درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:13   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48478صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 5 دی 1400 - 16:20
این کتاب در ردیف 8 کتاب برگزیده روابط‌عمومی در سال 2021 می‌باشد
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌کند: "فناوری، داده و تحلیل روابط‌عمومی"
کتاب «فناوری، داده و تحلیل روابط‌عمومی» به کارشناسان ارتباطات کمک می‎‌کند تا فناوری‎‌ها، داده‎‌ها و تحلیل‎‌های عملیاتی موجود را درک کنند و راه‌کارهای موفقیت خود را به اشتراک بگذارند تا شاهد پیشرفت تدریجی در عملکرد روابط‌عمومی باشیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| "فناوری، داده و تحلیل روابط‌عمومی" (بهبود بازده سرمایه‌‎گذاری روی ارتباطات) تالیف "مارک وینر" و "تینا مک‌کورکیندیل" و ترجمه امیر صالحی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.


به گزارش شارا، داده، فناوری و تحلیل تحولی ماندگار در روابط‌عمومی و ارتباطات شرکت‎‌ها پدید آورده است. ناتوانی سازمان‎‌ها برای تطبیق‌پذیری با این تحول، نه از روی بی‌میلی بلکه به خاطر ناتوانی آن‎هاست. هم‌اکنون فناوری، داده و تحلیل می‌تواند در خدمت اهداف معنادارتری قرار بگیرد و عملکرد سازمان را ارتقا دهد.


در نتیجه‎ این تحول، بازده سرمایه‌‎گذاری روی روابط‌عمومی مثبت می‎‌شود، ریسک عملیاتی کاهش می‌یابد و همه‌چیز به به ینه‎ترین شکل صورت می‎‌گیرد. اگر کارشناسان روابط‌عمومی این ویژگی‌‎های مهم را نادیده بگیرند، در خطر از دست دادن توجه مدیران و سرمایه‌‎های سازمانی هستند.


درحالی‌که پیش‌تر «ایجاد سروصدا» یا «عبور موفقیت‌‎آمیز از ازدحام تبلیغاتی» معیار موفقیت محسوب می‌‎شد، اما مدیران ارشد امروزی انتظار بیشتری دارند؛ ازجمله کسب بازده مثبت و سنجش‌پذیر برای سرمایه‌‎گذاری‌‎هایی که انجام می‌‎دهند. پیش‌فرض رهبران این است که کارشناسان روابط‌عمومی و ارتباطات، مبانی کسب‌‎وکار را می‌فهمند و انتظار دارند که اهداف، نتایج و خروجی‌‎های روابط‌عمومی را به زبان کسب‌وکار بگویند.


کتاب «فناوری، داده و تحلیل روابط‌عمومی» به کارشناسان ارتباطات کمک می‎‌کند تا فناوری‎‌ها، داده‎‌ها و تحلیل‎‌های عملیاتی موجود را درک کنند و راه‌کارهای موفقیت خود را به اشتراک بگذارند تا شاهد پیشرفت تدریجی در عملکرد روابط‌عمومی باشیم.


این کتاب مطالعات موردی گوناگون در صنایع خدمات مالی، فناوری، مسافرت، خودرو و ... و همچنین الگوهای سرآمد کمپانی‌‎هایی نظیر ادوبی، مسترکارد، ساوث‌وست، فورد و سایر سازمان‌های درجه‌‎یک را بررسی می‌‎کند. سپس نحوه‎ بهینه‌‎سازی فناوری، پیشتازی با بهره‌‎گیری از داده، تبدیل خروجی‎‌های روابط‌عمومی به نتایج ملموس برای کسب‌‎وکار و ارائه‎ تحلیل‌‎ها برای افزایش قدرت تصمیم‌‎‏گیری مدیران را نشان می‌دهد.

 

این کتاب در ردیف 8 کتاب برگزیده روابط‌عمومی در سال 2021 معرفی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد