درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 11:34   

روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی

  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است

  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است
  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی
  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48598صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 20 دی 1400 - 09:51
5 نکته برای ترکیب کسب‌وکار و سیاست: استراتژی روابط عمومی که باید مراقب آن باشید
یکی از بهترین دلایل برای ترکیب سیاست و کسب‌وکار این است که به شما فرصتی برای افزایش آگاهی از کسب‌وکار و تعامل با بازار هدف خود می دهد. به همین دلیل است که شرکت و مشارکت در رویدادهای سیاسی ایده خوبی است و می تواند راهی هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کار و تقویت پیام سیاسی باشد هر چند که می تواند فرصت های عکس را هم ارائه دهد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کسب‌وکار و سیاست همیشه در هم تنیده بوده اند، اما هرگز بیشتر از امروز نبوده است. نادیده گرفتن سیاست در شرایط فعلی دشوار است، زیرا در همه زمینه های زندگی بسیار نفوذ کرده و باعث ایجاد شکاف در جامعه شده و می شود. پیش از این، روابط‌عمومی به کارآفرینان توصیه می کرد که از اختلاط سیاست و کسب‌وکار اجتناب کنند، اما انجام این کار در عصر امروز تقریباً غیرممکن است.

 

مردم انتظار دارند که کسب و کارها در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی موضعی اتخاذ کنند و این می تواند خطری ایجاد کند اما فرصت های جدیدی را نیز فراهم می کند. بنابراین، نکته کلیدی ایجاد تعادل مناسب است، و نکاتی وجود دارد که باید در مورد اختلاط سیاست و کسب‌وکار به خاطر داشته باشید و ایجاد یک استراتژی مناسب روابط عمومی می تواند در تحقق این هدف به شما کمک کند.

 

 اگر بتوانید توصیه‌های زیر را دنبال کنید، مخلوط کردن این دو بسیار آسان‌تر است:

از مسائل بحث برانگیز اجتناب کنید

هنگامی که در مورد یک موضوع بحث برانگیز موضع می گیرید، ممکن است از یک طرف حمایت شود، اما طرف دیگر را نیز عصبانی خواهید کرد. به عنوان یک کسب‌وکار، هرگز نمی خواهید گروهی از مشتریان بالقوه را ناراضی کنید و به همین دلیل بهتر است از این مسائل اجتناب کنید.

بازار هدف خود را بشناسید

پس از این، شما همچنین باید بازار هدف خود را در هنگام ترکیب سیاست و کسب‌وکار بشناسید. شما باید بدانید که بازار هدف شما به چه موضوعاتی علاقه دارد و سپس راه هایی را برای حمایت از این پیام بیابید و هر کاری که می توانید برای تأثیر مثبت انجام دهید. شما می توانید این کار را با افزایش آگاهی با تولید و انتشار محتوای با کیفیت بالا، میزبانی رویدادها، شرکت در تجمع ها و یا اهدای درصدی از سود انجام دهید. همه اینها می تواند به شما کمک کند تصویر مثبت تری از کسب‌وکار ارائه دهید - برای استراتژی روابط عمومی شما حیاتی است.

از بازاریابی دیجیتال برای شنیدن پیام خود استفاده کنید

اگر پیامی دارید که می‌خواهید شنیده شود، باید از بازاریابی دیجیتال برای ایجاد حضور قوی در اینترنت استفاده کنید. رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای برقراری ارتباط هستند و می توانند بحث های سالم را ترویج کنند. علاوه بر این، می توانید پیام خود را در وب سایت شرکت، وبلاگ و رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و سپس از بازاریابی سئو برای افزایش دید آنلاین خود استفاده کنید.

 

سئو، ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می کند که هم پیام شما را شنیده و هم آگاهی از کسب‌وکار را افزایش می‌دهد. در حال حاضر در بسیاری از استراتژی های روابط عمومی استفاده می شود، پس چرا از آن برای این مورد استفاده نشود؟

حقایق خود را بدانید

هنگام درگیر شدن در سیاست (یا هر چیز دیگری)، همیشه باید حقایق را بدانید. شما نمی خواهید خود را بدون دانش بالا به پیام یا گروه خاصی متصل کنید. هر پیامی که منتشر می‌کنید باید همیشه واقعی و دقیق باشد. در غیر این صورت، می توانید شهرت‌تان را از بین ببرید و اعتبارتان به خطر بیفتد.

در رویدادها شرکت کنید

یکی از بهترین دلایل برای ترکیب سیاست و کسب‌وکار این است که به شما فرصتی برای افزایش آگاهی از کسب‌وکار و تعامل با بازار هدف خود می دهد. به همین دلیل است که شرکت و مشارکت در رویدادهای سیاسی ایده خوبی است و می تواند راهی هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کار و تقویت پیام سیاسی باشد هر چند که می تواند فرصت های عکس را هم ارائه دهد.

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
جیمز دنیلز | 7 ژانویه 2022 | روابط عمومی


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود


  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»