درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48578صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 18 دی 1400 - 12:00
روندهای آتی در تبلیغات
این روزها با رواج پلتفرم های رسانه های اجتماعی و همچنین دستگاه های پوشیدنی، کاربردی و مقرون به صرفه و خدمات آنلاین جهانی، شرکت ها توانسته اند از فناوری های جدید استفاده کنند. این شامل فناوری جدید تبلیغات است که منجر به بهبود تلاش‌های تبلیغاتی شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همین چند سال پیش، عباراتی مانند «جستجوی صوتی» یا «هوش مصنوعی» به فناوری‌هایی اشاره می‌کردند که تنها در فیلم‌های علمی تخیلی در دسترس بودند.

این بدان معناست که بازاریابان مجبور بودند از فناوری‌هایی استفاده کنند که در آن زمان وجود داشت، مانند بهینه‌سازی سئو با تعداد کمی از کلمات کلیدی، که به کسب‌وکارها کمک می‌کرد تا مخاطبان مناسب را پیدا کنند، اگرچه نمی‌توانستند در تلاش‌های هدف‌گذاری خود دقیق باشند.

با این حال، این روزها با رواج پلتفرم های رسانه های اجتماعی و همچنین دستگاه های پوشیدنی، کاربردی و مقرون به صرفه و خدمات آنلاین جهانی، شرکت ها توانسته اند از فناوری های جدید استفاده کنند.

این شامل فناوری جدید
تبلیغات است که منجر به بهبود تلاش‌های تبلیغاتی شده است.


تبلیغات جستجوی پویا (DSA)

تبلیغات جستجوی پویا،  معمولاً server-side ads نیز نامیده می‌شود و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را قبل از شروع تماشای محتوا در جریان‌های زنده و همچنین محتوای ویدیوی درخواستی (VOD) قرار دهند. بخش‌های مختلفی از یک تبلیغ توسط سرور در زمان‌های مشخصی در فهرست پخش قرار می‌گیرد.

 

«DSA جستجوهایی را مورد هدف قرار می‌دهد که مرتبط با تبلیغاتی است که به صورت مستقیم از وبسایت شما استخراج می‌شود. تفاوت این تبلیغات با سایر گوگل ادوردز، این است که این تبلیغات پویا هستند. با به کار گیری این نوع تبلیغات گوگلی، یک فهرست به روز از محتوای سایت شما با استفاده از وب کراولر (Web Crawler) مرورگر گوگل به صورت ارگانیک، تهیه می‌شود. زمانی که یک جستجوی مرتبط ثبت می‌شود، گوگل یک تبلیغ با عنوانی براساس کوئری (Query) و محتوایی براساس مرتبط‌ترین لندینگ پیج شما، تولید می‌کند. این نوع از تبلیغات، پویا هستند. تبلیغ شما وارد مزایده میشود و به شکل طبیعی رقابت می‌کند. اما برای جستجوهایی که تبلیغی مناسب با استفاده از کلمات کلیدی داشته باشید، گوگل تبلیغات پویا را نمایش نخواهد داد. به این ترتیب نتایج بهتری بدست خواهید آورد. به صورت گسترده‌تری در مقابل مخاطبان خود قرار خواهید گرفت و بدون نیاز به ایجاد تغییر در کمپین‌های کلمه‌های کلیدی خود، بخش بیشتری از موجودی محصولات خود را پوشش دهید.» (afrak.com)

یکی از مزایای این نوع درج آگهی این است که شرکت ها می توانند مخاطبان خود را بهتر با آن هدف قرار دهند.

به این دلیل که این ابزارها با توجه به خود کاربران، دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنند و حتی انواع محتوا، هنگام قرار دادن تبلیغات از ویژگی‌های شخصی‌سازی‌شده‌تری استفاده می‌کنند.

همچنین به بینندگان این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشند، زیرا هم محتوای ویدیویی و هم تبلیغات در یک جریان واحد هستند، که منجر به تجربه‌ای شبیه تلویزیون می‌شود. در نهایت، با درج تبلیغات پویا، تغییر یا تطبیق تبلیغات آسان‌تر است، زیرا پتانسیل هدف‌گیری بر اساس هر چیزی است که کاربران تماشا می‌کنند. این بدان معناست که همه تبلیغاتی که آنها خواهند دید بر اساس ترجیحات و علایق آنهاست.

فناوری صدا

دستیارهای صوتی مانند الکسا و سیری پتانسیل های تبلیغاتی جدید و ناشناخته زیادی را در اختیار بازاریابان قرار می دهند.

مشابه کاری که می‌توانند در موتورهای جستجو انجام دهند، شرکت‌ها می‌توانند از طریق تبلیغات یا پیام‌های برند به سؤالات کاربران پاسخ دهند.

از آنجایی که جستجوی صوتی به طور فزاینده ای محبوب می شود و از آنجایی که یک سوم از جمعیت ایالات متحده شروع به استفاده از جستجوی صوتی کرده اند، سرمایه گذاری در فناوری صوتی و تبلیغات جستجوی صوتی می تواند برای شرکت ها بسیار مفید باشد.

در واقع، اتخاذ استراتژی جستجوی صوتی دیگر مربوط به فضای جستجو برای مشاغل نیست.

بلکه بیشتر در مورد ایجاد یک تجربه مشتری بهینه و منحصر به فرد است که می تواند با ایجاد روابط مثبت با مشتریان وفاداری به برند ایجاد کند.

استراتژی های بازاریابی جستجوی صوتی همچنین به شرکت ها این امکان را می دهد که با تبلیغات خود کارآمدتر باشند و آنها را بهتر بهینه کنند. این به این دلیل است که عبارات جستجوی صوتی به جای کلمات کلیدی خاص شبیه به سؤالات کامل هستند.

 

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
رون توروسیان | 30 دسامبر 2021 | بازاریابی، روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد