درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:14   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48543صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 12 دی 1400 - 13:07
روابط عمومی های کارآمد، همگام با استاندارد های جهانی؛ پیشتاز تحول و بقای سازمان
وبینار «مدیریت استراتژیک روابط‌ عمومی در اکوسیستم ایران با استاندارد جهانی» برگزار شد
وبینار «مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی در اکوسیستم ایران با استاندارد جهانی» طی روزهای ششم و هفتم دی‌ماه ۱۴۰۰ به همت باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران و با ارائه حمید شکری خانقاه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وبینار «مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی در اکوسیستم ایران با استاندارد جهانی» طی روزهای ششم و هفتم دی‌ماه ۱۴۰۰ به همت باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران و با ارائه حمید شکری خانقاه برگزار شد.

دکتر حمید شکری خانقاه، با اشاره به اینکه این دوره در جلسه‌ای تعاملی با حضور مدیران و علاقه‌مندان روابط عمومی با طرح آخرین دستاوردها در زمینه روابط عمومی مورد بحث قرار گرفت، گفت:روابط عمومی راهبردی در مسیر جهانی قرار دارد و استاندارد های جهانی بر روابط عمومی کلیشه ای و بومی غلبه می کند.


دبیر کل همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی ادامه داد :تعاملی شدن، بر خط بودن، کنشگری و همه گیری ارتباطات، تسهیل گری روابط مردم و سازمان را سرعت می بخشد، معیارهای جهانی روابط عمومی در سازمان ها به یک "پاندمی روابط عمومی یکپارچه" جهانی تبدیل می شود.روابط عمومی آینده به معیار ها و استانداردهای جهانی نزدیک تر می شود.

شکری خانقاه نویسنده کتاب روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی اظهار داشت: در این وبینار تخصصی شش ساعته، آخرین دستاوردها و پژوهش های تحقیقاتی در حوزه «روابط عمومی با استانداردهای جهانی» برای توانمند سازی شرکت‌کنندگان به ارائه برنامه راهبردی ارتباطی برای تضمین موفقیت روابط عمومی‌سازمان‌های شرکت کننده به اشتراک گذاشته شد.

وی بیان داشت: در این دوره مراحل پنجگانه فرآیند مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک، چگونگی تبیین ماموریت و چشم انداز، تعریف جدید سواد از نظر یونسکو، مدل روابط عمومی سه سطحی، اصول و مراحل طراحی و تدوین یک برنامه راهبردی ارتباطی در روابط عمومی بود.

دکتر حمید شکری خانقاه با اشاره به مفهوم تازه «سواد» تصریح کرد: در تعریف جدید یونسکو، توانایی ایجاد تغییر، ملاک باسوادی قرارگرفته است؛ لذا در روابط عمومی نیز شخصی باسواد تلقی می‌شود که بتواند با استفاده از دانش و آموخته‌هایش و با بهره گیری از تاکتیکها و تکنیهای اقناعی و رسانه ای تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند. این استاد دانشگاه در تاکید بر این نکته گفت : صرف دانستن یک موضوع، به معنای عمل به آن نیست. روابط عمومی مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی است که با مهارت‌ها و دانش‌آموخته شده باعث ایجاد تغییر معنادار و موثر در زندگی دیگران شود، در چنین شرایطی می‌توان گفت این روابط عمومی خود را با استانداردهای جهانی منطبق کرده و از اثر گذاری و کارآمدی لازم برخوردار است

نویسنده کتاب استانداردهای جهانی روابط عمومی گفت: با توجه به تعاملی بودن این دوره، مطالب و سوژه‌های متنوعی در آن مطرح شد.

گفتنی است؛ دکتر حمید شکری خانقاه، مدرس این دوره، «استاد دانشگاه»، نویسنده کتاب «روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی» و دبیرکل همایش «استانداردهای جهانی روابط عمومی» است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد