی برای کسب و کارهای قدیمی در پیش است. سکویرا می گوید: شما خواهید دید که کسب و کارهای بلاک چینی دیفای، مدل های تجاری بیشتری را در بازارهای سنتی که در حال حاضر مختل شده اند، راه می اندازند. این به معنای فضای جدید برای نوآوری است.

همانطور که فناوری مالی و بدون کد در دسترس تر می شوند، امور مالی، بیمه و سایر کسب و کارهای قدیمی شاهد رقابت بیشتری خواهند بود. صاحبان کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها به طور یکسان می توانند از این ابزارها برای غلبه بر ناکارآمدی ها و به چالش کشیدن کسب و کارهای با سابقه تر استفاده کنند. در این زمینه، حوزه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

*تمرکز بر محیط زیست، جامعه و حاکمیت (ESG)

سال 2022 تمرکز مجددی بر اثرات محیط زیستی، اجتماعی و حاکمیتی کسب و کارها خواهد داشت. این به معنای تمرکز بر پایداری اقلیمی، مواد تشکیل دهنده محصولات از کجا می آیند و جایی که این محصولات تولید می شوند و تاثیر آنها بر جهان است.

اما این موضوع تنها به مصرف کنندگان و محصولی که خریده می شود، ختم نمی شود. این روند برای کارمندان هم وجود دارد. مخصوصا با نسل جوان تری که می خواهند ارزش هایشان با کارفرماهایشان مطابقت داشته باشد. برای آنها مهم است که در جایی که کار می کنند، تاثیرات اقداماتشان روی جهان محاسبه شود.

دارن پچتل، بنیانگذار و مدیرعامل Brick and Mortar Ventures اهمیت این سه گانه ESG را می داند، اما در عین حال نگران چشم انداز سرمایه گذاری است.

*شیرجه زدن در حوزه املاک و مستغلات

از آنجایی که فناوری به یک عنصر ثابت در زندگی روزمره تبدیل شده است، وقت آن است که املاک و مستغلات هم وارد میدان شوند. برندان والاس، بنیانگذار و شریک مدیر شرکت سرمایه گذاری Fifth Wall می گوید سال 2022 سال رشد عظیم در فناوری املاک و مستغلات است.

والاس می گوید: با اینکه املاک و مستغلات تقریبا 13 درصد از تولید ناخالص داخلی امریکا و یکی از بزرگترین طبقات دارایی و دسته های تسهیلات دهی است، اما این بخش یکی از کندترین صنایع برای پذیرش فناوری جدید بوده است.

*انعطاف پذیری و شخصی سازی بیشتر برای همه

چه تکنیک های جمع آوری کمک مالی، مناسبت ها، تمرین ها و آموزش و کسب کار باشد و چه نباشد، 2022 گزینه های فراوانی برای مردم و کسب وکارها به ارمغان خواهد آورد. کنپ می گوید رهبران باید انگشت خود را روی نبض صنعت خود بگذارند و برای کمک به شکل دادن به آینده خود آماده باشند.

همه گیری روش زندگی، کار و معاشرت ما را تغییر داده است. همه از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها گرفته تا دانش آموزان در فضای دیجیتال و نرمال جدید در پی مهارت آموزی هستند. همانطور که کسب و کارها شروع به بازگشایی بعد از همه گیری می کنند، این روند تغییر نمی کند،‌ بلکه به تکامل خود ادامه می دهد. دنیای کارآفرینی هم همین راه را خواهد پیمود.

 

منبع: tccim

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، "روز و هفته روابط‌عمومی"


  نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


  ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر


  بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران


  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


  روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی


  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»