درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48599صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 20 دی 1400 - 12:54
عصر اینفلوئنسر
صرف نظر از اینکه کدام گروه سنی یا مخاطبی را از طریق کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود هدف قرار می دهید، این نیاز به یک برنامه استراتژیک و تحقیقات کامل دارد تا مطمئن شوید که انتخاب درستی برای کسب‌وکار خود و اهداف آن دارید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات نشان می دهد که 49 درصد از مصرف کنندگان به توصیه های تأثیرگذار وابسته هستند. وقتی برای اولین بار به یک  اینفلوئنسر فکر می کنید، ممکن است تصور کنید که او یک فرد بالغ جوان است که مد، غذا یا زیبایی را پوشش می دهد، با این حال اینفلوئنسرها در همه سنین حضور دارند و تقریباً هر صنعتی را پوشش می دهند.

از آنجایی که بسیاری از کسب‌وکارها به تمرکز بر طرح‌های تنوع ضروری ادامه می‌دهند، استفاده از اینفلوئنسرها در تمام سنین راهی عالی برای نشان دادن اهمیت واقعی شماست و دسترسی یکسان به همه را فراهم می‌کند.

در طرف دیگر این طیف، ظهور اینفلوئنسرهای بچه بوده است که قصد دارند نسل بعدی ستاره های رسانه های اجتماعی باشند. این بچه‌ها، مانند سایر اینفلوئنسرها، قبل از اینکه رسماً نوجوان شوند، برای کسب‌وکارها محتوا تولید می‌کنند و در کمپین‌های خلاقانه شرکت می‌کنند. در حالی که مخاطبان مسن‌تر تمایل دارند برای کمپین‌های مربوط به خانه و مد انتخاب شوند، اینفلوئنسرهای بچه بر صنعت اسباب‌بازی و بازی تسلط دارند و در همه پلتفرم‌ها نامی برای خود ایجاد می‌کنند. اگرچه آنها احتمالاً باید قبل از شروع یک کمپین تأثیرگذار کامل برای کسب‌وکار شما از والدین خود سؤال کنند.

اگر به دنبال یافتن یک تأثیرگذار برای کمپین بعدی خود هستید، بزرگترین همیشه بهترین نیست. اینفلوئنسرهای خرد در تمام سنین ممکن است بزرگ‌ترین نام نباشند یا هزاران فالوور داشته باشند، اما چیزی که آنها دارند یک رابطه واقعی و معتبر با فالوورهایشان است که به آنها قدرت تأثیرگذاری بر دیگران و در واقع معنی آن را می‌دهد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مصرف کنندگان محتوای واقعی را از افراد واقعی میل می کنند، چرا آن را به آنها ندهیم؟

صرف نظر از اینکه کدام گروه سنی یا مخاطبی را از طریق کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود هدف قرار می دهید، این نیاز به یک برنامه استراتژیک و تحقیقات کامل دارد تا مطمئن شوید که انتخاب درستی برای کسب‌وکار خود و اهداف آن دارید.
 

 

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
جیمز دنیلز | 7 ژانویه 2022 | روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد