درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 10:32   

روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی

  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی
  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48470صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 4 دی 1400 - 11:14
5 روندی که بر روابط‌عمومی در سال 2022 تأثیر می گذارد
همانطور که صفحه سال را ورق می زنیم، زمان آن رسیده است که به روندهایی که بر ارتباطات، روابط‌عمومی و بازاریابی تأثیر می گذارد نگاه کنیم. البته، تغییراتی که می بینیم معمولا ناگهانی نیستند. آنها ادامه یا اوج رویدادها و حرکاتی هستند که ما در سال 2021 تجربه کرده ایم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همانطور که صفحه سال را ورق می زنیم، زمان آن رسیده است که به روندهایی که بر ارتباطات، روابط‌عمومی و بازاریابی تأثیر می گذارد نگاه کنیم. البته، تغییراتی که می بینیم معمولا ناگهانی نیستند. آنها ادامه یا اوج رویدادها و حرکاتی هستند که ما در سال 2021 تجربه کرده ایم.

 

اینها مواردی هستند که رای من را برای قوی ترین و مرتبط ترین روندهایی که تا سال 2022 ادامه خواهند داشت، به دست می آورند.

هدف برند، هدف واقعی دارد


ارتباطات مبتنی بر هدف و ارزش به بخشی ضروری از جعبه ابزار بازاریابی تبدیل خواهد شد. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان می‌خواهند برندها و شرکت‌هایی که با آن‌ها تجارت یا خرید می‌کنند، کارفرمایان منصف، شهروندان شرکتی خوب و مراقبان مسئولانه محیط‌زیست باشند. به دنبال ارزش های برند باشید تا پیامی اصلی برای اکثر سازمان ها باشد.

کارمندان مسئول هستند

در سال 2021 چند داستان «استعفای بزرگ» دیدیم؟ بازار استعداد در بسیاری از صنایع فشرده تر از همیشه است. این به رشد «برندینگ کارفرما» در میان شرکت‌های بزرگ و افزایش نفوذ نیروی کار در سازمان کمک کرد. شرکت‌های هوشمند تشخیص می‌دهند که باید به عنوان مکان‌های عالی برای کار و همچنین مارک‌های بزرگ دیده شوند. اما سال 2022، سال استخدام کارمند جدید خواهد بود. این برای متخصصان روابط‌عمومی که بر روابط کارکنان و جامعه تمرکز دارند، نوید خوبی است.

محتوای برند پادشاه است

محتوای شرکتی برای مدتی رونق گرفته است، اما سال 2022 نقطه اوج خواهد بود. محتوای ویدیویی دیگر اختیاری نیست. علاوه بر این، محتوای برندی که در سال‌های آینده می‌بینیم، هوشمند، استراتژیک و کاملا حرفه‌ای خواهد بود.

همه چیز سیاسی شده است

سیاسی شدن همه چیز، از ماسک صورت گرفته تا خواربارفروشی، مدتی است که با ما همراه بوده است، و من دلیلی برای تغییر آن در سال 2022 نمی بینم. به هر حال، ما وارد فصل انتخابات دیگری خواهیم شد. اشتهای پرخاشگر برای داستان‌های ویروسی در پلتفرم‌های اجتماعی، بسیاری از داستان‌های اغراق‌آمیز، تحریف‌شده و کاملا جعلی را تضمین می‌کند که به دنبال ایجاد شکاف‌های قبیله‌ای هستند.

تجارت اجتماعی رونق خواهد گرفت

این بیماری همه گیر بسیاری از روندهای دیجیتال را تسریع کرد. تجارت اجتماعی بخش بزرگی از انفجار تجارت الکترونیک در سال 2021 بود که بیش از 35 درصد افزایش یافت. تجربه خرید درون برنامه ای بدون دردسر به ویژه برای خریداران Gen-Z جذاب است، زیرا رسانه های اجتماعی منبع اصلی الهام خرید برای آنها هستند.

 

کانال‌های اجتماعی چه نوع قدیمی‌اش مانند فیس‌بوک و اینستاگرام باشند، یا تازه‌واردهایی مانند TikTok، نقش بزرگی برای متخصصان فروش و بازاریابی در سال 2022 ایفا خواهند کرد. Metaverse Facebook را تماشا کنید و به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر در تحقیق، آزمایش و تجارت رسانه‌های اجتماعی باشید.
 

 


منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
دوروتی کرنشاو | 23 دسامبر 2021| بازاریابی، روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد!


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی باشگاه چوکا


  مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»