شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات نشان می دهد که 49 درصد از مصرف کنندگان به توصیه های تأثیرگذار وابسته هستند. وقتی برای اولین بار به یک اینفلوئنسر فکر می کنید، ممکن است تصور کنید که او یک فرد بالغ جوان است که مد، غذا یا زیبایی را پوشش می دهد، با این حال اینفلوئنسرها در همه سنین حضور دارند و تقریباً هر صنعتی را پوشش می دهند.
از آنجایی که بسیاری از کسبوکارها به تمرکز بر طرحهای تنوع ضروری ادامه میدهند، استفاده از اینفلوئنسرها در تمام سنین راهی عالی برای نشان دادن اهمیت واقعی شماست و دسترسی یکسان به همه را فراهم میکند.
در طرف دیگر این طیف، ظهور اینفلوئنسرهای بچه بوده است که قصد دارند نسل بعدی ستاره های رسانه های اجتماعی باشند. این بچهها، مانند سایر اینفلوئنسرها، قبل از اینکه رسماً نوجوان شوند، برای کسبوکارها محتوا تولید میکنند و در کمپینهای خلاقانه شرکت میکنند. در حالی که مخاطبان مسنتر تمایل دارند برای کمپینهای مربوط به خانه و مد انتخاب شوند، اینفلوئنسرهای بچه بر صنعت اسباببازی و بازی تسلط دارند و در همه پلتفرمها نامی برای خود ایجاد میکنند. اگرچه آنها احتمالاً باید قبل از شروع یک کمپین تأثیرگذار کامل برای کسبوکار شما از والدین خود سؤال کنند.
اگر به دنبال یافتن یک تأثیرگذار برای کمپین بعدی خود هستید، بزرگترین همیشه بهترین نیست. اینفلوئنسرهای خرد در تمام سنین ممکن است بزرگترین نام نباشند یا هزاران فالوور داشته باشند، اما چیزی که آنها دارند یک رابطه واقعی و معتبر با فالوورهایشان است که به آنها قدرت تأثیرگذاری بر دیگران و در واقع معنی آن را میدهد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مصرف کنندگان محتوای واقعی را از افراد واقعی میل می کنند، چرا آن را به آنها ندهیم؟
صرف نظر از اینکه کدام گروه سنی یا مخاطبی را از طریق کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود هدف قرار می دهید، این نیاز به یک برنامه استراتژیک و تحقیقات کامل دارد تا مطمئن شوید که انتخاب درستی برای کسبوکار خود و اهداف آن دارید.
منبع فارسی:
شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
جیمز دنیلز | 7 ژانویه 2022 | روابطعمومی
|